Mitä tekisit, jos näkisit hyvännäköisen, raamikkaan ja tummahiuksisen miehen parvekkeella masturboimassa täysin alasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen-73

Vieras
Lopulta satsit lentäisivät kaiteen yli kaaressa. Minä näin aamulla tällaisen ja se kiihotti minua niin paljon, että oli pakko alkaa itsekin räpeltämään ja orkkuhan siitä tuli. Mitä sinä tekisit?

• Tykkää
Reactions: lapsellinen
[QUOTE="höh";24174933]Jaha, kuules aloittaja, mies porvoosta, sä olet homo. Lähde vetään tältä palstalta.[/QUOTE]

No höh! Homoilla on ihan samanlainen oikeus palstailla kuin heteroillakin.

jos näkisin sen MUN parvekkella hämmästyisin ensin sitä miten se on sinne kiivennyt, ja sen jälkeen suuttuisin ihan helvetisti.
Jos taas näkisin ohikulkiessani tämmöisen omalla parvekkeellaan sanoisin todennäköisesti "PYH" ja jatkaisin matkaani uhraamatta enää ajatustakaan ko miehelle.

[QUOTE="höh";24174933]Jaha, kuules aloittaja, mies porvoosta, sä olet homo. Lähde vetään tältä palstalta.[/QUOTE]

mies luultavastikin, mutta tuskin homo tekisi tämänkaltaista aloitusta ( ainakaan tällä palstalla), ainoastaan heteromies jonka elämä ja ajatukset pyörivät oman miehisen varustuksensa ympärillä tekee tälläisiä aloituksia

Yhteistyössä