Mitä tekisit -ketjuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XL-nainen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

XL-nainen?

Vieras
Olen lueskellut näitä ketjuja ja ainakin muutamassa varsin missinmittainen nainen etsii nettiseuraa ja kyselee miehiltä, mitä nämä tekisivät hänelle. En ole vielä missään nähnyt ketjua: Olen XL-kokoinen, riipputissinen, keski-ikäinen nainen, mitä tekisit minulle?

Toisaalta varmaan vastaukset olisivatkin tasoa: laittaisin dieetille, hautaisin tms.

Netissä on niin helppo olla ihan muuta kuin mitä oikeasti on. Ja jos tänne kirjoittavat naiset ovat todellakin ilmoittamissaan mitoissa ja yhtä nuoria ja kiimaisia, niin luulisi jo live-elämässä seuraa löytyvän. Itse ainakin suosin ihan sitä aitoa asiaa, vaikka nämä nettijutut joskus kovasti kiihottavatkin.

Eiköhän monella miehellä ole puolisona juuri tuollainen keski-ikäinen XL kokoinen ja riipputissinen. Riippuu ihan siitä kuinka kärttyinen ämmä sattuu olemaan ja mitä sen kanssa viitsii alkaa touhuamaan. Jotkut ovat sellaisia riivinrautoja- ovat vissiin katkeria, kun nuoruus ja kauneus on takanapäin, vaihdevuodet pukkaa päälle ja siksi kiukuttelevat.

Ihmisnaaras on siitä erikoinen, että sillä on kiima-aika kerran kuussa aina ovulaatiovaiheessa- patukkaa on pakko saada keinolla millä hyvänsä ja keinoja kaihtamatta. Sitten kun ne saavat spermaruiskeen sisäänsä, niin progestrogeeni taspaino palaa ja ne ruhottuu kummasti.
Joidenkin hormonitoiminta on mennyt täysin sekaisin hormoniehkäisyn vuoksi ja osa naisista käyttäytyy, kuin elukat.

Eläinnaaraaat käyttäytyvät sentään loogisesti ja järjellisesti, kun niiden hormonitoimintaa ei ole pantu täysin sekaisin. Toisekseen eläinnaaraat eivät lue naistenlehtiä, katso kauniita ja rohkeita, salkkareita, sinkkuelämää, sinkut nykissä , eivät ravaa aerobicissä, laihduta, käy tissileikkauksissa, rasvaimussa jne, jne.

Eräältä suomalaiselta miesjulkkikselta kysyttiin minkälainen on hänen naisihanteensa. Miesjulkkis vastasi ""Ei ole väliä, onko nainen ylipainoinen, tai alipainoinen, kunhan hän on taspainoinen"".
Kertokaapa montako taspainoista naista nykyään löytää, tuntuu kaikki olevan enemmän, tai vähemmän sekopäitä, eronneita, karanneita, sinkkuja, munahaukkoja, baarikärpäsiä, kissoja, toisia naisia, salarakkaita, yksinhuoltajia, uusperheellisiä jne.

Tulevaisuudessa on parasta miesten pyytää naista esittämään terveen paperit, ennekuin alkaa seurustelemaan vakavammin, sillä sekopäitä höhöjä on liikenteessä jo turhankin paljon.
Mieluimmin siis ylipainoinen, kuin taspainoton alipainoinen, narsistisesta persoonallisuurhäiriöstä kärsivä sekopää.

Olen täysin samaa mieltä nimimerkin ""eiköhän"" kanssa tästä terveen paperit asiasta.
Tietenkin täytyy olla tarkkana mitä ihan täsmälleen tarkoitetaan terveellä.
Tapasin baarissa täysin tuntemattoman naisen ja poistuttiin sitten illan myötä jatkoille.
Ollaan ikäryhmässä noin 45 v ei siis ihan nuoria enää. Kaikki alkoi ihan hyvin mitä nyt oli pientä ongelmaa tissiosastolla. Olin lomalla, joten muutama päivä siinä seurusteltiin. Alkoi painaa arki päälle ja krapula. Silloin löytyi kyllä kaikki ongelmat mitä ajatella saattaa. Oli itsensä hyväksymisessä vaikeuksia, eroja, väkivaltaa, alkoholiongelmaa, joka ei näyttäytynyt niin kauan kun oli känni päällä ja lasissa juomaa. Tämä nainen oli täysi alkoholisti ja muutenkin sekaisin. Lääkkeitä ja kaljaa samanaikaisesti. Sitä ei vaan huomannut kun hän oli täydessä kännissä ja lääkehumalassa. En minäkään kyllä selvinpäin ollut. Seksistä ei tietoakaan, vaikka alkupuheen mukaan piti olla aivan mahdoton seksihurjastelija. Tästä lähin pyydän kyllä lääkärintodistuksen ennen lähtöä jatkoille.

Olen samaa mieltä kanssanne MUTTA miehen täytyy myös näyttää terveenpaperit. Miten niitä huijareita muuten on uskominen.Kyllä puheet voi olla tosi kauniita ,mutta mikä on totuus kun lähemmin tutustellaan.

Naisten alkoholinkäytön vaikutuksesta naisen hormonitaspainoon teki Kanasanterveyslaitoksen tutkija Taisto Sarkola väitöstutkimuksen, joka hyväksyttiin Helsingin yliopistossa vuonna 2001. Tutkimus suoritettiin valvotuissa olosuhteissa ja siihen osallistui 182 naista.
Keskeisin havainto oli, että kun nainen nauttii alkoholia, kohoaa hänen veren miessukuhormonien (testosteronin) määrä 65 %. Nainen joka käyttää e-pillereitä ja nauttii alkoholia, kohoaa testosteronin määrä 270%.
Tutkija epäilee, että testosteronin kohoamisella saattaa olla vaikutusta naisen aggressiiviseen käyttäytymiseen ja libidon (seksihalujen) kohoamiseen.

Kaiketikaan emme voi kiistää sitä tosiasiaa, että naisten aggressiivisuus, väkivaltaisuus, sekä seksihalukkuus olisivat lisääntyneet. Munahaukkoja, toisia naisia ja salarakkaita on liikenteessä pilvin pimein.

Englantilainen tutkimus, joka julkaistiin noin vuosi sitten uutisoitiin IS:ssä ""Johtaako e-pillerit naisen väärän miehen luo""? St Andrewsin ja Stirlingin yliopiston tutkijat pitivät tutkimustaan merkittävänä havintona.
Nainen joka valitsee miehen puolisokseen käyttäessään e-pillereitä ja lopetettuuaan pillereiden käytön hankkiakseen lapsen, saattaakin huomata menneensä naimisiin täysin väärän miehen kanssa.

Ei tarvitse kuin lukea Klinikalla, Naistentaudit ja Vaihdevuodet, sekä +50 palstan keskusteluita, joissa naiset kyselevät toisiltaan mitä mikin pillerimerkki on aiheuttanut heidän psyykeseen, fyysisiin oireisiin, sekä minkälaisia kiukku ja raivokohtauksia he saavat pillereistä.
Itkuisuutta, ärtyisyyttä, kiukuttelua, ilkeilyä, piruilua, vittuilua, itku- ja raivokohtauksia.

Nuo pms oireet tekevät toisita täysiä sekopäitä, joidenka paikka olisi parempi suljetulla osastolla, kuin riehumassa kotona, haastamassa riitaa, pahoinpitelemällä puolisoaan ja lapsiaan. Naisten väkivaltaisesta käyttäytymisestä on vasta nyt alettu puhumaan, tähän saakka se on ollut tabu ja vaiettu salaisuus. Mutta nuo viimeaikaiset lisääntyneet miesten ja lasten pahoinpitelyt, tapot ja murhapoltot ovat jo ylittäneet uutiskynnyksen, eikä niistä enään voida vaieta.

Perheväkivallasta naisten osuus on jo jotain 40% luokkaa ja lapsiin kodistuvasta väkivallasta yli 60 %. Nämä luvut ovat vasta arvailuja, koska miehet ja lapset eivät ole tehneet niistä rikosimoituksia.
Täyttä paskapuhetta on ollut myös tuo miesten naisiin kohdistama väkivalta. Naisjärjestöjen mukaan 90.000-120.000 naista pahoinpideltäisiin kodeissa joka vuosi.

Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen suorittaman tutkimuksen ""Suomalaisten turvallisuus 2003 (Heiskanen, Siren, Aromaa 2004)"" mukaan vuonna 2003 n. 8000 naista olisi joutunut jonkilaisen perheväkivallan kohteeksi. Aika suuri ero on Naistutkijoiden käyttämän luvun ja Oikeuspoliittisen tutkimuksen välillä. Tuo tutkimus löytyy Optulan sivuilta otsakkeella ""Naiset, perheväkivalta ja perhe-elämän muutos""
http://www.om.fi/optula/32541.htm

Amnesty Findand suomen osasto kerää parasta aikaa nimiä adressiin tavoitteena 20.000 nimeä vetoomukseen, joka luovutetaan pääministeri Matti Vanhaselle. Tässäkin vetoomuksessa he puhuvat 90.000 väkivallan kohteeksi joutuneista naisista. Keräräysadressi löytyy ositteessa: http://www.jokuraja.fi/

Mikähän taudinkuva näitä änkyräfeministejä vaivaa, kun pitää pääministerillekin yrittää syötää paskaa miesten väkivaltaisuudesta.

Voi kyllä minä ainakin pidän XL-kokoisista naisista. Olen yhden kanssa rakastellut ja sain parasta seksiä. Pehmoisen naisen päälle on mukava tulla ja jos on keski-ikäinen se on pelkkää plussaa. Halut ja ihmiset vaan ei aina kohtaa. Kyllä luonne se kaikein tärkein on.

Aika hyvä ketju...Asiallista luettavaa..Ja varmaan totta nämä tutkimustiedot jne..Mutta luulisin,että ap.Kirjottajalla oli takana sellainen ajatus..Että kun sanotaan,xl-naisen olevan ""helppo nakki"" tms..Niin kuitenkin nämä ketjujen aloittajat ""ovat"" niitä missimittaisia erittäin kiimaisia...?Itse kuulun isompaan-osastoon..Ja luullakseni ihan täysjärkinen olen...:)...Sanoisko vaan..Että kohtele muita niinkuin haluaisit itseäs kohdeltavan...

Onpa hyvä ketju kerrankin meistä tavallisista keski-ikäisistä xl-naisista.Itse olen sinkku ja kun joskus olen katsellut senssipalstojakin niin 50 tienoossa olevat miehetkin etsivät aina vain pientä,hoikkaa naista ja itse saattavat olla myös kokoa xl Voisiko olla että miehet pelkäävät että xl-kokoista naista ei voi hallita ja heille on pelottavampi ""pullistella"" miehisyyttään, en tarkoita penistä.

Huh ja sit ihmetellään, kun syntyvyys vähenee... ja kaikkihan on tietysti naisten vika, kun ei olla täydellisiä äitejä, naisia ja työpaikalla toteuttamaan mieskollegojen kaikki tarpeet!

Miehiä on jotka pitävät vanhemmista ja isommista tytöistä, mutta on tietenkin niitä jotka pitävät hoikista ja nuorista. Kumma juttu kun mies täyttää 50 niin täytyy ostaa moottoripyörä ja vaihtaa nainen puolta nuorempaan. Minulla on vielä muutama vuosi 50:neen mutta vielä ainakin pidän hiukan vanhemmista XL naisista :)

Oikeassa olet viestin aloittaja. Samaa olen ihmetellyt minä. Kai turhan moni nainen kuvittelee vieläkin, että naisen pitää olla miehen mielestä luurangonlaiha missukka tai muuten hoikka, siro ja pieni, ennenkuin miehen himot herää. Näinhän se asia ei todellakaan ole, vaan kyllä meille ihanille, reheville, seksyille, näteille ja PULSKILLE keski-ikäisille naisillekin löytyy oma ihailijakaartinsa. Kuulen jatkuvasti, miten ihanat isot tisut mulla on, miten sexy, pyöreä peppu yms. Kaikki kehoni osat saavat positiivista huomiota osakseen, miehet eivät todellakaan karta minua!

Olen joskus laittanut kerran deittipalstalle (en tänne siis) rehellisen ilmoituksen, jossa kerroin millainen olen niin ulkoisesti kuin muiltakin ominaisuuksiltani (en ole juoppo, pilleristi, mielenvikainen tai muutenkaan miten outo, vaan aivan normaali, terve nainen) ja meinasin hukkua vastausten tulvaan. Kyllä siis ns. tavallinen, pullea (lihavakin) nainen seuraa saa ja hyvää seuraa saakin, ei todellakaan ole syytä antaa itsestään muunlaista kuvaa mitä on - olkaa naiset rehellisiä jo heti alusta alkaen, se hedelmä kantaa kyllä!

Sellaiset miehet, jotka eivät pulskista naisista pidä, eivät edes vastaa isokokoisen naisen ilmoitukseen, joten ei tarvitse pähkäillä myöhemmin, tuleeko omista muodoistaan mahdollisen ""ongelma"" siinä vaiheessa kun tavataan.

Miehet arvostavat naisessa asiallisen ulkomuodon lisäksi rehellisyyttä ja aitoutta, iloisuutta, ystävällisyyttä, keskustelutaitoa, käytöstapoja, kaveruutta, hyvää luonnetta yms. Vaikka olisit minkälainen seksipeto tahansa, mutta ""nuppi"" ei ole kunnossa, on turha haaveilla mistään pysyvämmästä. Tietysti se on aina vahva plussa, jos sinusta löytyy myös se seksipeto...:-)

terveisin Söpö nainen

Kiitos :-). Itsetuntoni on varmasti kunnossa, sopivasti vahva terveellä tavalla. Tiedän mitä olen, mitä osaan ja mitä en, missä olen hyvä ja missä olisi petrattavaa. Itseään voi aina kehittää lisää ja yrittää parantaa heikkouksiaan. Sekin on osa sitä seksuaalisuutta, että tuntee itsensä. Toisen itsetunnon jatkuva pönkittäminen käy ajan kanssa raskaaksi, ei sellaista kukaan jaksa loputtomiin.

Eivät kaikki hae PIENTÄ siroa naista. Itse olen melko pitkä ja saan kyllä katseita perääni. Olen hoikanpuoleinen, mitä nyt vyötärölle vähän ikä ja herkkusuu on tuonut lisäsenttejä.

Jokaiselle löytyy ihailijoita. Miksi aina haukkua laihoja naisia ja kehua lihavuutta? Se on niin äärettömän kliseinen juttu. Eivät kaikki laihat ole anorektikkoja (se on sairaus, ei ominaisuus) ja lihavat suursyöppöjä.

Ollaan nyt vaaan sellaisia kuin ollaan, eikä aina tuijoteta ulkonäköön ja mollata niitä, jotak ovat erinäköisiä kuin itse on!

Oli kiva lukea söpön naisen kirjoitusta. Hyvällä itsetunnolla varustetut naiset alkavat olla harvassa. Nimenomaan keski-ikäiset tai sitä lähestyvät.
Monella on, omasta mielestään, liian isot tissit tai ainakin jokin osa niistä. On liian isot häpyhuulet ja pieni klitoris jne.
Nimenomaan ongelmat tuntuvat olevan piilossa olevissa kehon osissa.
Olen vuosikymmenten saatossa tavannut monia naisia, laihoja ja pulskempia. Rehevät nimenomaan kiinteät naiset ovat mieleeni. Kiinteyden saa pidettyä kohtuullisella itsekurilla ja liikunnalla. Hyvä itsetunto ja siisteys ovat mielestäni avainsanat joilla pärjää pitkälle.
Olen tavannut myös niitä, joilta itsetunto on romutettu jatkuvalla moittimisella esim. ex-aviomiehen mustasukkaisuuden johdosta. Siinä saattaa olla loputon pönkittäminen, ellei nainen (tai miksei mieskin) uskalla vapautua estoistaan tai alistettuna olemisesta.

Yhteistyössä