Mitä tekisit jos saisit 3 päivää elää ilman minkäänlaisia velvoitteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos nyt saisit täysin vapaasti tehdä mitä itse haluat, ei olisi töitä, lapsia tai miestä vaikuttamassa muutaman päivän ajan. Mitä juuri sinä tekisit? Tai olisit tekemättä? Mihin menisit tai olisit menemättä? :)

eka päivän makaisin sohvalla, söisin pizzaa ja suklaata, kattosin elokuvia.
Toka päivänä menisin varmaan tallille ja illalla taas löhöisin.
Kolmantena päivänä jo siivoilisin tylsistyneenä...

Mä juuri vietin tuollaisen ajan :D

Söin kun oli nälkä, ulkoilin kun halusin, katsoin niin paljon teeveetä sohvalla rönöttäen kuin halusin, menin nukkumaan kun halusin, luin loppuun ihan rauhassa pari kirjaa, neuloin sukkia.
Tein asiat juuri siinä järjestyksessä kuin halusin.

Jopa siivosin ihan rauhassa- en toki mitään suursiivoa, mutta alkoi tuntua että no joo, mä moppaan lattiat ja pyyhin pölyt- ihan oman aikataulini mukaan ja kas kun kerrankin oli siihen fiilistä- ei sellaista 'nyt on pakko' vaan sellainen tehokas olo :D

Olin siis kotona ja olin yksinäni- koiranretale ja muut lemmikit seuranani.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Olisipa tylsää. Miksei miehen kanssa saisi olla? Kahdenkeskinen aika olisi sitä suurinta herkkua. Saisi vaan jutella, syödä pitkiä illallisia, katsoa leffoja ja käydä parissa näyttelyssä. Huokaus..

Jos nyt yksin pitäisi olla niin lähtisin ulkomaille tapaamaan ystäviä viikonlopuksi.

Laittaisin musaa soimaan ja siivoaisin kodin.

Kutsuisin ystäviä kylään, tehtäisiin hyvää ruokaa ja juotaisiin viiniä.
Käytäisiin illalla ulkona.

Seuraavana päivänä nukkuisin pitkään ja kävisin ehkä ulkona syömässä.
Illalla menisin saunomaan.

Ylipäätään haahuilisin ihan omaan tahtiin, ja lepäilisin paljon.
Niin, ja lukisin kirjoja, katsoisin telkkaria, jos olisi miesseuraa niin.. no.. tiedättehän...=)

Viimeksi muokattu:
Olisin varmaan kaksplussalla koko päivän ja illalla ennen nukkumaan menoa lukisin hyvää kirjaa. Ottaisin päikkäreitä. Tilaisin pitsan kotiin. Ei tiskikoneen eikä pyykkikoneen laittoa. mmm...:saint:

Lähtisin kaupunkilomalle! Vaikka yksin. Tai itseasiassa voisikin olla ihan kivaa mennä yksin! Lähinnä ulkomaita ajattelin, mutta joku kotimaan kaupungeistakin kelpaisi.

Ehdottomasti jotain maisemanvaihdosta, en jäisi kotiin.

[QUOTE="vieras";25779028]Jos nyt saisit täysin vapaasti tehdä mitä itse haluat, ei olisi töitä, lapsia tai miestä vaikuttamassa muutaman päivän ajan. Mitä juuri sinä tekisit? Tai olisit tekemättä? Mihin menisit tai olisit menemättä? :)[/QUOTE]

Mä olisin KOTONA YKSIN. Siivoaisin ja tekisin käsitöitä. Nauttisin olostani.

Riippuu vähän vuodenajasta, mutta näin talvella kävisin leffassa ja hiihtämässä, lukisin ja kävisin jonkun kaverin kanssa ravintolassa syömässä. Kesällä painuisin mökille ja olla möllöttelisin siellä.

Kävisin hiihtämässä ja salilla. Ehdottomasti menisin käymään Helsingissä, kun en ole käynyt keskustassa miesmuistiin, musta siellä on ihana haahuilla (jos olisi kesä niin istusin illan terassilla :) ). Kävisin varmaan leffassa ja illat nauttisin hiljaisuudesta ja söisin hyvin. Saattaisin nähdä jotain kaveria, mutta luultavimmin olisin vain itsekseni.

Nukkuisin ja ottaisin iisisti. Siivoaisin koko kodin nopeasti ja tehokkaasti kunnolla. Eniten kyllä vaan nukkuisin ja söisin rauhassa. Laittaisin varmaan puhelimen ensimmäiseksi päiväksi kokonaan kiinni.
Kyllä mä vielä joskus saan olla yksin ihan kokonaisen päivän. Ilman että kukaan kiukuttelee lahkeessa tai yhtään mitään.
Söisin kuumaa ruokaa ja joisin kuumaa teetä, ilman että pitää syöttää jotakuta tai varoa ettei kuuma tee kaadu lapsen päälle (pari päivää sitten 9kk sai kuumat teet kaadettua itsensä päälle, vaikka olin vieressä).

Kävisin teatterissa, ulkona syömässä ja kahvilla, istumassa iltaa jossain kivassa ruokaravintolassa, lukisin kirjaa karkkien kera sohvalla, shoppailisin rauhassa. Unelmamaailmassani mieheni haluaisi tehdä näitä asioita minun kanssani. Aika lähelle päästään toukokuussa, kun lähdetään kaksin 3 yön matkalle. :)

Yhteistyössä