mitä tekisitte jos huomaisitte että miehenne on alkanut pitää yhteyttä ex-akkaansa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa aivoon!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ottaa aivoon!

Vieras
olen muutamia viestejä nähnyt jne..
tekis niin mieli napauttaa sitä akkaa. aikoinaan HÄN oli se joka petti miestäni ja heille tuli ero. no nyt jostain kumman syystä se kovasti haluaisi miestäni nähdä jne.. muistelee kaikkea ihanaa mitä niillä oli silloin nuoruudessaan yms..

mieheni ei tiedä että minä tiedän heidän viestittelyistään yms.. laitanko suoraan postia menemään että nyt sitten loppuu tollanen vai mitä teen???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Höh. Mikset sille miehelles puhu asiasta? Miks nokkimaan sitä naista? Ei teilläkään kummoinen suhde ole.

peesi, turhaan rellot ja kateudut sille akalle, eiköhän tämä ole sinun ja miehesi juttu, vai?

kyllä mieheni on kertonut että ex on ottanut yhteyttä.. ja olen selväksi tehnyt ettei mitää asiaa sinne ole. heillä on suhde ollu ihan nuoruudessa. ja tää akka oli se joka petti miestäni ja heille tuli ero.. no nyt sitten kuolaa miehen kuvia yms kivaa. tulee siis ihan mieleen että haluaako se oikeesti taas rikkoa perheen.. tällä kertaa niitä hajoais vaan kaks :/

Toivottavasti miehes oppi kerrasta ettei ex-akkaan luottamista ja tekee itse asialle selvän stopin.
Mutta juttele miehellesi ja sano ettet halua hänen viestittelevän yhtään.

ne viesti on tyyliä että taas kokopäivän susta haaveillu jne.. ei tuu työnteosta mitää.. olis miettiny silloin nuoruudessan ennekun alko pettämään... ärsyttää vaan kun se on nyt muka niin rakastunu uudelleen jne. ja hänelläkin on lapsia ja mies jne

No mun mies on aikuinen ja meidän välillä on luottamus eli mun puolesta "saa" pitää yhteyttä ihan keneen haluaa. Josko mulla olis tarvetta vetää hernettä nenään tuollaisesta asiasta tai mun miehellä olisi tarvetta salailla minulta tuollaista asiaa, olisin erittäin huolissani suhteemme tilasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
No mun mies on aikuinen ja meidän välillä on luottamus eli mun puolesta "saa" pitää yhteyttä ihan keneen haluaa. Josko mulla olis tarvetta vetää hernettä nenään tuollaisesta asiasta tai mun miehellä olisi tarvetta salailla minulta tuollaista asiaa, olisin erittäin huolissani suhteemme tilasta.

Mies itse kertonut ap.lle viesteistä!

Nuoruuden rakkaus on kyllä yleensä voimakasta ja kiihkeää. Ei välttämättä järkipuheella katoa mielestä koskaan. Tai vaik jonkin järkiliiton solmisi, niin silti saattaa sydämessään rakastaa lopun ikäänsä nuoruuden rakastettuaan, jota ei kukaan korvaa. Antaa heidän viestitellä, jos ei se mene pidemmälle.

Alkuperäinen kirjoittaja ei tässä mies ole salannut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:

Mies itse kertonut ap.lle viesteistä!

Noinkohan olikin..?!
Ekassa luki näin: "mieheni ei tiedä että minä tiedän heidän viestittelyistään yms.."
Puhu ap sen miehesi kanssa!

minunkin mieheni piti ex naiseensa yhteyttä,joka sattui olemaan siskoni. eikä siitä seurannut ikinä mitään hyvää,tämä nainen myös kävi ennen meillä,ei käy enää eikä tule käymään.

Kyllä exät voi olla puhtaasti vaan ystäviä, ja on erittäin suotavaa jos on yhteisiä lapsia. Ehkä he ovat vähän enemmän kuin tavalliset ystävät yhteisen historian takia, mutta sellaista elämä on, kaikilla on menneisyytensä. On ihan normaalia tuntea lämpöä ja välittämistä exää kohtaan, jos sitä ei hyväksy täytyy katsoa peiliin ja etsiä ihminen jolla ei ole elettyä elämää vielä takana...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Exät eivät voi olla keskenään puhtaasti vain ystäviä, se on vissi se.

Pyh ja pah. Mulla on monta exää ystävänä. Jos on eronnut, on eronnut. Rakastan nykyistä miestäni ja josko haluaisin olla jonkun exäni kanssa niin varmaan olisin.

Yhteistyössä