Mitä tekisitte, jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmistunut

Vieras
teillä ois kohde huutonetissä ja olisitte pessyt vaatteen ennen myyntiin laittamista pesuaineella jossa tuoksu. Kohteen huutaa pesuaineallerginen, joka mainitsee kuvauksessaan, että hajuusteettomat pesuaineet tärkeää. Ei kuitenkaan missään vaiheessa ennen huutoa kysynyt mitään asiasta. Kohteen kuvauksessa ei ole asiasta mainintaa. Huudon umpeuduttua asia selviää molemmille osapuolille ja kaupanteko on arvatenkin hankalaa.
Kohteen laittanut on sijoittanut kohteen mainontaan jonkun verran rahaa (laittanut näkyvästi esiin, ostanut siis lisähintaisia korostuksia).
Mitä tekisitte?

Me teimme kaupat, mutta sain palautteessa sitten rangaistukseni =(

Taidanpa lopetella huutonet-myynnit, jos tämä näin hankalaa. En siirry hajuusteettomiin pesuaineisiin. Ennemmin vien vaatteet lastenkotiin, eikä tarvitse kuunnella valituksia.

No tuo on ensimmäinen ainakin mihin itse olen törmännyt. Itse pesen aina vaikka ostan vaatteet ja pesen jos myyn. Tosin meillä ei käytetetä hajusteita. Mutta mun mielestä väärä nega. Jos on noin tarkka, niin olisi pitänyt kysyä ja sitten vasta huutaa. Eli ostajan moka.

Minäkin pesen vaatteet ennen myyntiä.
Mutta pesen yleensäkin hajuttomilla,en pidä lainkaan noista hajullisista.
Ostan paljonkin vaatetta ja se haju on :x kun hajustetuilla pesty.

En kyllä negaa antaisi ostajana,jos en myyjälle siitä informoisi siis allergiasta.

No kyl luulis, et sille ostajalle ei olis mahotonta pestä niitä kotona. Mä ainakin pesisin ne sit kun ne on saapunu ja niin näyttää muutkin pesevän. Ja tekisin sen ihan ilman mitää mutinaa. Kehtaakin joku valittaa pesuaineesta.. :laugh: Se on kuitenkin asia jonka saa pois, ei mikään tahra tai reikä..

ostajaa siinä mielessä, että hajustetut vaatteet on kamalia ja hajua vaikea saada pois.

Mutta jos on itse rajoittunut, pitäisi siitä KYSYÄ ennen ostamista! Jos on kunnolla allerginen, niin voikohan käyttää semmoisia vaatteita, mitä on ikinä pesty hajustetuilla?

Anyway, ei olisi saanut huutaa ennen kysymistä. Nyt on vaan ostajan nieltävä tyhmyytensä!

Sama kuin menisi ravintolaan maitoallergisena ja kysyisi vasta syönnin jälkeen, josko ruoka sisälsi maitoa...

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän:
ostajaa siinä mielessä, että hajustetut vaatteet on kamalia ja hajua vaikea saada pois.

Mutta jos on itse rajoittunut, pitäisi siitä KYSYÄ ennen ostamista! Jos on kunnolla allerginen, niin voikohan käyttää semmoisia vaatteita, mitä on ikinä pesty hajustetuilla?

Anyway, ei olisi saanut huutaa ennen kysymistä. Nyt on vaan ostajan nieltävä tyhmyytensä!

Sama kuin menisi ravintolaan maitoallergisena ja kysyisi vasta syönnin jälkeen, josko ruoka sisälsi maitoa...

peesi tähän ja joka kohtaan. lisään vielä että mun mielestä on vastenmielistä että vaatteet löyhkää pesuaineelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:
No kyl luulis, et sille ostajalle ei olis mahotonta pestä niitä kotona. Mä ainakin pesisin ne sit kun ne on saapunu ja niin näyttää muutkin pesevän. Ja tekisin sen ihan ilman mitää mutinaa. Kehtaakin joku valittaa pesuaineesta.. :laugh: Se on kuitenkin asia jonka saa pois, ei mikään tahra tai reikä..

no se haju ei kyllä ihan yhdessä pesussa lähde pois jos kahdessakaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:

no se haju ei kyllä ihan yhdessä pesussa lähde pois jos kahdessakaan...

Ei lähde helpolla.Haju on ja pysyy vaikka miten pesisi ja millä.Se takertuu kuin takiainen.

Yhteistyössä