Mitä tekisit, jos miehesi tekisi näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mitä tekisit, jos miehesi olisi lähtenyt yhtäkkiä näin torstai-iltana kavereiden kanssa kaverin mökille? Napannut vaan kassin kavereiden tullessa pihaan, sanonut että menee mökille ja soittelee jossain vaiheessa, ja sitten vaan mennyt kyytiin eikä edes vastaisi puhelimeen?
Ja tietäisit myös:
* että vaikka mies ei ole sanonut reissusta mitään, niin on taatusti suunnitellut sitä jo pitkän aikaa aikaisemmin, koska on ottanut perjantaille lomaa
* että mökille on taatusti tulossa muutamia tyyppejä, joista et pidä, koska heillä on huono vaikutus mieheesi (harrastavat tolkuttomia juopotteluputkia, huumeiden viihdekäyttöä, ja ilmeisesti käyvät maksullisissakin)
*että miehesi oli varmasti omalta osaltaan ilmoittanut ihan tarkoituksella tämän viikonlopun mökkireissuun sopivaksi, koska tiesi, että olisitte mahdollisesti lähdössä vierailulle eräille sukulaisillesi tänä viikonloppuna

Erittäin syvällisen keskustelun paikka ja täytyis vähintäänkin opetella tuntemaan toinen uudelleen...ja katsoa voiko sellaisen miehen kanssa elää. Minun mies ei noin tekis, se olis täysin hänen luonteen ja tapojen vastaista, eikä hänellä kavereitakaan ole, joten...

Mun mies ei tekis noin. (Kuuluisat viimeiset sanat). Mutta olis viiminen kerta jos erehtyisi, toista kertaa ei tulis. Sitäpaitsi se tietää että jos koskisi pitkällä tikullakaan mihinkään laittomaan huumausaineeseen se olis entinen mies. Mä en suvaitse niitä missään olosuhteissa.

Rehellisesti? Jos tekisi noin, veisin väkipakolla johonkin mielentilatutkimukseen koska olisi varmaan vähintään aivokasvain kyseessä.

Jos olisin sellaisen sekopään nainut joka tuollaista kehtais tehdä, vois olla varma että kamat on pihalla odottamassa ja lukot vaihdettu jos vielä takaisin tulee, sen verran pahasti varmasti suuttuisin. Meillä kunnioitetaan toisiamme sen verran että tuollaisista reissuista sovitaan etukäteen.

Rehellisesti? Jos tekisi noin, veisin väkipakolla johonkin mielentilatutkimukseen koska olisi varmaan vähintään aivokasvain kyseessä.

Jos olisin sellaisen sekopään nainut joka tuollaista kehtais tehdä, vois olla varma että kamat on pihalla odottamassa ja lukot vaihdettu jos vielä takaisin tulee, sen verran pahasti varmasti suuttuisin. Meillä kunnioitetaan toisiamme sen verran että tuollaisista reissuista sovitaan etukäteen.

Tuolta minustakin nyt tuntuu. Mutta kun vähän vastaavaa on tapahtunut pari kertaa aiemminkin, niin olen ollut lopulta niin huolissani miehestä, että en ole osannut edes huutaa kunnolla kun herra on vihdoin palannut kotiin. Olen vain itkenyt, ja oikeasti ollut helpottunut että palasi ehjänä kotiin.

Mitä tekisitte, jos miehenne alkaisi diilaa terskaa, vetäis kavereiden kanssa skättee ja dunkkais pahasti ? Jos ei sitten vastais phonee ja olis spannut snaapurin säitiä?

Tuolta minustakin nyt tuntuu. Mutta kun vähän vastaavaa on tapahtunut pari kertaa aiemminkin, niin olen ollut lopulta niin huolissani miehestä, että en ole osannut edes huutaa kunnolla kun herra on vihdoin palannut kotiin. Olen vain itkenyt, ja oikeasti ollut helpottunut että palasi ehjänä kotiin.

Onko se missään määrin antanut ymmärtää että tajuaa tekevänsä suht epäreilusti? Onko teillä lapsia? Mitä jos sä tekisit samanlaisia "katoamistemppuja" että lähdet tuosta noin vaan ja pistät puhelimen kiinni, saa siinä sitten ihmetellä mitä sulle tapahtuu.

Jos on oikeasti tehnyt tuota ennenkin niin tulee tekemään jatkossakin. Ellette te saa puhuttua asiaa auki, sä joudut joko vain kärsimään tai tekemään jotain muuta. Tosi raivostuttava tilanne, alkoi oikeasti kiehuttaa sun puolesta tuollainen kettumaisuus : /

Ei tosiaan olisi mun mies. Olen ollut mieheni kanssa 20 v. En tosiaan olisi ollut kahtakymmentä päivääkään sen kanssa, jos olisi käyttäytynyt noin.

Se on aina helppo sanoa, mutta jos kyseessä on muuten hyvä mies ja lasten isä, niin en minä ainakaan menisi vannomaan, että dumppaisin miehen. Otan osaa ap:n tuskaan. Yritä jälkeenpäin saada miehesi tajuamaan, miltä sinusta tuntuu, kuinka huolissasi olet jne. Tuo ettei vastaa puhelimeen, kuulostaa minusta tosi kohtuuttomalta. Päästäisitkö sinä miehen lähtemään, jos hän kertoisi sinulle etukäteen suunnitelmistaan? Teidän olisi syytä keskustella siitä, miten ja millä tavalla usein mies voisi viettää aikaa kavereidensa kanssa.

Yhteistyössä