Mitä tekisit tai ajattelisit jos kuulisit, että 13-vuotias tyttäresi harrastaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja sit toinen asia samantien kun kerran alettiin :D

Miksi täällä aina seksi on jotain missä nainen on antamassa ja jotenkin menettämässä jotakin. Siis naiselle se on negatiivinen. Mies taas saa tai ottaa ja on ikäänkuin roisto ja ehdottomasti se aina on miehelle vain hyvä juttu.

Ihan ko palstan naiset eivät koskaan haluaisi seksiä ylipäätään!

(siis yleistettynä, toki on paljon poikkeuksia)

Totta puhut, ihan käsittämättömän outo asenne.

• Tykkää
Reactions: m1es
Itselle eka kerta oli juuri 13 vanhana. Tyttöystävä oli myös 13. Nyt kun 33 vuotiaana asiaa ajattelee oli se aika aikaista. Olimme puhuneet asiasta kyllä jo 6kk ennen toteutusta. Tytön vanhemmat kyllä tiesivät asiasta mutta ei sitä ikinä maininnut mitenkään. Luulen että oma suhtautiminen oli toisenlaista. Ei sitä tuossa iässä viellä pitäisi tehdä.

Äitiinsä on tullut. Minä olin 15 ja hän juuri täyttänyt 14. Äitinsä hankki pillerit ja kondomit ja opetti kondomin käytön. Esikoisen syntyessä hän oli 19, minä 20.

Noh olisin pettynyt. Ku sänkyyn ei pidä olla mikään kiire eikä varsinkaan noin nuorel iällä. Ku esim kum tulin tålle palstalle tulin nih. Muutuin uudestaan "neitsyeksi" ja miten mä nyt reagoisin seksiin ni on punerteleva ja en tiedä miten olla. Nykyään toivoisin et nainen ei heti toivoisi seksiå ja osaisi antaa mulle aikaa ennen sitä tätä uutta "neitsyyttä" en halua menettää metkitsemätyönyydessä? Seksillä ei pitäisi olla kiire. Antakaa ajan viedä ja kattokkaa. Ja kun seksi tapahtuu meijän pitää olla helliä. Ja jos lapsi tulee pitää olla sen elämässä ettei lapsi kadva ikävään. Mut seksillä ei potäisi olla mikään kiire. Raiastukaa toisiinne eka henkisesti et voitte tehä pyhän sakramentin seksin toistenne kanssa

Yhteistyössä