O
onneton(ko)
Vieras
... mies masturboisi kyllä suihkussa, mutta ei harrastaisi teidän kanssanne minkäännäköistä seksuaalista aktiviteettia? Silloin harvoin, kun seksiä harrastetaan se on todella antoisaa, mutta kun monista yrityksistäni huolimatta mies lähtee leikkiin enää korkeintaan kerran kuukaudessa. Silloinkin vain pitkän vonkaamisen jälkeen. Olen sanonut tästä hänelle, että minua vaivaa liittomme seksittömyys, mutta hän ei koe sitä ongelmana, koska ei vain ole omasta mielestään niin seksuaalinen. Vika ei kuulemma ole siinä, etteikö hän haluaisi minua, vaan siinä, ettei hän koe seksiä tarpeelliseksi.
Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? Alusvaatteet eivätkä muutkaan keinot toimi. Alkaa tuntua pikkuhiljaa vain siltä, että aviosta on siirrytty lähinnä kämppäkavereiksi. Onko muilla ollut tällaista ongelmaa? Mikä siihen on tepsinyt, vai onko mikään? Mitä mieltä olet ylipäätänsä seksuaalisesti "haluttomista" miehistä? Kaikki asialliset vastaukset tästä aiheesta ovat enemmän kuin tervetulleita. Eroamaan en tahtoisi ryhtyä pelkästään seksin takia, kun on kerran lapset ja kaikki, eikä mikään muu hierrä parisuhdetta.
Olisin avustanne, kokemuksistanne ja mielipiteistänne enemmän kuin kiitollinen!
Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? Alusvaatteet eivätkä muutkaan keinot toimi. Alkaa tuntua pikkuhiljaa vain siltä, että aviosta on siirrytty lähinnä kämppäkavereiksi. Onko muilla ollut tällaista ongelmaa? Mikä siihen on tepsinyt, vai onko mikään? Mitä mieltä olet ylipäätänsä seksuaalisesti "haluttomista" miehistä? Kaikki asialliset vastaukset tästä aiheesta ovat enemmän kuin tervetulleita. Eroamaan en tahtoisi ryhtyä pelkästään seksin takia, kun on kerran lapset ja kaikki, eikä mikään muu hierrä parisuhdetta.
Olisin avustanne, kokemuksistanne ja mielipiteistänne enemmän kuin kiitollinen!