Mitä tekisit samassa tilanteessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteliäs

Vieras
Eli tilanne on tämä,että meidän kummit erosivat ja mieheni ei halua olla tekemissä toisen kummin kanssa koska tämä petti hänen kaveriaan.Minusta olisi kivaa jos molemmat kummit voisivat osallistua lapsen elämään..

Eli teenkö mielestänne väärin jos vaadin miestäni hyväksymään molemmat kummit??Vai taivunko miehen tahtoon..

Eihän se pettäminen kummilapsen vika ole... voithan sä tavata tätä toista kummia lapsen kanssa jossain muualla kuin teidän kotona jos mies ei halua olla tekemisissä

Mulla on yleensä periaatteena, ettei sotketa lapsia aikuisten asioihin. Eli jos ei siinä miehessä ole mitään pahasti vialla, niin antaa kummeilla vaan. Oma exänikin on edelleen esimerkillinen kummisetä veljentyttärelleni.

Jos meillä olis samanlainen tilanne, olisin kyllä molempien kanssa väleissä. Muiden parisuhdesotkut ei saisi vaikuttaa kenenkään ystävyyteen. Mutta sitten jos meidän kanssa ryppyiltäisiin tai tehtäisiin jotain väärin, ni asia ois toinen.
Jos mun mies ei hyväksyis enää sitä pettäjää, pitäisin yhteyttä sit vaan itse, lapsen vikahan se ei ole.

oisko mtn jos miehesi kuitenkin pitäisi nokkansa erossa kummien riidoista jos ei siihen kuulu ?

Loppupeleissä tärkeintä on kummin suhde lapseen eikä isään, käsitelköön isä issuensa itsekseenl

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on yleensä periaatteena, ettei sotketa lapsia aikuisten asioihin. Eli jos ei siinä miehessä ole mitään pahasti vialla, niin antaa kummeilla vaan. Oma exänikin on edelleen esimerkillinen kummisetä veljentyttärelleni.

Nainen petti!!!

Yhteistyössä