Mitä tekisit jos voittaisit lotossa päävoiton yksin huomenna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maksaisin lainat pois, antaisin jokaiselle siskolle sen verran että saa ostettua kodin itselleen, vanhemmille myös pari sataa tuhatta, pari miljoonaa sijoittaisin ja loput eri järjestöille.

tuskinpa mitään ihmeitä tekisin. Senhän huomais heti kaikki kateelliset että rahaa on tullu, jos alettais autoja vaihtaa ja taloja ostella (mies työtön, mä kht). Sitten ois kaikenmaailman perskärpäsiä kimpussa rahaa ruinaamassa.

Kauhean kilttejä aika moni teistä.
Mä en kyl antaisi senttiäkään sukulaisille tai no äidille voisin ostaa sen rivitalohuoneiston mistä unelmoi, mut muille ei heruisi senttiäkään.
Lasten tilille laittaisin pienen pesämunan ja loput käyttäisin ihan itse.

Suunnittelisin uuden talon meille ja palkkaisin rakennusfirman tekeen sitä. Sillä välin matkusteltas, tietty ei koko ajan mut koulujen loma-ajan ja vähän ehkä lisäluvallakin. Uusisin koko perheen vaatevarastot, kävisin hierojalla, kosmetologilla ja muissa hemmottelyhoidoissa viikoittain, vaihtaisin autot, jatkaisin hotivapaata suunniteltua pidemmälle, mut tuskin kokonaan työnteosta osaisin luopua, mut osa-aikasena tai jotenkin työtunteja vähennellen. Ostaisin myös muutaman asunto-osakkeen, jotka voisin sitten lapsille ensikodiksi aikanaan lahjoittaa, siihen asti nyhtäisin niistä hyvät vuokrat :) Ja paljon paljon muuta. Joka vuosi lahjoittaisin lapsille verottajan salliman "verovapaan rahalahjan, tilille karttumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Kauhean kilttejä aika moni teistä.
Mä en kyl antaisi senttiäkään sukulaisille tai no äidille voisin ostaa sen rivitalohuoneiston mistä unelmoi, mut muille ei heruisi senttiäkään.
Lasten tilille laittaisin pienen pesämunan ja loput käyttäisin ihan itse.

Mä ainakin haluan auttaa läheisiäni.

No ekana olisin ihan :o Että miten tää on mahollista kun en kerran lottoa :D Mutta rahalla, sillä vasta oliskin käyttöä. Äidille uusi auto ja talo. Sisaruksille kunnon rahakuoret jouluna. Miehen äidille ainakin auto. Säästöön tulevalle pojalle rahaa. Rakennettas itellemme omakotitalo ja uusi auto ja aah mitä kaikkee sitä osteliskaa. Ja tottakai johki hyväntekeväisyyteen muutama roponen :saint:

Ens saisin jonkuu hulluus kohtauksen. Sit tuskailisin sen 3 viikkoa vai paljonka se oli ennenkuin ne rahat saa! Ja sit varmaan hommaisin oman talon.
Lapsille jemmaan pesämunaksi, vanhemmille antaisin osan ja veljelle kans!

Voisin EHKÄ HARKITA autokouluun menoa, mutta siis vain harkita!!!
Saattasimpa useemmin ostaa naudan sisäfilettä :p

Rakennuttaisin iiiison talon ja ostaisin kesämökin ja pienen keskustakämpän, autot menisi vaihtoon.
Ostaisin lapsille enemmän joululahjoja ja varaisin muutaman reissun =)

Ja tekisin töitä vähemmän, vaikka vaan vuoron pari viikossa.

Kävisin parissa plastiikkakirurgisessa leikkauksessa.

maksaisin velat tietenkin. Sitte antaisin vähän vanhemmille (esim. puoli miljoonaa). Ostaisin uusia vaatteita ja kävisin ravintolassa syömässä.
Ja sitten elelisin niiillä rahoilla toivottavasti melko normaalia elämää.
Lasten tileille laittaisin miljoonia korkoa kasvamaan:D

Ihmettelisin suuresti ku en oo ees lotonnu :o

Mut jos tollanen raha tilille kopsahtais,ni maksaisin opintolainan pois.
Sit antaisin äidilleni ja siskolleni rahaa sen verran,ettei tarttis lahjaveroo maksaa :D

Sit lähtisin pojan ja kummipojan kans legolandiaan,ovat aivan hulluina legoihin.

Ja eiköhän sitä tulis osteltua vähän sitä sun tätä :laugh:

Maksaisin velat, lähtisin jouluksi johonkin idylliseen joulukohteeseen. Kotiin tultuani ostaisin talon, muutaman sijoitusasunnon ja sitten lähtisin johonkin matkalle. Ostaisin ihanisa vaatteita ja sisustaisin kotiani. Ostaisin sen hevosen josta olen haaveillut viimiset 20v.

kaikki meitin perheen velat pois, samoin molempien vanhempien ja siskojen/veljien.. sit asunto ja kunnon sisustus :) autot molemmille..myös varmaankin vanhemmille sekä siskoille/veljille rahat asunnon ostoon+autoon, lapsille tileille kunnon summat korkoo kasvaan samoin itelle säästöön iso osa rahasta.. ehkä johkin voisin rahaa myös lahjoittaa jos joku itselle tärkeeltä tuntuisi.. sit shoppailemaan kaikkea kivaa uuteen kotiin ja itselle...aahh kun on kivaa unelmoida...

Ekana kun se tilille tippuis maksaisin lainat pois. Sitte menisin rakennusmestarin luo ja antaisin talon avaimet ja listan muutoksista. Itse tekisin myös taloremppaa siinä sivussa ihan siitä ilosta että olis varaa tehdä sitä.
Sitte toiseks menisin aitakauppaan ja aitauttasin koko pihan koirille ja hankkisin niille kopin sohvalla :D

Sitte varmaan mentäis porukalla Volvoliikkeen kautta vaateostoksille :D
Ai niin, sit mul olis ainakin aikaa etsiä itselleni mukava työ, mies sais jäädä kotiin hoitaan lapsia.

Matkustettaisiin ympäri maailmaa niin kauan että lapset menee kouluun. Eli useampi vuosi. Siitä eteenpäin en tiedä. Vanhemmilleni antaisin jonkun verran. Sisaruksista en tiiä, kun niitä on 10, että voiko noin pienestä summasta jaella. :xmas:

Ihan ensiks maksaisin omat ja miehen velat.
Sitten rakennettais omakotitalo. Mulle oma pitopalveluyritys/ kahvila ja miehelel puusepänverstas,kummallekin omat autot ja kaikille uudet vaatteet .

täsät varman liikenisi hiukan anopille, mun isälle ja siskollekin. Miehen sukulaisita tuskin muut saa mitään.

Mä maksaisin omat velat pois ja lahjoittaisin lähipiirille sen mitä verottomana saa lahjoittaa. Sitten uusi auto pihaan ja etelänmatkaa tilaamaan. Töissä jatkaisin edelleen, mutta ehkä osa-aikaisena. Ainakin haluaisin laittaa hyvän kiertämään eli antaa läheisille myös helpotusta elämään ja nauttia itse elämästä. Sijoittelisin varmaan, todennäköisesti ostelisin muutaman asunnon ja sitten laittaisin ne vuokralle.

Maksaisin meidän velat pois ja rakennuttaisin omakotitalon viimesen päälle (ihana tontti meillä onkin jo odottamassa).

Sit antaisin omille vanhemmille,veljille ja veljen pojille..

Töitä en lopettas, tykkään niin kovasti, mutta voisin vaikka tehä 3päivästä viikkoa..

Kantaisin kaikki vaatteet kaapistani ulos ja polttaisin ne. On meinaan sellasia rytkyjä, ettei edes lumpuksi kelpaa. Sitten odottelisin että tulee rahaa ja pääsee ostoksille :) (Alasti??)