Mitä tekisi yöllä kun muut nukkuvat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ambrosia85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ambrosia85

Aktiivinen jäsen
01.09.2009
3 234
0
36
Uusimaa
vaillako.blogspot.fi
Kun muu perhe nukkuu ?

Mulla päivystys nyt yöllä torstai-aamuun asti.
Eli valvon yöt. Vielä kaksi kotona, loput konttorilla, mutta kertokaa mitä tehdä?!

En viittis mennä nukkumaankaan, koska en välttii heräis jos puhelin soi (tosin enpä kyllä saisi varmaan untakaan kun olen puoli neljältä herännyt).

Leffoja on aika booring katsoa koko yö.
Surffailtu on uskokaa tai älkää jo kyllästymiseen asti.
Lukemiseen on liikaa virtaa.
Villasukkia oon kutonut jo 3paria niin alkaa sekin maistumaan puulta.

HJÄLP!

Alkuperäinen kirjoittaja sani:
facebook ja cafe world. ratkaisu kaikkeen :)

facebook hoidettu, ei siellä ole korjattavaa ennen sunnuntaita :laugh:

Kirjojen lukemiseen jotenkin liikaa energiaa, liian adhd-olo :)

Kai se pitää hypätä tohon jäiseen possuun ja lähteä metsästämään piparkakkutaikinaa. Toi talon tekeminen kävi itelläkin mielessä, sais näpertää jotain pientä.

Palapeli on alotettuna, mutta ei sitäkään jaksais tehdä :p

On ihanaa olla hankala taas :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Minkälaista työtä teet? =)

Minni oon atk-alalla. Nyt kun yövuorot kohdilla niin odottelen että koska soi puhelin ja ihmisllä isompaa tai suurempaa ongelmaa.

Toki nää päivystykset vois hoitaa ihan normisti nukkuessa, mutta päätin että käännän nyt rytmit persiilleen jotta jaksaa alkuviikon konttorissa valvoa. Siellä on onneksi muitakin että vähän helpottaa ehkä tämä sekopäisyys

ehkä mä lähen pyörähtää tuolla jossain abc:llä kurkistamassa pakastelaariin.

Pkseudulla vaan noi kaupat on triplasti nihkeämpiä mestoja kun esim pidemmällä. Olin ihan hoomoilasillani kesällä kun kävin jyväskylässä ja matkalla oli oikeasti isoja myymälöitä josta sai vaikka mitä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine:

Minni oon atk-alalla. Nyt kun yövuorot kohdilla niin odottelen että koska soi puhelin ja ihmisllä isompaa tai suurempaa ongelmaa.

Toki nää päivystykset vois hoitaa ihan normisti nukkuessa, mutta päätin että käännän nyt rytmit persiilleen jotta jaksaa alkuviikon konttorissa valvoa. Siellä on onneksi muitakin että vähän helpottaa ehkä tämä sekopäisyys

Kuulostaa kivalta työltä, jos saat palkan kun teet kotona yöllä pipakakkutaloa =D Olisko teillä vapaita paikkoja?

Vieraalla hyviä ehdotuksia. Tuppasin vaan pistämään herättyäni hösseliksi ja tein siivouksen :D lattiat siis luututtu jo tänään :D
Valokuvia on huomattavasti kivempi järjestää jos ne on paperiversioina, ja ne mitkä on, on jo albumeissa.

Kuulostan omiin korviinikin jo liian hyvältä ihmiseltä.. oon aina luullu että sekasortosta ja sotkusta meillä mutta nää asiat on kunnossa.

Jos ottas matkalla piimää ja alkais vessan lattian saumoja hammasharjalla putsaamaan =)

Kertokaa lisää vinkkejä, mulla on vielä monta yötä :D

Töissä onneks voi vaikka siivota ajankuluks ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine:

Kuulostaa kivalta työltä, jos saat palkan kun teet kotona yöllä pipakakkutaloa =D Olisko teillä vapaita paikkoja?

No jokaisessa paikassa on omat hyvät puolensa, mutta on niitä huonojakin :D

huaaah, 2 yötä jo konttorilla valvottu ja katottu sarjoja tehty pari villasukkia, Vielä kaksi jäljellä. Kutimet mukana taas, mutta alkaa puuduttaa jos ei oo katsottavaa..

Otin sitten kotoota buffy vampyyrintappaja boxin jonka joskus aikoinaan tilasin mutta en kattonut. Kai tää näinkin menee :laugh:

Yhteistyössä