Mitä tekisit mulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiiki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiinnostaako tämmönen juttu että jos ensin hieroisin ja nuolisin sut kosteaksi ja sitten ottaisin jonkun pullon ja hitaasti työntäisin sitä sun kosteaan koloon. Pikku hiljaa se menisi syvemmälle ja syvemmälle,tuntisit kuinka se liukuisi yhä helpommin:vähän kerrallaan lisäisin vauhtia ja välillä hidastaisin.kunnes vähän ajan päästä tarttuisit käteeni ja ohjailisit nopeammin ja syvemmälle.sitten jatkaisin vielä kovemmin ja huomaat että sinua sattuu mutta kuitenkin pyydät lisää...

Mä voisin ensin nuolla sun pillua niin että tulisit märäksi ja sit voitais aloittaa kevyesti kurkulla painellaan sitä sisääs . Ja jos se ei riitä niin kokeillaan sitten mun koko kättä pidätkö peppu panosta

Sidon sinut käsistä sänkyyn. sitä vastapäätä on peili. riisun itseni,hitaasti,katselen peiliin. nautin siitä,mitä olen. hyväilen itseäni. hitaasti. otan dildon,käytän sitä. ""rinnoilla"", reisilla,pyllyllä,sisällä. sinua kohti kumartaen. otan juoksevaa hunajaa. levitän rinnoillesi,uumalle,reisien sisåpinnalle,sinne. nuolen pois... mitä sitten haluat..?

Yhteistyössä