Mitä tekisit jos epäilisit miehesi pettäneen sillä aikaa, kun olit lomalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomalla

Vieras
Epäilen, että mies on jotakin touhuillut, koska ei ole ehtinyt remontoida niin paljon kuin yleensä, kun lomailen. Lomaillaan erikseen usein.

Voiskohan saada selville jotenkin?

Sinä lomailit ja oletat, että mies remontoi koko ajan? Onhan se nyt voinut muutakin puuhata. Miksi ihmeessä kuvittelet heti, että pettää. Jos kerran usein lomailette erikseen.

Ai jos mies ei ole lomaillessasi jaksanut remontoida niin hän pettää??

Hohhoijaa!!!

Minun mieheni pitäisi varmaan epäillä minun pettäneen häntä kun pari viikkoa olen ollut lomautettuna enkä saa kertakaikkiaan päivien aikana mitään tehtyä!

Voi se miehesikin haluta rentoutua välillä vaikks tv:n ääressä tai kaveriensa kanssa..

se on istunut sun loman ajan sohvalla hörppien olutta, pitäen jalkoja sohvapöydällä ja syöden voileipiä kun kerrankin niin saa tehdä. Ja käynyt kavereidensa kanssa saunomassa ja kaljalla ilman että on tarvinnut kysellä lupia tai välittää kotiintuloajoista.
siksi se ei ole rempannut yhtä paljon kuin yleensä.

monet miehet eivät myöskään tiskaa ollessaan yksin kotona, vaan vasta päivää ennen vaimon kotiutumista :D

No kun kylpyhuoneen remontti olisi tärkeää saada mahd. nopeasti loppuun, ymmärrätte varmaan miksi. Yksi neljästä lapsesta jäi kotiin, mutta hän on jo ysillä, joten on ollut kavereilla illalla jne.

Tiedätkös että kylppäri rempassa on vaiheita jolloin se ei todellakaan tunnu edistyvän mihinkään.

Ja paljonko sulla on vara ulista jos itse olet ollut lorvimassa lomalla? Olisit ollut tekemässä sitä remonttia itse!

Varmaan on mielissään juonut olutta ja syönyt makkaraa kun on saanut olla hetken rauhassa toullaiselta hupsulta

Oon kysynyt. Vieem aikoina on mennyt vähän huonosti ja ei se todellakaan kerro minuuttiaikataulua. En olis kuitenkaan uskonut että työviikolla ehtii vierasiin. On jotenkin outo, tai yrittää olla ylinormaali.

Yhteistyössä