Mitä tekisit jos saisit 3 päivää elää ilman minkäänlaisia velvoitteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ulkoilisin, tekisin karjalanpaistia. Harrastaisin seksiä useaan kertaan. Lepäisin ja ottaisin vähän kuoharia. Voisin jopa tuollaisen kaksipäiväisen jälkeen olla innokas taas olemaan lasten kanssa :)

mä teen just mitä huvittaa sillon kun huvittaa. Ja oon tekemättä yhtään mitään jollei huvita. Luen, katon töllöö, nukun, meen ulos,uimaan, roikun netissä jne...Ja nautin siitä että mun ei tarvi aatella kun itteäni eikä joku pyöri kokoajan ympärillä haluamssa jotain tai asioineen. Saan nukkua jus nii pitkään ku huvittaa. Aina joskus mä saan pari päivää itelleni.

Tänään olen lukenut kirjoja ja lehtiä, pessyt pyykkiä, tilannut pitsan, hakenut postin, pussaillut ja rutistellut kissoja, katsonut digiboxilta ohjelmia ja käväissyt pari kertaa Facebookissa. Huomenna ajattelin käväistä Myyrmannissa, opetella uuden kamerani käyttöä tai ainakin katsoa, miten siitä saa kuvat siirrettyä koneelle, uudistaa kotisivujani, lukea, laiskotella, pussata ja rutistella kissoja. Lauantaista ja sunnuntaista en vielä tiedä. 4 päivää vapaata siis.

Kyllä mä kans haluaisin olla mun miehen kanssa. Otettais punaviiniä, syötäis suklaata ja pelattais (lauta)pelejä. Ja otettais sitä punaviiniä oikeen kahdella kädellä, eikä kertaakaan, kumpikaan sanois "emmä varmaan enempää, kun huomenna kummiski lapset herää aikasin...". Sitte käytäs leffassa ja baareissa, haettais pizzat ja syötäs ne kotona jonkun "Batman returns" -leffan kanssa. Seuraavana aamuna nukuttais pitkään ja sitte alotettais homma alusta.

Mä menisin kampaajalle, shoppaileen ja ystävien kanssa kaupungille juomaan kuohuviiniä.
Tokana päivänä potisin kankkusta, katsoisin leffan ja söisin pizzaa.
Kolmantena kävisin sisustusliikkeissä, ulkoilisin, lukisin ja loikoisin.

Mulla on ollut useinkin näitä ja todellisuudessa silloin käyn töissä, ehkä shoppailemassa, luen ja käyn jonkun ystävän kaa leffassa + kaljalla yms. vastaavaa normaalia toimintaa.

Lukisin kirjan, siivoaisin ja joisin itseni pikkupöhnään. Kävisin kaverilla joka asuu vähän kauempana. Luultavasti stressaisin siitä, että pitää rentoutua kun kohta taas kaikki tulee takas ja koska on saanut lomaa ei ole oikeutta väsyttää tai valittaa.

Yhteistyössä