J Jisse78 Jäsen 13.06.2006 352 0 16 03.11.2010 #1 Niin, mitä tekisit mangosta?? En muista oska viimeksi olisin ostanut mangoa, ja muksut eivät pelkällään siitä pitäneetkään.. No en itsekään erikoisemmin, mutta miten itse käyttäisit hedelmää? Mihin??
Niin, mitä tekisit mangosta?? En muista oska viimeksi olisin ostanut mangoa, ja muksut eivät pelkällään siitä pitäneetkään.. No en itsekään erikoisemmin, mutta miten itse käyttäisit hedelmää? Mihin??
R rahka Vieras 03.11.2010 #3 Mangorahkaa: Mango silpuksi, Flora valilla vaahdoksi, 500g rahkapurkki ja vähän sokeria. Ja hedelmäsalaatissa on myös hyvää.
Mangorahkaa: Mango silpuksi, Flora valilla vaahdoksi, 500g rahkapurkki ja vähän sokeria. Ja hedelmäsalaatissa on myös hyvää.
M mango=herkkua Vieras 03.11.2010 #4 Mä pilkon mangon _kypsänä_ rasvaisen jugurtin joukkoon, mukaan ripsaus kookoshiutaleita tai pähkinärouhetta. NAM.
Mä pilkon mangon _kypsänä_ rasvaisen jugurtin joukkoon, mukaan ripsaus kookoshiutaleita tai pähkinärouhetta. NAM.
Nalkuttava Talonmies Aktiivinen jäsen 29.08.2007 28 309 0 36 03.11.2010 #7 Mangosorbetti tarjottuna suklaajäätelön kanssa on hyvää... Tosin mä oon ostanut soseena suoraan. Rahkassakin käytän sitä.
Mangosorbetti tarjottuna suklaajäätelön kanssa on hyvää... Tosin mä oon ostanut soseena suoraan. Rahkassakin käytän sitä.