mitä tekisit vai tekisitkö mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
jos miehenne soittais teille et laita sauna päälle,hän tulee kaupan kautta kotiin ja käy kaverin kanssa nopeesti kahvilla kahvilassa.
sit miestä ei kuulu ja kuulet omalta kaverilta et sen auto onkin baarin pihassa..
tiedät et mies ei ole kännissä kun on kerran autolla,mutta ei kuitenkaan tule kotiin kun on sovittu..

tarpeeks kauan ku ois kulunu miehen soitosta ja sauna alkais olla lämmin soittelisin ja kyselisin onko tulossa kotio jo? jos ei oiskaan tulossa niin kävisin saunassa yksin tai muksun kanssa ja sammuttaisin saunan =)

no ensinnäkin toi on aika mahdoton tilanne kuvitella. jos miehellä olis kestänyt jo aika kauan niin olisin jo sille soittanut että onko hengissä,ettei vaan kolaria tai mitään sattunut. se tietää millainen mä oon joten ei tekis ikinä noin. ja jos tekis niin kyllä se siitä saisi kuulla. ei huutamalla vaan sanomalla ja osoittamalla että teki väärin.

tässä tapauksessa sauna lämmitetty vain miestä varten ja ei antais enää luonto periks soitella perään vaan mieluummin odottais et tulee kotiin ja katsoa kertoisko totuuden..
ja siis tässä ei nyt ole kyse mun miehestä vaan eräästä tilanteesta mikä on nyt paisunu vähän överiks..

Pistäsin hiukka höökiä lisää sähkökiukaan lämpötilanupista (tietty silleen varovaisuutta noudattaen) ja oottelin sen rasvapallin kotio. Ja KATTOSIN ETTÄ SE TAATUSTI SAUNOO!!!
Saattasin sanoo viel että olikos se vähän jo liian kuumaks päässy ku piti niin kamalan kauan lämmittääkki... :saint:

Yhteistyössä