V
"vieras"
Vieras
viikonlopuksi pois kaupungista ja jättää 4-ja 5vuotiaat lapsensa 15vuotiaan esikoisensa vastuulle? tiedän että äiti on lastensuojeluntarkkailussa. olen paljon heidän kanssaan tekemisissä ja tiedän että lapset välillä lähes heitteillä. ilmotanko lastensuojeluun? vai ylireagoinko? ilmoituksen tekeminen on vaikeaa, koska tunnen äidin niin hyvin. järki puhe ei perille mene