Mitä tekisit tässä tilanteessa? (lapsen kiukusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entäs miten toimitte tilanteessa, jossa vähän vajaa 3 vuotias ei pysy illalla sängyssään? Juoksee kerta toisensa jälkeen pois, vaikka on kuinka silmät ristissä jo. Viette vaan viikosta/kuukaudesta toiseen 50 kertaa joka ilta takaisin sänkyyn??

^Juuri noin. Joskus se hyppääminen loppuu.

Tai sitten siten, että istuu itse esim. lapsen huoneen oven suussa, ja valvoo, että lapsi pysyy sängyssään. Tämä on toki itselle vaativampi keino.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Ok. Välillä vaan "vähän" kypsyttää..... Miehen kans jo nauretaan keskenämme kun lapsi kerta toisensa jälkeen keksii kaikkee, millon haluu vettä, millon käydä pissillä, millon vaikka vaan istahtaa tuolilla :D Kunhan jotain... Sit huutaa sängystään että on asiaa, kun menee kuuntelemaan, saattaa vähän mietiskellä ja sanoa: "Tuo nukke on tuossa lattialla" :) Välillä on niin hauska vaikkakin rasittava..

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Tai sitten siten, että istuu itse esim. lapsen huoneen oven suussa, ja valvoo, että lapsi pysyy sängyssään. Tämä on toki itselle vaativampi keino.

Ennen toinen meistä istui sängyn jalkopäässä vahtimassa mutta kun sekin alkoi pitemmän päälle tympiä, päätettiin vaihtaa tähän. Välillä annetaan vähän aikaa juoksennella, menee kohta sit ite sänkyyn. Tosin tääkin on varmaan väärin että välillä lipsutaan vähän, muuta kun ei itse jaksa vaikka kesken oman iltapalan hyppiä koko ajan lastenhuoneessa.

Yhteistyössä