V
vieras
Vieras
harmittaa ja ottaapäähän että oma äitini on niin negatiivinen. Meille tulossa 3 lapsi , aina olemme hoitaneet lapset itse, olemme työssä käyviä ihan ok toimeen tulevia kolmekymppisiä. Äitini ei pitänyt asiasta kun kerroimme kolmannesta eikä myöskään muut hänen puolen sukulaiset. No nyt kuule kommenttia sitten että omapahan on asianne, kannattiko nyt lasta hankkia kun lama tulossa ja tiettyjen asioiden yhteydessä että joo kun pitää olla maha pystyssä kokoajan jne. En tiedä enää miten suhtautuisin asiaan, harmittaa kun ei oma äiti ole iloinen asiasta niin ei jotenki itsekään osaa täysillä iloita.kokoajan tunne kuin oisin tehnyt jotain väärin. Onko kellään ollut vastaava tilannetta tai miten suhtautuisit tällaiseen tilanteeseen?