mitä tekisit tässä tilanteessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyrsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kyrsi:
en mä ole syyttä suotta suuttunut.Ei ole oikein että vihjaillaan minun jäävän vaan lorvimaan ja istumaan kun hän menee lapset nukuttamaan.Minä sen meillä yleensä teen mutta otti kai päähän kun joutui itse jo toista iltaa peräjälkeen sen tekemään.

Niin siis ensin sanoit että olit menossa nukuttamaan ja sit mies olikin menossa nukuttamaan? sori, hitaat hoksot kai mulla....

oli sangyssä lasten kanssa kunnes mä hermona menin nukuttamaan kun olin pyykit laittanut.

me olemme nauttineetkin tähän asti.Hyväksytkö jos sinulle sanotaan asioita mitkä eivät ole totta?Ei tämä ole ensimmäinen kerta.

Mä sanon miehelle että hei, nyt alkaa mennä yli.
Haistattelu ja paiskominen ei vaan oo mun juttu.

en mä ole syyttä suotta suuttunut.Ei ole oikein että vihjaillaan minun jäävän vaan lorvimaan ja istumaan kun hän menee lapset nukuttamaan.Minä sen meillä yleensä teen mutta otti kai päähän kun joutui itse jo toista iltaa peräjälkeen sen tekemään.

Niin siis ensin sanoit että olit menossa nukuttamaan ja sit mies olikin menossa nukuttamaan? sori, hitaat hoksot kai mulla....

oli sangyssä lasten kanssa kunnes mä hermona menin nukuttamaan kun olin pyykit laittanut.

Haistattele lisää, niin kyllä se ennenpitkää tajuaa lähteä. Sittenhän se elämäsi helpottuu, kun saat yksiksesi paiskoa vuodevaatteita.

onko teistä se väkivaltaa jos heittää päin kasvoja vaatemytyllä niin lujaa kuin lähtee.Kaksi metriä matkaa?

Jos oli, niin sun tekosi & sanasi oli sitten henkistä väkivaltaa :D

Ja heittikö se nyt pussilakanan vai vaatteita? :snotty:

Oli sängyssä lasten kanssa ja sä meet hermona nukuttamaan?
Mä olen huomannut, että jos nukuttaja on hermona, niin lapset ei ainakaan nukahda.
Oliko lapset sitten silmät kiinni sen aikaa, kun sä viskasit miehen petivaatteet lattialle?
Miten sun viskomisesi oli lasten silmille parempi kuin miehen viskominen?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
onko teistä se väkivaltaa jos heittää päin kasvoja vaatemytyllä niin lujaa kuin lähtee.Kaksi metriä matkaa?

Jos oli, niin sun tekosi & sanasi oli sitten henkistä väkivaltaa :D

Ja heittikö se nyt pussilakanan vai vaatteita? :snotty:

pussilakanamytyllä.muuttaako se jotenkin asiaa......

eli syy on minussa kun meni hermot viimein tuohon syyllistämiseen.paiskokoon sitten vaikka päin seiniä kun olen niin ääliö akka.

Sä kerroit aloituksessa liian vähän. Olisit heti kertonut taustoja.
Älä ala marttyyriksi.

eli syy on minussa kun meni hermot viimein tuohon syyllistämiseen.paiskokoon sitten vaikka päin seiniä kun olen niin ääliö akka.

Vähän eri asia paiskoa pitkin seiniä, kuin heittää petivaatteilla

Mä olen huomannut, että jos nukuttaja on hermona, niin lapset ei ainakaan nukahda.
Oliko lapset sitten silmät kiinni sen aikaa, kun sä viskasit miehen petivaatteet lattialle?

Tai haistattelu? Mallia miten asioita hoidellaan aikuisten kesken?

kyllä mun mielestä lautasen voi paiskoa seinään mutta ei toisen naamaan.ihan sama onko se kova vai pehmeä.

Alkuperäinen kirjoittaja syksyinen:
ennen nukkumaan menoa hän sanaili minulle siitä kun jään vain kuppaamaan/lorvimaan.Joka ilta olen yötä myöden siivonnut kotia.Käynyt välillä nukuttamassa lapset.Olin menossa nukuttamaan lapsia ja käskin miehen suksia hel.vettiin.Paiskoin ne vuodevaatteet muualle en miehen päälle.

No jos jokiltaiset toimet kiristää noin hermoja niin jätä vaikka se jynssäys vähemmälle ja nukuta vaan ne lapset. Vähemmälläkin pärjää eikä tekosesi ole yhtään sen mukavampi perustelunkaan jälkeen.

eli mies saa paiskoa vasten kasvoja kamoja.selvä.eikä miehen tarvitse koskaan nukuttaa lapsia vaan mennä nukkumaan itse.

Käyttämäsi keino tuskin tulee koskaan johtamaan siihen, että saisitkaan miestäsi nukuttamaan lapsia tms. Sen kummemmin sinun kuin miehesi ei tarvi paiskoa toistenne tavaroita mihinkään, mutta jos tuolle linjalle lähdit niin mitä mieheltäsi odotit. Tuskin tuo lakanan naamalle paiskaaminen nyt maailman vakavin asia on. Kommunikaatiossanne on vikaa!

Alkuperäinen kirjoittaja :

Tai haistattelu? Mallia miten asioita hoidellaan aikuisten kesken?
Tai se, että äiti rynnistää huoneeseen hermorauniona, kun isällä on lasten nukuttaminen kesken, kuten tässä vissiin kävi? Näyttämään miehelle miten homma kuuluu tehdä, kun ei se kuitenkaan osaa, ja viskaamaan miehen pois omasta sängystään?
Jotenkin kummallista :|

Ottakaahan molemmat nyt järki käteen. Mielellään kannattaa mennä peilin eteen miettimään MOLEMPIEN ja sitten puhutte asian halki.

Kannattaa miettiä millaista parisuhteen ja käytöstapojen mallia lapsilleen opettaa, lasten on tosi inhottava seurata tuollaista vierestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:

No tässä tapauksessa sanoisin, että ei.

eli jos on toista henkisesti haukkunut niin on kelvollinen saamaan naamalleen siinä tapauksessa.

kyllä mun mielestä lautasen voi paiskoa seinään mutta ei toisen naamaan.ihan sama onko se kova vai pehmeä.

Lopeta jo se kitinä! Itse olit _vähintään_ yhtä typerä. Nyt on prinsessan itsetuntoa loukattu ja lujaa. Ei vain muista omaa typeryyttään. Valikoiva moraali ja oikeudentunto.

Lautasen? Petivaatteista kai oli kysymys.
Kumpikin teistä ilmaisi kiukkuaan, se, mihin heitettiin, ei muuta sitä asiaa, että lapset näkivät kiukunpurkauksen, jonka syytä eivät käsitä.
Ja silti lapsikin käsittää, että pehmeä pussilakana ei satuta.
Missä vaiheessa te niitä lautasia viskelitte?

Mun mielestä mitään ei voi paiskoa eikä potkia paitsi hätätilanteessa. Roskia ei paiskota roskiin suutuspäissä eikä lattialla olevia tavaroita potkita.