Mitä tekisit jos sulla olis 160e ylimääräistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten ylimääräistä? Joku antaa mulle lahjaksi 160e? No mä seuraavaksi ajattelin ladata bussikortin.

Mutta tuo raha on aika pieni ja ei minulla ole mitään erityistä syytä tuhlata sitä mihinkään erityiseen. En varmasti jaksaisi sitä erityisesti sijoittaakaan, joten se jäisi lompaakkoon mistä se menisi työpaikkaruokailuun ja erinäisiin muihin asioihin, missä käteistä käytän. Vaikka jossain vaiheessa kirpparille.

[QUOTE="jojo";22155464]Säästöön menisi. Sitten, jos joku pakottaisi hommaamaan sillä jotakin itselle mieluisaa, ostaisin ratsastustunteja.[/QUOTE]

Just meinasin samaa, eli ostasin ratsastustuntikortin, tosin ostan sen muutenkin, ilman ylimääräistä rahaa.

Toisaalta 160e on iso raha, mutta isoihin hankintoihin se on todella pieni. Vähän hain ideoita sille mitä tuolla summalla tekis. Ylimääräinen raha voi tosiaan olla joko lahjaksi saatua, tai sitten vain saa ylimäärästä rahaa jostain siinä kuussa.

Itse sain osan synttärilahjana, oli tällä viikolla, ja osan huutonetistä kun myin uuden puhelimen pois. Joten raha täysin ylimäärästä ja olis kiva ostaa jotain kivaa mut mitä.. Tietty ne vois laittaa säästöön uutta telkkaa varten, olis edes pesämuna siihen kun nykyinen 16v vanha ja alkaa pitämään inhaa ääntä.

Hyviä "tuhlaus"kohteita teillä on :)

Yhteistyössä