mitä tekisit tässä tilanteessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyrsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyrsi

Vieras
mies suuttui minulla kun olimme nukkumaan käymässä.Heitin hänen vuodevaatteensa muualle kun hän oli sängyssä.Lähtiessä niitä hakemaan hän otti pussilakanani ja heitti sen minun naamalleni myttynä täysillä.Kipeää ei käynyt mutta lapset näkivät.Sanoin et piti vielä lasten nähden nakkoa ja hän vastasi että jos et ole hiljaa jo niin paiskaa uudestaan!

mitä tekisit tässä tilanteessa?? kysyt.

No olisin se aikuisempi ja menisin miehen luo pyytämään anteeksi, että heitin hänen petivaatteensa pois sängystä ja mies voisi sitten pyytää anteeksi että oli yhtä lapsellinen ja lähti samalle linjalle.

ennen nukkumaan menoa hän sanaili minulle siitä kun jään vain kuppaamaan/lorvimaan.Joka ilta olen yötä myöden siivonnut kotia.Käynyt välillä nukuttamassa lapset.Olin menossa nukuttamaan lapsia ja käskin miehen suksia hel.vettiin.Paiskoin ne vuodevaatteet muualle en miehen päälle.

en mä ole syyttä suotta suuttunut.Ei ole oikein että vihjaillaan minun jäävän vaan lorvimaan ja istumaan kun hän menee lapset nukuttamaan.Minä sen meillä yleensä teen mutta otti kai päähän kun joutui itse jo toista iltaa peräjälkeen sen tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja kyrsi:
ennen nukkumaan menoa hän sanaili minulle siitä kun jään vain kuppaamaan/lorvimaan.Joka ilta olen yötä myöden siivonnut kotia.Käynyt välillä nukuttamassa lapset.Olin menossa nukuttamaan lapsia ja käskin miehen suksia hel.vettiin.Paiskoin ne vuodevaatteet muualle en miehen päälle.

No jos jokiltaiset toimet kiristää noin hermoja niin jätä vaikka se jynssäys vähemmälle ja nukuta vaan ne lapset. Vähemmälläkin pärjää eikä tekosesi ole yhtään sen mukavampi perustelunkaan jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Niin kohtelet muita, kuten haluat itseäsi kohdeltavan? Kun itse teit saman ensin, johon mies vastasi, niin mikä täs on pointti?

jos mä paiskon miehen petivaatteet maahan niin ei hänen tarvi tulla täysillä paiskomaan minun kasvoilleni????lapsetkin näki.

en mä ole syyttä suotta suuttunut.Ei ole oikein että vihjaillaan minun jäävän vaan lorvimaan ja istumaan kun hän menee lapset nukuttamaan.Minä sen meillä yleensä teen mutta otti kai päähän kun joutui itse jo toista iltaa peräjälkeen sen tekemään.

No, mun mielestä "suksi helvettiin" ja vuodevaatteiden paiskominen on silti ihan äärettömän typerää ja lapsellista käytöstä.
Ihanaa, miten jotkut parit silminnähden nauttivat viikonlopuista ja yhdessäolosta :|

Alkuperäinen kirjoittaja syksyinen:

No jos jokiltaiset toimet kiristää noin hermoja niin jätä vaikka se jynssäys vähemmälle ja nukuta vaan ne lapset. Vähemmälläkin pärjää eikä tekosesi ole yhtään sen mukavampi perustelunkaan jälkeen.

eli mies saa paiskoa vasten kasvoja kamoja.selvä.eikä miehen tarvitse koskaan nukuttaa lapsia vaan mennä nukkumaan itse.

Alkuperäinen kirjoittaja syksyinen:

eli mies saa paiskoa vasten kasvoja kamoja.selvä.eikä miehen tarvitse koskaan nukuttaa lapsia vaan mennä nukkumaan itse.

Ei saa, mutta tässä tilanteessa mies ei ollut yhtään kamalampi kuin sinä. Kertomasi perusteella sinä olit se kamalampi, kiroilitkin.

ja lapsilleko ei saa näyttää suuttumista? ei ne lapset siitä rikki mene, kunhan selittää, että iskä ja äippä on pyytänyt anteeksi ym. voisitte kyllä lasten nähden sopiakin.

Niin siis ensin sanoit että olit menossa nukuttamaan ja sit mies olikin menossa nukuttamaan? sori, hitaat hoksot kai mulla....

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

No, mun mielestä "suksi helvettiin" ja vuodevaatteiden paiskominen on silti ihan äärettömän typerää ja lapsellista käytöstä.
Ihanaa, miten jotkut parit silminnähden nauttivat viikonlopuista ja yhdessäolosta :|

me olemme nauttineetkin tähän asti.Hyväksytkö jos sinulle sanotaan asioita mitkä eivät ole totta?Ei tämä ole ensimmäinen kerta.

Yhteistyössä