Mitä tekisit -ketjuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XL-nainen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedät varmasti mistä puhut ""Söpö mies"". Minusta on aika outoa, jos nainen ei pysty tässä iässä hyväksymään itseään kaikilta osin, jos ei nyt, niin milloin sitten? Nuorena ihminen, on se sitten nainen tahi mies, on useinmiten epävarma itsestään ja kehostaan, mutta kyllä itsestään pitää oppi tykkäämään ja rakastamaan.

Minä en häpeä neliösenttiäkään itsessäni, olen avoin ja estoton ja hyväilen mielelläni itsekin omaa vartaloani. Minä olen minä, pehmeä, pyöreä, kaarevalinjainen kuten Niiskuneiti ja Muumipeikko :-). Pidän itsestäni juuri tämmöisenä ja jos en jollekin tämmöisenä kelpaa, so what? Eipä ole minun ongelmani.

Tuo on totta, että voi olla samalla myös kiinteä, vaikka olisikin pyöreä; eivät kaikki ole ""hyllyviä ihrapalloja"" ja ne ylimääräiset rasvatkin voivat asettua hyvinkin ""naisellisesti""; isolla tytölläkin voi olla sopusuhtainen vartalo ja selvästi erottuva vyötärö.

Valitettavan moni iso tyttö vaan häpeää vartaloaan ja verhoaa sen laatikkomaisiin ""telttoihin"", eivätkä uskalla pukeutua siten, että kauniit muodot tulevat esiin. Jokaisella on peili ja se kyllä kertoo rehellisesti, mikä sopii millekin vartalotyypille, ei tietenkään tarvitse mennä äärimmäisyydestä toiseen, sillä napapaita tai piskuinen ""roiskeläppämäinen"" minihame eivät käsittääkseni kaunista ketään isoa tyttöä.

Tuo on myös totta, että mies pystyy kyllä romuttamaan naisen itsetunnon täysin niin halutessaan ja varmasti sama pätee toisinkin päin. Tuollaisesta kumppanista kannattaa pyrkiä eroon mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, kenelläkään ei ole oikeutta mitätöidä toista ja romuttaa toisen itsetuntoa. Rakastava kumppani kehuu ja kannustaa, rakastava ja välittävä ihminen ei todellakaan arvostele toisen ulkomuotoa, ainakaan ilkeilymielessä.

Söpölle naiselle.
Kyllä runsaat muodot on oikein kannettuna ihan hyvä.
Olen vaan monasti todennut, että saattaa olla liiat rasvat yhdistyneenä myös tähän itsetunnon heikkouteen eli ei välitetä pitää itsestä huolta. Nyt en puhu todellakaan mistään laihtumisen ihannoinnista vaan mistä sinäkin puhut eli täytyy olla sinut itsensä kanssa ja hyväksyä olotila, jossa on.

Puhut vähän, mutta asiaa :-), Söpö mies. Tuo taitaa kyllä olla valitettavan usein totta, johtunee kai pitkälti siitä, että jos ihminen ei pidä itsestään ja on pahimmassa tapauksessa vielä masentunut tai muuten toivonsa menettänyt, niin eihän sitä silloin jaksa huolehtia muutenkaan itsestään ja miettiä ulkomuotoaan. Sama pätee tietysti kaikinkokoisiin ihmisiin.

Moni on kai heittänyt jo kirveensä kaivoon ja ajattelevat, että en mä kuitenkaan kelpaa kenellekään tämmöisenä läskinä, joten ei tässä kannata tehdä mitään itsensä eteen. Niinhän ei tietenkään asian laita ole. Haluaisinkin kannustaa kaikkia isoja tyttöjä/naisia huolehtimaan itsestään!

Näytetään kaikille, että isokin nainen voi olla nätti, viehättävä, hyvinpukeutunut ja seksikäs. Huoliteltu ulkomuoto ei ole koosta kiinni, jokainen meistä voi parantaa omaa olemustaan, kun vain viitsii nähdä vähän vaivaa. Nykyään saa jo seksikkäitä, kauniita alusasuja isommillekin tytöille, muista vaatteista puhumattakaan. Hiukset voivat olla kauniit ja hyvinhoidetut myös, käsistä ja jaloista puhumattakaan. Kokonaisuus on se, mikä ratkaisee, puhdas, raikas ja siisti ihminen on aina ilo silmälle, ei siinä muutamat ylimääräiset makkarat merkitse yhtään mitään.

Niin ja ""saarnan"" lopuksi: muistattehan, että hymyilevä, aidosti iloinen ja itsensä tyyväinen ihminen on aina kaunis :-).

Ups! Veinkö sanat suustasi :-). Kiva kuulla, jos olet sitä mieltä, että olen ""oikeilla jäljillä"" siinä, millaisiin seikkoihin te miehet meissä naisissa kiinnittätte huomionne. Kokemus opettaa katsos...kyllä aikuinen lady tietää :-) :-)

Tähän onkin vähän hankalampi vastata. Sanotaan vaikka näin, että en ole sinkku, mutta en ole mitään uskollisuuslupauksiakaan kenellekään antanut, naimaton olen siis. Ottajia kyllä tosiaan riittäisi, olen aikas kiva ihminen, kiltti ja mutkaton, mun kanssa on helppo tulla toimeen :-) :-) :-). (Kauheaa kehumista, mutta totta joka sana!)

Olen 46 vuotias 178/77 aivan mukiinmenevä eloisa kaveri.Olen tosin varattu mutta haittaako se mitään? Haluaisin vähän piristystä arkirutiiniin joskus ensivuoden puolella.Miltäs kuulostais? ""ihailia""

Ketjuun olikin näemmä tullut jatkoa, kiva juttu :-). Huomasin joo, että joku teistä miehistä on ""varastanut"" tuon mun nikkini eli tuon ""Söpö nainen"" eli hän ei ole huomannut muuttaa tuohon nimimerkkikenttään omaa nimimerkkiään, vaan tuo mun nikkini on jäänyt siihen kummittelemaan.

Vaihdoin nyt siis tuon oman nikkini Niiskuneidiksi :). Tosin olen itse jo ihan sekaisin teistä...heh heh eli olikos nyt niin, että ""Ihailija"" asuu Espoossa ja joku toinen (kuka?) Varsinais-Suomessa...äääh...tai miten se menikään?

terveisin ""Söpö nainen"" eli Niiskuneiti

Yhteistyössä