Mitä tekisitte,jos saisitte tietää,et mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :( anteeksi vai mitä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

:( anteeksi vai mitä?

Vieras
On pettänyt sua neljävuotta sitten? siis olisitte nyt olleet 7vuotta ja pettämistä ennen olisitte olleet 2vuotta yhessä. teillä ois kolme lasta ja ootte naimissia. Mä sain eilen tietää ja nähä kuvia siitä et mies nuolee ja on tehnyt muutakin erään sen työkaverin kans:(.. aavistelin jo silloin viis vuotta sitten että jotain tapahtu sinä iltana kun oltiin viihteellä,mä olin omien kavereiden kans ja mies omien eripaikoissa,mihin oli sit tullut myös sen työkavereita..ja pahinta et se työkaveri oli just 18kesänen likka...ite ku oon jo 28v vanha kurppa:(... mut en oo vielä sanonu miehelle et tiedän varmaksi...oon kyllä vittuillu siitä illasta viimeset 5vuotta. koska arvasin silloin että jotain tapaht.exä oli pettäjä niin jotenkin en pysty hyväkayyn sitä:( nyt en tiiä annako asian olla ja vai mitä???sori sekava teksti:(

Tilanteen mukaan, pikkuhiljaa ja miltä itsestäsi tuntuu parhaalta.
Lähtökohtaisesti kannattaa lähteä siitä että ette eroa. Etenkin jos kyseessä oli yksi hairahdus "vain". Teillä on perhe ja lapset ja kaikki. Kerro kuitenkin miehellesi että yhtään et enää aio moista toilailua katsella vaan muutat lasten kanssa muualle jos vielä pettää!!!
Näin tekisin itse. Olen 32v ja kokenut vähän kaikenlaista. Elämä harvoin on ihan täydellistä.

niin:( siitä on 5 vuotta aikaa..ainakin tiedän että sen jälkeen me ei olla käyty juomassa ollenkaan jtoen kännissä se ei sen jälkeen oo voinu pettää. työpaikan jätti silloin sen viikonlopun jälkeen ja selvinpäin en usko että ois pettäny sen tapahtuman jälkeen. jotenkin tekis mieli antaa kenkää sille mut sit taas:( ja kun aamulla siltä kysyin että mua vaivaa vieläkin mitä silloin tapahtu niin kehtas sanoa että ei mitään:( mulla on valokuva todisteena siitä.

no ei todellakaan ole mikään provo. siis ollaan oltu 7vuotta yhdessä. ja 5vuotta sitten on mua pettäny ,sitä ennen oltiin siis 2vuotta yhdessä ja nyt olisitte saaneet siitä varmuuden siis pettämisestä. satuin saamaan meidän yhteiseltä kaverilta kuvia käsiin.

niin:( siitä on 5 vuotta aikaa..ainakin tiedän että sen jälkeen me ei olla käyty juomassa ollenkaan jtoen kännissä se ei sen jälkeen oo voinu pettää. työpaikan jätti silloin sen viikonlopun jälkeen ja selvinpäin en usko että ois pettäny sen tapahtuman jälkeen. jotenkin tekis mieli antaa kenkää sille mut sit taas:( ja kun aamulla siltä kysyin että mua vaivaa vieläkin mitä silloin tapahtu niin kehtas sanoa että ei mitään:( mulla on valokuva todisteena siitä.

No mikset näyttäny/sanonu siitä kuvasta, että sä tiedät että on tapahtunu?

Toi on tuntuu olevan niin surullisen yleistä, että naimisissa olevat miehet vokottelee nuoria tyttöjä työpaikoillaan :/ Mä olen itse niin ruma, etten ole saanut huomiota osakseni, mutta meillä töissä on pari nuorta parikymppistä tyttöä, jotka kertovat miten nämä toimiston äijät ovat pikkujouluissa ja kokousmatkoilla yrittäneet iskeä. Perheelliset nelikymppiset, jotenkin ällöttää! Parilla näistä miehistä on vielä ollut jotain lyhyitä suhteita yhden vanhemman, myös nelikymppisen naisen kanssa.

Hei. Jos on sen jälkeen käyttäytynyt kiltisti niin miksi ihmeessä heittäisit äijän pihalle jos muuten on kunnollinen mies. Jos on käynyt panee niin se on kyllä kaikista pahinta. Mutta siitäkin voi selvitä. Ei aina kannata heittää kirvestä kaivoon. Onko teillä kuitenkin seksielämä kunnossa? intohimoa löytyykö?

ap, etkö usko siihen, että ihmiset tekee virheitä? vaiko siihen, että mieskin on ihminen?

kuulostaa tuon kuvauksen perusteella, että asia on ollut miehelle nolo kun on työpaikkaakin pitänyt vaihtaa. on siis mitä ilmeisimmin ottanut opikseen.

sitten olisi toinen juttu, jos olisi mennyt juttu toisin päin ja olisi ottanut tavaksi.

Menneen talven lumia tollaset. Ymmärrän hyvin, ettei mies oo kertonu, jos on ollu kertakämmi ja ottanu opikseen, vaihtanu duunia jne. Kerro tietäväs, puhukaa asia läpi ja unohtakaa. On varmaan ollu miehelleki kivat 5v, jos oot samasta aiheesta jaksanu koko ajan v*ttuilla... Jos vaivaa, avaa leipäläpes ja sano sanottavas kerralla kunnolla.

no sillä loppui se työ muutenkin silloin ,kun oli vaan määräaikainen sopimus. en vaan tiijä,jotenkin kun exä oli sellanen valehtelija paska niin en jaksais katella enään samanlaista,mistä voin silti olla satavarma että ei seläntakana vehtaa muutakin:/:( en vaan pysty vielä sille kuvaa näyttää... mietin et näytänkö ollenkaa,tulee vaan isompi riita vai toisaalta tekis mieli näyttää...tosi vaikeeta:( jotenki ällöttää koko ukko nyt:( seksielämä nyt on mitä on...meille tuli 3viikkoa sittten vielä vauva.. mietin vaan et en oo enään sen meidän kaverin kaverikaan kun tollasta multa salnnut 5vuotta:( tosi vaikee kirjottaa,ois helpompi puhua:( vaikka mitäpä tässä vatvomaan niinku monet tossa snao..vanha juttu??

Kehystäisin kuvan, laittasin miehen näkyviin ja katsoisin miten liero kiemurtelee. Sen lisäksi hankkisin rakastajan itselleni joksikin aikaa piristämään arkeani. Mitäpä sitä itsekään pihtaamaan jollei toinenkaan. (Känni muuten on ihan naurettava selitys panolle.)
Sitten katsoisin onko miehellä älliä vihdoin avata suunsa ja olla rehellinen ja katsoisin tuleeko asiasta mitään. Ei se paneminen sinänsä mutta se vehtailu...

Sanot että kuvan näyttämisestä tulisi vielä isompi riita? Miten niin? Sinäkö sen virheen olet tehnyt vai mies? Tyyppihän pitää sua pellenä! Jollei mies pysty tunnustamaan ja vastaamaan tekosistaan ilmiselvien todisteiden valossa, niin pihalle laittasin. Mitä helvettiä, onhan noita äijiä riittämiin. Ei kuulosta sellaiselta kultamusukalta josta kannattaa kaksin käsin pitää kiinni.

niin ehkä muakin ärsyttää tällä hetkellä eniten se että kehtaa vieläkin valehella...ajattelin huomenna vahigossa jättää sen kuvan tuohon pöydälle. ja katsoa miten mies reagoi:O nyt yötä vasten en edes uskalla ettei tuu kauheeta riitaa:(

Sanot että kuvan näyttämisestä tulisi vielä isompi riita? Miten niin? Sinäkö sen virheen olet tehnyt vai mies? Tyyppihän pitää sua pellenä! Jollei mies pysty tunnustamaan ja vastaamaan tekosistaan ilmiselvien todisteiden valossa, niin pihalle laittasin. Mitä helvettiä, onhan noita äijiä riittämiin. Ei kuulosta sellaiselta kultamusukalta josta kannattaa kaksin käsin pitää kiinni.

no ainakin kova intos tulee...enkä tosiaan jaksa nyt kun lapset nukkuu alkaa sen kans tappeleen..tuolla se toisessa huoneessa pelaa. ja sa amyös nukkua siellä.. saan ite rauhassa miettiä asioita. nukkunu siitä asti kun vauva tuli ...kuulemma minä saan sitten nukkua päiväunet rauhssa mut empä vielä oo kertaakaan synnytyksen jälkeen saanu rauhassa levätä edes.

mitä mä teen etten ois siellä tossun alla:( ennen oli toisin päin:D en tiiä miten oon täleen joutunutkin tossun alle...??

Tuohonpa onkin vaikea antaa neuvoja... Jotenkin se Oma Arvo pitäisi tuntea ja tunnustaa. Ehkä se kasvaa taas pikkuhiljaa sisässäsi kun et ajatuksissasi enää usko olevasi paskakohtelun arvoinen. Sitten osaat toimiakin itsesi hyväksi.

Yhteistyössä