Mitä tekemistä vauvan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitamita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitamita

Vieras
mulla siis 6,5kk vauva, jonka kanssa hengaillaan päivät kotona kaksistaan. käydään ulkona lenkillä kerran päivässä ja loppu aika ollaan vaan... vauva tuntuu olevan kovinkin tyytyväinen elämäänsä tässä, mutta mulla alkaa hiljalleen pää sekoamaan... pitäis keksiä jotain harrastusta tai tekemistä... siis jotain muutakin kuin vaunulenkit..:D jotain missä näkis ihmisiä...

Yksin en oikein pääse minnekään, kun mieskin tulee aina niin myöhään töistä eikä siihen aikaan enää voi esim. jumpalla käydä itsekseen..

Mä löysin vasta vuoden kotonaolon jälkeen avoimen päiväkodin, jonne sai mennä pihaan leikkimään päiväkodin leluilla, sisälle leikkimään ja ruokailemaan. Siellä tuli lapselle kavereita ja äidillekin seuraa. Siellä oli maanantaisin myös "lapsenhoitopalvelua", minne sai pariksi tuntia jättää lapsen. Käytin tätä pari kertaa ja kävin shoppailemassa.

nyt on hyvä aika miettiä vaihtoehtoja kun kaikki perhekerhot, ja päiväkahvilat, äiti-vauvaryhmät, taaperokerhot yms on alkamassa. katso oman seurakunnan, mll paikallisyhdistyksen ja oman kunnan/kaupungin nettisivuilta vaihtoehtoja. muskareihin on ollu ainakin täälä päin jo keväällä ilmoittautuminen mutta soittamalla voi saada paikan jos sattuu olemaan tilaa.

Mitäs sä teit esim äitiyslomalla ennen vauvan syntymää? Monia juttuja voi tehä vauvan kanssa.. Ja varsinkin noin pienen. Taaperon kanssa shoppailu onkin sitten jo vähän mutkikkaampaa..

Avoin päiväkoti,perhekerhot,vauvajumppa/-uinti.. Missäpäin maailmaa asut? Nyt syksyllähän alkaa taas monenlaiset harrastustoiminnat,kerhot ja muut..

Yhteistyössä