Mitä tekisit tässä tilanteessa päivähoitopaikan suhteen? Mulla laskettu aika toukokuun alussa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Äitiysloma alkaisi ihan maaliskuun lopussa. Mutta vahvasti epäilen että en sinne asti pysty töissä olemaan koska työni on fyysistä ja aiemmissa raskauksissa selkäkivut vaivanneet kovastikin. Eli arvelisin että maaliskuun alusta olisin jo sairaslomalla.

Eli, meillä 4v joka pk:ssa 5 tuntia päivässä ja eskarilainen joka pk:ssa 1.5 tuntia, molemmista maksetaan n. 100e/kk.
4v:lle olisi maaliskuun alusta päiväkerhopaikka varattuna.
Eli uskaltaisikohan jo helmikuussa ilmoittaa päiväkotiin etteivät tule enää maaliskuussa, että ei tarvitsisi maksaa enää maaliskuun maksuja? Tietty oman vointini näkee silloin vasta, mutta eikös voi kuitnekin siihen luottaa että sairaslomaa saa aika helposti rv 30 kuitenkin kun raskas fyysinen työ..?

Onhan tuohon vielä muutama kuukausi aikaa, joten eihän tässä vielä kiirettä ole tuon asian suhteen. Tuota vain ihmettelen, että miten voi olla yhtä aikaa pk.paikka ja päiväkerhopaikka varattuna...ilmeisesti toinen ei ole kunnallinen.

tuo on siis seurakunnan päiväkerho joten onnistuu.
sitä vaan mietin onko jotenkin riski irtisanoa pk-paikat jo maaliskuun alusta kun ä-loma alkaa vasta lopussa, jos jostain ihmeen syystä en saisikaan sairaslomaa... mutta olen kyllä 95% varma etten enää silloin pysty töissä käymään..

[QUOTE="mimmi";22631293]Antasin olla pk:ssa ainakin maaliskuun loppuun. Sullekkin tekee hyvää huilata ennen vauvan syntymää vaikka jäisitkin saikkarille maaliskuussa.[/QUOTE]

Niin lapset olisivat sitten maaliskuun alusta 4v 2 kertaa vk päiväkerhossa ja isompi eskarissa joka päivä. Että kyllä saisin ite ihan ok huilia, kun en kuitenkaan viitsisi päiväkodissa pienempää pitää kun max sen pari päivää jos itse olisin kotona..

Yhteistyössä