mitä tekisitte jos huomaisitte että miehenne on alkanut pitää yhteyttä ex-akkaansa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa aivoon!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ompas kökkö tilanne. Onko miehesi sanonut exälleen mitään näistä? Vastaako sen viesteihin esim? Pyydä miestäsi ilmoittamaan eksälleen että hän on nykyisen vaimonsa kanssa onnellinen, harmi vain jos tämä eksä itse ei ilmeisesti ole onnellisessa liitossa mutta toivottavasti hän löytää jonkun mukavan ja vapaan ihmisen itselleen jonka kanssa jakaa onni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä mieheni on kertonut että ex on ottanut yhteyttä.. ja olen selväksi tehnyt ettei mitää asiaa sinne ole. heillä on suhde ollu ihan nuoruudessa. ja tää akka oli se joka petti miestäni ja heille tuli ero.. no nyt sitten kuolaa miehen kuvia yms kivaa. tulee siis ihan mieleen että haluaako se oikeesti taas rikkoa perheen.. tällä kertaa niitä hajoais vaan kaks :/

Avauksessa ei tiedä ja tässä on kertonut itse.....

ymmärrän kyllä että muoruuden rakkaus on ollut kiihkeää yms.. ite se akka pilas suhteen pettämällä!!!! mun tekis niin mieli laittaa sen ukolle viestiä että tiedätkö mitä akkas touhuaa selkäsi takana!!! kaikista hulluinta täs on se että meillä on perhe ja lapset ja myös tällä akalla on mies ja lapsia... mitä liikkuu päässä kun pitää alkaa meidän ehjää perhettä ahdistelemaan!!!

No sen naisen yhteydenottoja ei oikein voi estää,siis jos miehesi on jo ilmoittanut että ei kiinnosta ja siitä huolimatta lähettää viestejä.Mutta kysymys kuuluu onko miehesi ilmoittanut että ei kiinnosta vai kiinnostaako?Sillekkään et mahda mitään.Nosta kissa pöydälle miehesi kanssa ja kysy missä mennään,turha sun tressata asialla ja toisaalta turha tuhlata aikaa mieheesi enään jos kiinnostunut toisesta.Kun et sä loppupeleis voi tehdä mitään jos kiinnostuvat toisistaan uudestaan,elämä on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ne viesti on tyyliä että taas kokopäivän susta haaveillu jne.. ei tuu työnteosta mitää.. olis miettiny silloin nuoruudessan ennekun alko pettämään... ärsyttää vaan kun se on nyt muka niin rakastunu uudelleen jne. ja hänelläkin on lapsia ja mies jne

Noh tommoset viestit on kyllä asiattomia. Silleen ystävämielessä ei kyllä mulla ole mitään ongelmaa, jos entisiinsä yhteyttä pitää. Se lähinnä osoittaa, että on kypsä ja asioita käsittelemään kykenevä miesyksilö, ei niin kuin mun oma ex-mieheni, joka vaan hävisi elämästäni kokonaan monen vuoden suhteen jälkeen.

Mut tollasiin asiattomuuksiinkin on lähinnä sun miehesi tehtävä vastata. Avoimesti miehen kans puhuisin, enkä tutkisi kenenkään viestejä ilman lupaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Exät eivät voi olla keskenään puhtaasti vain ystäviä, se on vissi se.

aijaa. mitenköhän minä sitten exäni kanssa olen puhtaasti vain ystävä? kumpikaan ei halua palata yhteen, se on tehty selväksi, mutta ystävyys on silti säilynyt 8 vuoden avioliiton jälkeen.

ja ap:lle. turha sun kai täällä miehesi exälle on raivota omaa epävarmuuttasi. puhu miehesi kanssa ja sillä hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Exät eivät voi olla keskenään puhtaasti vain ystäviä, se on vissi se.

aijaa. mitenköhän minä sitten exäni kanssa olen puhtaasti vain ystävä? kumpikaan ei halua palata yhteen, se on tehty selväksi, mutta ystävyys on silti säilynyt 8 vuoden avioliiton jälkeen.

ja ap:lle. turha sun kai täällä miehesi exälle on raivota omaa epävarmuuttasi. puhu miehesi kanssa ja sillä hyvä.

Ette te kato oikeesti oo puhtaasti ystäviä, haaveilette kumminkin salaa jostain muusta ;) No ei oikeesti, mäkään en ymmärrä tollasta näkemystä. Itse pidän sitä vaan hyvänä merkkinä, jos kykenee olemaan ystävä eksän kanssa. Mä näen sen niin, että silloin on ollut sen verran kypsä, että on osannut käsitellä eron.

Itse oon kokenut saman, mutta olivat pitäneetkin vuosia yhteyttä ennenkun sain tietää. Ystäväpohjalla saa toki olla ystäviä, mut yhteisten aikojen muistelu oli kait sit tuonu esille myös seksijutut :( sit olivat vaihtaneet puolin ja toisin kuvia, osassa enemmän ja osassa vähemmän vaatetta... ei kiva.

Tiedän miehen exän olevan vähintäänkin kummallinen, olen hänen kanssaan s-postitse jutellut, ja ikävä sanoa, mutta ikinä en niin epäloogisia ja irrationaalisia viestejä ole saanut. Ihmettelisin, jos mies haluaisi hänen kanssaan vuosien jälkeen olla tekemisissä, mutta jos haluaisi, niin siittä vaan, en minä isoa miestä vahtimaan tai komentamaan rupea. Jos sitten menisi pettämään, saisi jäädä sille tielleen, mutta jutella saa toki kenen kanssa lystää.

Meillä mies kerto, että eksä on ottanut yhteyttä että haluais nähdä ja mies oli kieltäyty tapaamasta (kerto mulle muutaman päivän viivellä viestien saamisesta). Sitten se naikkone tuli toisesta kaupungista pyörimään meidän nurkille. Ei mies siltikkään halunnu sitä tavata.

No mutta mitä sä sille exälle menisit avautuun? Sehän on sen asia jos haluaa lähetellä viestejä. Avaudu miehellesi ja ota selvää vastaileeko exän viesteihin. Taidänhän tuo on keskenään selvitettävä. Ja sun miehes on tehtävä exälle selväksi ettei ole kiinnostunut ja että haluaa viestittelyn loppuvan. Noloa teille molemmille, jos sä rupeet exälle raivoomaan. Vai onko se sun miehesi joku tossukka :whistle:

Jos pitäis ja mun korviin kuuluis että ex akkaansa yhteyttä pitelis, niin sais kyllä pitää sen jälkeen vaikka lopun elämäänsä. En jäis kattelee tollasta touhua. Oisin pettyny ja loukkaantunu. En ite pidä yhteenkään exään yhteyttä, ne on taakse jäänyttä elämää, ne ei kuulu missään muodossa mun nykyseen elämään. Eikä kyllä vois vähempää kiinostaa niien tekemiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Jos pitäis ja mun korviin kuuluis että ex akkaansa yhteyttä pitelis, niin sais kyllä pitää sen jälkeen vaikka lopun elämäänsä. En jäis kattelee tollasta touhua. Oisin pettyny ja loukkaantunu. En ite pidä yhteenkään exään yhteyttä, ne on taakse jäänyttä elämää, ne ei kuulu missään muodossa mun nykyseen elämään. Eikä kyllä vois vähempää kiinostaa niien tekemiset.

noloa, jos aikuiset ihmiset eivät ymmärrä, että toisella on menneisyys. ei se ole keneltäkään pois. kannattaisi myös joskus katsoa sitä omaa miestä; aina se ei ole se exä eli "naikkonen" tai "akka", jossa vika piilee.

Yhteistyössä