Mitä tekisitte, jos voittaisitte 500 000??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Entä 1 milj.??

Eilen miehen kanssa juteltiin, kun haaveiltiin lottovoitosta, tyydyttiin kuitenkin tuohon 500 000?, kun ei sentään uskottu täyspottia voittavamme, ajateltiin, että tuohon meillkä vois vielä mahdollisuus olla :whistle:

Joo, ei voitettu mitään, parhaimmillaan oli 3 oikein. Arvallakaan ei saatu edes omia takaisin.

Me siis ostettais oma asunto, maksettais opintolainat, mies sanoi, ettei uutta autoa vielä, vaikka mä olisinkin halunnut. Säästöön sitten osa/loput.

Jos miljoona voitettais niin edelliset, se auto, kesämökki järven tms. rannalta, kai me johonkin matkalle lähdettäis kans, varmaankin Brasiliaan... Sit mä ehdotin, että palkattais miehelle henkilökohtainen perseelle potkija ja avustaja (et sais vihdoin noi opintojutut tehtyä) :D

Mitäs muut tekis? :)

500 000? olin ihan ok summa :D Asunto maksettais ja auto... sit jäis kyllä vielä paljon Sijoittaisin sen johonkin... rahastoon tai säästötilille. En tiedä, mutta ei mun ees tarvii kun en lottoa. :D

Meillä oli eilen illalla ennen lottoa ihan sama keskustelunaihe :D
Samoilla linjoilla oltiin miehen kanssa, että ostettaisiin oma talo ja jaettaisiin rahaa vanhemmille ja sisaruksille. Loput säästöön pahan päivän varalle.

En ole vielä tarkistanut oikeita numeroita...

Mä olen miettinyt monta kertaa samaa.
Ensin palkkaisin miehiä tekemään meidän remontin loppuun. Sitten ostaisin isomman auton. Hemmottelisin itseäni hieman ja laittaisin loput rahat tilille.
Kiitos muuten muistutuksesta, mulla on vielä eilinen lotto tarkistamatta! :D

Rupeaisimme rakentamaan omakotitaloa, ostettais autot kummallekkin, mökki, lähettäis reissaamaan, maksettais sisarustemme ja vanhempiemme velat pois + ekstraa heille. Niin ja tietty hyväntekeväisyyteen kans pistettäis tietty.

joku kiva talo jota voitaisiinkorjailla itse, perustettais pikkuise yritykset , kummallekin oma auto ( ei välttämättä ) uusia, käytetytkin voi la hyvia ja kaiki honekalut uusitais ja vaatevarasto laitetaisiin uusiksi. siihenhän ne taitais mennäkin.

Maksetais lainat pois ja koitettais saada yritykset siihen jamaan -no, valattomana se oliskin helppoa- että voi ite tehdä sitä kun huvittaa sillon kun huvittaa ja riittää kun on kännykän ja kannettavan tietokoneen päässä jossain palmun juurella B)
Tästä on selkeä tulevaisuuden suunnitelma, mutta ilman tota 500 000 se voi kestää viellä joitakin vuosia...

Myytäisiin tämä talo ja rakennutettaisiin uusi Kannus-talo. Maksettaisiin miehen firman velat pois ja ostettaisiin sille parempi auto. Loput säästöön ja sijoitukseen.

Ei mekään pilviä tavoitella, tuo 500.000 e olisi sopiva summa.

maksettais asuntolaina pois :)
sit mies on haaveillu sellasesta isosta hallista missä sais autoja värkätä joten varmaan ostettais sellanen jostain ja sit hienoja autoja :D
sit varmaan kesämökki :)
sit lasten tileille kivat summat ;)

Yhteistyössä