Mitä tekisit tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Juudit"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Juudit"

Vieras
Eli meillä on neljä lasta, koululainen, eskarilainen sekä tällä hetkellä taapero ja 3kk vauva.

Minulle tarjoutui mahdollisuus lähteä ensi vuonna viikoksi ulkomaanmatkalle ja mieheni nyt ilmoitti että lähdet ja hän maksaa minun matkani.

Ihana ajatus ja tulisi kieltämättä loma tarpeeseen, mutta mä epäröin kovasti noiden lasten jättämistä.. en ole ikinä ollut 2 päivää kauempaa heistä erossa ja tämä nuorin olisi vasta just täyttänyt 1 vuoden... En epäile etteikö mieheni pärjäisi viikkoa lasten kanssa, mutta silti mietin josko jättäisin reissun kuitenkin väliin...

Mitä sinä tekisit?

Kiitoksia vastauksista :)

Mies tuntuu pitävän mua vähän tyhmänä kun jahkailen asian kanssa, mutta tää tuli jotenkin niin yllättäen että pitää sulatella. Ja olenhan minä muutakin kuin äiti, mutta jotenkin tuo vauva on niin pieni vielä että mietin että kerkeäisinhän minä varmaan myöhemminkin..

Toisaalta taas kun en ruotsin ristelyä kauempana ole käynyt niin ihanaa olisi viettää oikein lepoloma hyvässä seurassa :)

[QUOTE="vieras";28934585]En kyllä mtienkään jättäisi 3 kuukauden ikäistä lasta. Enkä matkustaisi 3 kuukautisen kanssa ulkomaille. en jaksaisi.[/QUOTE]

Vauva on nyt 3 kk mutta ei ensi vuonna jolloin ap on sinne matkalle menossa....

Tottkai lähdet ap, sehän on vain viikko eikä mikään pitkä aika!

Viikko versus kaikki muu maailman aika lasten kanssa. Menet.

Olet hitusen parempi äiti tuon reissun jälkeen. Ei sillä, että mitenkään päin olisit huono äiti nytkään, mutta kun panostat itseesi välillä, jaksat taas panostaa kahta enemmän perheeseesi.

Tilaisuudet - niillä on taipumus mennä ohi, jos niihin ei tartu.

Vauva on nyt 3 kk mutta ei ensi vuonna jolloin ap on sinne matkalle menossa....

Tottkai lähdet ap, sehän on vain viikko eikä mikään pitkä aika!
Ok, huomasinkin toisella lukemalla, että matka olisi nuorimman täytettyä vuoden. Silloin matka onkin jo mahdollinen. Riippuu siitä miten aiempien lasten kanssa on mennyt. Itse en pystyisi lähtemään, koska olen imettänyt kaikki lapsia vielä täysillä vuoden ikäisenä.

Niin ap täällä nyt kertoo että matka on nyt varattu myös minulle... ja sen voi kuukautta aiemmin vielä perua toimistokulujen hinnalla jos tulee sellainen olo etten vaan voi mennä.

Imetän tosiaan tällä hetkellä, mutta olen lopettanut imetyksen edellisten kanssa n.10-11kk ikäisenä ja saman teen myös tämän kanssa :)

Muuten oon aika sujut asian kanssa kun oon asiaa makustellut, mutta mä mietin voiko tämä pienin unohtaa minut viikossa? :(

Voisihan sitä tietty videopuheluita soitella, mutta eihän se ole sama..

Yhteistyössä