Tiedät varmasti mistä puhut ""Söpö mies"". Minusta on aika outoa, jos nainen ei pysty tässä iässä hyväksymään itseään kaikilta osin, jos ei nyt, niin milloin sitten? Nuorena ihminen, on se sitten nainen tahi mies, on useinmiten epävarma itsestään ja kehostaan, mutta kyllä itsestään pitää oppi tykkäämään ja rakastamaan.
Minä en häpeä neliösenttiäkään itsessäni, olen avoin ja estoton ja hyväilen mielelläni itsekin omaa vartaloani. Minä olen minä, pehmeä, pyöreä, kaarevalinjainen kuten Niiskuneiti ja Muumipeikko

. Pidän itsestäni juuri tämmöisenä ja jos en jollekin tämmöisenä kelpaa, so what? Eipä ole minun ongelmani.
Tuo on totta, että voi olla samalla myös kiinteä, vaikka olisikin pyöreä; eivät kaikki ole ""hyllyviä ihrapalloja"" ja ne ylimääräiset rasvatkin voivat asettua hyvinkin ""naisellisesti""; isolla tytölläkin voi olla sopusuhtainen vartalo ja selvästi erottuva vyötärö.
Valitettavan moni iso tyttö vaan häpeää vartaloaan ja verhoaa sen laatikkomaisiin ""telttoihin"", eivätkä uskalla pukeutua siten, että kauniit muodot tulevat esiin. Jokaisella on peili ja se kyllä kertoo rehellisesti, mikä sopii millekin vartalotyypille, ei tietenkään tarvitse mennä äärimmäisyydestä toiseen, sillä napapaita tai piskuinen ""roiskeläppämäinen"" minihame eivät käsittääkseni kaunista ketään isoa tyttöä.
Tuo on myös totta, että mies pystyy kyllä romuttamaan naisen itsetunnon täysin niin halutessaan ja varmasti sama pätee toisinkin päin. Tuollaisesta kumppanista kannattaa pyrkiä eroon mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, kenelläkään ei ole oikeutta mitätöidä toista ja romuttaa toisen itsetuntoa. Rakastava kumppani kehuu ja kannustaa, rakastava ja välittävä ihminen ei todellakaan arvostele toisen ulkomuotoa, ainakaan ilkeilymielessä.