mitä tekisit tilanteessani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mettiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uskomatonta! Täällä porukka tinkii lasten vaatteista, ostaa jotain halppispaskaa ja sitten parkuu, kun ne ei kestä! :D

Ei hyvää päivää!

Joo, no olen mä reklamoinut Jonathanin haalareistakin. Onko 80 euroa maksavat haalarit halppispaskaa? Kaveri reklamoi Reimalle. Onko sekin samaa skeidaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:
Alkuperäinen kirjoittaja cinnamon:
Vastaus otsikkoon;

Viisastuisin vahingosta. Halvalla ei saa hyvää!

ei varmaan saakkaan joo mut täytyy sen puvun nyt kauemmin kestää vaikka oliskin halpa

Ei tarvitse. Kiinalaiset halppisversiot harvemmin kestävät kulutusta yhtään.
Satsaa ensikerralla lapsesi ulkovaatteeseen, niin tämäkin ongelma poistuu.
Et voi vaatia, että halppis kestää saman kuin kallis!

Meillä hajosi kanssa vetoketju girafin haalarista. Kuittia ei ollu tallella ja aikaa haalarin ostosta oli yli 2kk. Näkivät koneelta sen oston ku oli käytetty s-etukorttia

En tiennytkään tuota, että tuo kortti onkin noin hyödyllinen :o :flower:

Uskomatonta! Täällä porukka tinkii lasten vaatteista, ostaa jotain halppispaskaa ja sitten parkuu, kun ne ei kestä! :D

Ei hyvää päivää!

Joo, no olen mä reklamoinut Jonathanin haalareistakin. Onko 80 euroa maksavat haalarit halppispaskaa? Kaveri reklamoi Reimalle. Onko sekin samaa skeidaa?

Kaikissa merkeissä varmaan sattuu maanantai kappalaeita joukkoon, mutta itse en kehtaisi vaatia halppishaalarilta samaa, kuin kalliilta haalarilta.

Vastaus otsikkoon;

ei varmaan saakkaan joo mut täytyy sen puvun nyt kauemmin kestää vaikka oliskin halpa

Mutta voi siitä halpiksestakin vaatia rahat takaisin tai uuden tilalle, jos hajoaa nopeesti. Vain tyhmä ostaa kallista sen takia, että kuvittelee, että halpaa ei voi palauttaa, jos hajoaa!

Ei hyvää päivää!

Kaikissa merkeissä varmaan sattuu maanantai kappalaeita joukkoon, mutta itse en kehtaisi vaatia halppishaalarilta samaa, kuin kalliilta haalarilta.

Ole sitten tyhmä ja osta kallista, jos se kehtaamisesta on kiinni =)

Vastaus otsikkoon;

no kuule eipä ne reimatkaan kestä,yhen puvun oon laittanu sinne takasin kun hajos.

Ja kyllä puvun täytyy kestää kauemmin kun kuukausi oli se halpis tai kallis.

Vastaus otsikkoon;

Ja tohon satsaamiseen vielä,en ihan viittiny laittaa satasta kiinni mihkään reiman pukuun parin kuukauden takia.Tyttö on vasta vuoden ikänen joten ei tuo kulutus oo samanlaista kun isoveljellään jolla kyllä on ihan reiman puku :D

Ei hyvää päivää!

Joo,reimatecin ulkohousujen vetoketju kesti viikon,ja jalkalenkit sentäs kaks päivää.... Isommalle ostettu Cirafin puku on yllättäen aivan ehjä,vaikka 6v taatusti kuluttaa enempi kuin 1,5v.

ostin tytölle n.kuukausi takaperin prismasta ciraf-merkkisen 2-osasen välikausiasun.

No tänään sitten meni siitä takista vetoketju rikki.

Eli vaihtoehdot on nyt sit et vien sen takasin tai ostan uuden,mun mielestä vetskarin pitäs kyllä kestää pikkasen kauemmin :/

mulla on nyt ongelma..auttakaahan

muoks.eikä kuittia tietenkään ole enää tallessa.

No meille kävi ihan samalla lailla. Ettei olis sama puku? Todella surkea vetoketju. Meni viikossa ihan pilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
ostin tytölle n.kuukausi takaperin prismasta ciraf-merkkisen 2-osasen välikausiasun.

No tänään sitten meni siitä takista vetoketju rikki.

Eli vaihtoehdot on nyt sit et vien sen takasin tai ostan uuden,mun mielestä vetskarin pitäs kyllä kestää pikkasen kauemmin :/

mulla on nyt ongelma..auttakaahan

muoks.eikä kuittia tietenkään ole enää tallessa.

No meille kävi ihan samalla lailla. Ettei olis sama puku? Todella surkea vetoketju. Meni viikossa ihan pilalle.

näissä oli sellanen linnun kuva.Oli saatavana haalarina ja 2-osasena.

Ihan vinkkinä vaan, että lukekaapas joskus www.kuluttajavirasto.fi -sivuilta ohjeita :)
Kuittia ei tarvitse olla, jos pystyy muuten "todistamaan", että on ostanut tuotteen ko. liikkeestä. Eikä mun ainakaan ole koskaan tarvinnut sitä erikseen todistella...

Ja samoilta sivuilta voitte lukea, että kaupan ei tarvitse palauttaa rahoja. Tämä on yleinen harhaluulo, että tuotteen voi viedä 14 päivän sisällä takaisin ja saada rahat takaisin. Moni kauppa antaakin tuon palautusoikeuden, mutta pienemmät liikkeet eivät siihen pysty. Mutta toki nyt on myyjän tehtävä korjauttaa vetoketju tai antaa uusi haalari tilalle.

Yhteistyössä