mitä tekisit tässä tilanteessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyrsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oli sängyssä lasten kanssa ja sä meet hermona nukuttamaan?
Mä olen huomannut, että jos nukuttaja on hermona, niin lapset ei ainakaan nukahda.
Oliko lapset sitten silmät kiinni sen aikaa, kun sä viskasit miehen petivaatteet lattialle?
Miten sun viskomisesi oli lasten silmille parempi kuin miehen viskominen?

Tai haistattelu? Mallia miten asioita hoidellaan aikuisten kesken?
Tai se, että äiti rynnistää huoneeseen hermorauniona, kun isällä on lasten nukuttaminen kesken, kuten tässä vissiin kävi? Näyttämään miehelle miten homma kuuluu tehdä, kun ei se kuitenkaan osaa, ja viskaamaan miehen pois omasta sängystään?
Jotenkin kummallista :|

totta puhuen mies oli pienen sängyn vieressä rauhoittelemassa lasta.minulla keitti yli se syyllistäminen.kyllä mä tiedän että mies osaa mutta se jupina sai raivon partaalle jo.

Alkuperäinen kirjoittaja kyrsi:
Alkuperäinen kirjoittaja syksyinen:
ennen nukkumaan menoa hän sanaili minulle siitä kun jään vain kuppaamaan/lorvimaan.Joka ilta olen yötä myöden siivonnut kotia.Käynyt välillä nukuttamassa lapset.Olin menossa nukuttamaan lapsia ja käskin miehen suksia hel.vettiin.Paiskoin ne vuodevaatteet muualle en miehen päälle.

No jos jokiltaiset toimet kiristää noin hermoja niin jätä vaikka se jynssäys vähemmälle ja nukuta vaan ne lapset. Vähemmälläkin pärjää eikä tekosesi ole yhtään sen mukavampi perustelunkaan jälkeen.

eli mies saa paiskoa vasten kasvoja kamoja.selvä.eikä miehen tarvitse koskaan nukuttaa lapsia vaan mennä nukkumaan itse.

No mitä tulet tänne kyselemään mitä mieltä me muut ollaan teidän kahden tappelusta.
Odotitko että saisit myötätuntoa ja miehesi haukuttaisi oikein akkavoimin kuorossa?
Täällä saa aika yllättäviä vastauksia ja kannaottoja, linjauksia, riippuu kait millä tuulella muijat on tai keitä täällä on.

joskus samasta aiheesta ollaan tukena, jaetaan empatiaa ja niitä typeriä voimahali-hymiöitä, toisena kertana haukutaan maan rakoon ja käsketään kasvaa aikuiseksi jne.

kyllä nyt itkettää ja on paha olla.mies nukkui jo ja ei varmaan helposti anteeksi pyyntöö taivu.tuli sanottua sellaisia asioita tyyliin mä lähden kulkemaan.jne.

Kannattaa silti pyytää anteeksi. Sanoa, että ylireagoi ja tuli tehtyä typerästi.
:hug:

kyllä nyt itkettää ja on paha olla.mies nukkui jo ja ei varmaan helposti anteeksi pyyntöö taivu.tuli sanottua sellaisia asioita tyyliin mä lähden kulkemaan.jne.

Kannattaa silti pyytää anteeksi. Sanoa, että ylireagoi ja tuli tehtyä typerästi.

Herätä se ukko.
sano että haluat pyytää anteeksi nyt, etkä vasta aamulla.

kiitos teille avartavasti juttutuokiosta!mua vaan ahdisti se kun mies nakkoi minun päälleni ne vuodevaatteet lujasti ja lapset näki.mä mietin että mitä mieltä muut ovat tuollaisesta.onko tuo ihan normaalia käytöstä sekään.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

Herätä se ukko.

menee aamuksi töihin klo.5 herää niin en raski herättää.

Herätä se ukko.

Pääsette selvittää typerän riitanne vasta sunnuntai-iltapäivällä. Pitkä aika. Laita sitten lappu miehelle, saa heti aamusta sen tassuunsa. Tai laita itsellesi kello soittaa ja nouse sen verran että sanot ja jatkat sitten uniasi. Ei mitään pitkiä elokuvamaisia selittelyjä vaan samantien hökäset, että pyydät elistä anteeksi, sinä olit typerä. tms. No, oli miehesikin.
Teidän pitäs jutella ns. työnjaosta. Kodissa on paljon näkymätöntä työtä, mutta jos sen jättää, niin äkkiä näkyy...

Herätä se ukko.

Pääsette selvittää typerän riitanne vasta sunnuntai-iltapäivällä. Pitkä aika. Laita sitten lappu miehelle, saa heti aamusta sen tassuunsa. Tai laita itsellesi kello soittaa ja nouse sen verran että sanot ja jatkat sitten uniasi. Ei mitään pitkiä elokuvamaisia selittelyjä vaan samantien hökäset, että pyydät elistä anteeksi, sinä olit typerä. tms. No, oli miehesikin.
Teidän pitäs jutella ns. työnjaosta. Kodissa on paljon näkymätöntä työtä, mutta jos sen jättää, niin äkkiä näkyy...

Kiitos sinulle.Yritän jaksaa herätä.nyt vasta tajuan kuinka typerästi itsekkin toimin vaikka minua niin kiehuttaa se miehen nalkutus.

Yhteistyössä