Mitä tekisit, jos mies uhkaisi antaa vitsaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolotus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolotus

Vieras
Vaikka tietäisi olleesi täysi ääliö ja ansainneesi vaikka nyt sitten vaikka selkäsaunan?

Itse kerran sanoin meihelle, että saa antaa minulle piiskaa, jos vielä kerran möhlin, kuten taas möhlin. Lupasin tosissani parantaa siinä asiassa ja päätin silloin, että se pitää. Nyt sitten kuitenkin tein saman jo toistamiseen lupaukseni jälkeen, hävettää. Illalla mies muistutti omasta sanktiostani ja sanoi, että nyt se on sitten edessä. Saan kuulemma hakea vitsan iltalenkillä tai ottaisi sitten jonkin muun välineen.

Mitä teen? Ei varmaan ihan jokapäiväinen tilanne kellekkään.

Jos olisin miehesi,hakisin vitsan ,kunnon karahkan ja paljaalle pyllyllesi antaisin oikein kunnolla.-No joo,leikki leikkinä.Tosiasiassa hellästi kutittaisin ja sitten alettas seksihommiin.Piiskan voi laittaa narikkaan odottamaan seuraavaa tarvekäyttöä.

...jättäisin moisen miehen heti! Väkivalta ei ole koskaan oikea ratkaisu, eikä meistä kukaan ole täydellinen, koska olemme ihmisiä, teemme välillä virheitä. En kyllä keksi ainoatakaan syytä, jonka vuoksi mies saisi naista hakata - enkä päin vastoin!

Jaa... lapsiakaan ei saa kurittaa, miksi aikuista ihmistä pitäisi rangaista väkivallalla? Jos se kuuluu teidän petipuuhiin tms. yhteisenä leikkinä niin mitäpä sitä ulkopuoliset kritisoimaan, mutta jos ihan TOSISSAAN kysyt, pitäisikö sinua piiskata (kuin lasta vanhanaikaisilla kasvatusmetodeilla), niin herää kysymys, pidätkö itseäsi aikuisena ollenkaan. Miksi (tasaveroisen kumppanisi?) eli miehesi pitäisi kasvattaa sinua, tajuathan näköjään jo ilmankin, että olet jotain suurta mokannut.

Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Jos olisin miehesi,hakisin vitsan ,kunnon karahkan ja paljaalle pyllyllesi antaisin oikein kunnolla.-No joo,leikki leikkinä.Tosiasiassa hellästi kutittaisin ja sitten alettas seksihommiin.Piiskan voi laittaa narikkaan odottamaan seuraavaa tarvekäyttöä.

Just. Ihan vaan voi olla, ettei ihan kauheasti tekisi mieli "petipuuhiin", jos on peppu punaisena.

kukaan oikeasti tosissaan kysy tuollaisia? Tai katso yli kolmea sekuntia huushollissa jotakuta, joka suoltaa yhtä käsittämättömiä älyttömyyksiä? Mikä tää juttu on?

Ei kai nyt kukaan aseta enää aikuisena parisuhteen toista osapuolta joksikin opettajaksi, tuomariksi, kasvattajaksi... Ei kai kukaan täysjärkinen koske fyysisesti toiseen ihmiseen mitä nyt hellästi petissä. Ei kai kukaan täysjärkinen siedä puhettakaan moisesta.

Tän nyt täytyi kyllä olla joku vitsi. Tai uni.

Kerrohan, ap, että MITÄ sinä sitten oikein teit? Mikä on niin suuri synti, että oikeuttaa toisen kostamaan sen väkivallalla? Minä kun en keksi mitään, tapostakin tuomitaan sivistysvaltiossa vankilaan, eikä raipparangaistuksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nolotus:
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:

Just. Ihan vaan voi olla, ettei ihan kauheasti tekisi mieli "petipuuhiin", jos on peppu punaisena.

Toivottavasti ei tullut väärinymmärrystä.Siis,hellästi kutittaisin jne. ja piiska narikkaan odottamaan seuraavaa tarvekäyttöä,saako tästä väkivaltaisen,sadistin kuvan?Toivottavasti ei koska tollaset piiskaus sunmuut jutut ei ole meikäläisen juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Hulluja on monenlaisia:
Mutta poliisiasia joka tapauksessa, väkivallalla uhkailukin. Linna rauhoittaa.

Taitaa yliherkkyys alkaa vaivaamaan ihmisiä tässä väkivaltaisessa lintukodossa.Heti ollaan poliisia huutamassa paikalle jos joku sanoo jotain huonolla äänensävyllä.Eikö olisi syytä rauhoittua ja välttää myrskyjä vesilasissa.

Siis oikeasti. Mene terapiaan, ettet toista tosi huonoa käytöstäsi ja kerro uudelleen ja uudelleen teoillasi miehellesi, miten aliarvostat häntä ja itseäsi.

No jos sinä meinaat ap, jotta viet miehesi raastupaan väkivallasta ansaitsemastasi ja itse asettamastasi rangaistuksesta, niin voinee asian ratkaista väkivallattomastikin.

Mun ratkaisuni miehenäsi olisi, jotta hommaisin reippaan kokoisen vitsan olohuoneen seinälle näkyvimmälle paikalla. Joka ikinen kävijä takuulla ainakin ihmettelisi sisimmässään, miksi se on siellä. Sinä syntinen muistat syntisi etkä toistaisi sitä enää, sillä mikä on nolompaa, kuin selitellä vieraille asiaa?

1) joko ap ei ole tosissaan ja tämä on provo
tai
2) tämä ap:n aloitus on arvoitusleikki ja dekoodattuna tarkoittaa, että ap:lla on meneillä sm-tyyppiset leikit miehensä kanssa
tai
3) ap on tosissaan ja jos on, niin tarvitsee psykologin apua miehensä kanssa.

Arvaan 1):n.

Heh, mä veikkaan vaihtoehtoa 2) eli ap:llä on aika mielenkiintoisia seksuaalisia mieltymyksiä ja hän mehustelee nyt asialla, jonka oikeasti kokee aika kiihottavana.
Mikäs siinä sitten, hauskoja piiskajaisia ;)

Minä sain piiskaa mieheltäni, kun olin ollut tuhma, ja kyllä hän sitten pikku läpsäyksen jälkeen pitikin minua oikein hyvänä.

Ei pidä ottaa kaikkea niin vakavasti.

Huomaahan tästä nyt selvästi, että kyse on ihan yhteisestä leikistä. Jotku kai tykkää, että ihan oikeasti käy kipeää. Minä olen kai oikeasti kokenut väkivaltaa sen verran, että alistettuna en halua olla. Mutta voisin kuvitella antavani itse piiskaa. Mutta sillai hellästi vaan.

huh tätä keskustelua!! Montakohan kertaa mieheni on luvannut ottaa polviensa päälle ja antaa piiskaa, monta. No onko antanut? Ei. Mutta mitä jos olisi joskus kiukunpuuskassa tasajalkaa hyppiessäni sanonut, että "no anna sitten" tai hakenut vitsan pihalta ja sanonut, että "siinä on". Ihan varmasti olisi antanut selkään. Itsehän niin olisin käskenyt tehdä, enkä taatusti olisi alkanut änkyttää, että se oli vitsi sun muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ratkaisu:
No jos sinä meinaat ap, jotta viet miehesi raastupaan väkivallasta ansaitsemastasi ja itse asettamastasi rangaistuksesta, niin voinee asian ratkaista väkivallattomastikin.

Mun ratkaisuni miehenäsi olisi, jotta hommaisin reippaan kokoisen vitsan olohuoneen seinälle näkyvimmälle paikalla. Joka ikinen kävijä takuulla ainakin ihmettelisi sisimmässään, miksi se on siellä. Sinä syntinen muistat syntisi etkä toistaisi sitä enää, sillä mikä on nolompaa, kuin selitellä vieraille asiaa?

KÖH:)) Mielummin kyllä ottaisin sitten sen selkäsaunan ja selittisin yhden päivän sitä, etten voi istua.

Tästä on tuolla seksi -osaston puolella pitkiä ketjuja, joten eiköhän kannatttaisi siirtyä sinne, ketä tämmöinen kiinnostaa. SielläKIN suurin osa jutuista kuviteltuja.

Hakisin 'kiltisti' piiskan ja antaisin miehen antaa sillä muutaman sopivan näpsäytyksen pepulleni. Ei liikaa eikä kivun tuottamiseksi. Pientä piiskausleikkiä voi hyvin harrastaa jos se sopii molemmille osapuolille eikä sisällä väkivaltaa.

Yhteistyössä