E
ei ollut eka kerta
Vieras
Ollaan siis ihan ok- väleissä, uusi vaimo mielestäni tosi mukava, heillä 1 yhteinen lapsi. Yksi asia vituttaa ihan törkeesti:
Ollaan sovittu exän kanssa, että maksetaan kallis harrastus puoliksi. Käytännössä ei ole toiminut, vaan olen maksanut lähes kaikki viulut yksin (en jaksa olla koko ajan ruikuttamassa, laskuja kun tulee koko ajan; välineet, kisamaksut, puvut, matkat, majoitukset, lisenssit...jne)
Nyt kysyin, että osallistuvatko, jos kimpassa maksettaisi kisamatka; toinen mummu maksoi osallistumismaksun, minä maksoin majoituksen ja toinen mummi kustansi esiintymisasun. Matka on maksamatta. Vertailuna, että junalippu maksaa siis puolet tuosta minun kustantamasta majoituksesta.
Exä soitti, ettei saanut lupaa osallistua, koska hekin ovat lapsiperhe ja kuluja on (juu, tiedetään, meillä on 4-v kaksoset nykyiseni kanssa ja tiedossa on, että ph-maksut, vaatteet, terv.huolto on kallista) Sitten ex sanoi, että koska on sovittu että hän osallistuu, niin hän maksaa lipun minulle käteisenä, jottei näy tiliotteessa. Minun hän käski olla sanomatta uudelle vaimolle mitään (soitellaan aika usein, on kiva tyyppi, ainoastaan tämä hiertää)
En haluaisi aina tätä samaa kuviota, mielestäni on väärin pyytää minua valehtelemaan, kun kuitenkin mieheni lapsesta on kysymys..mitä tekisit?