R
rasittunu äiti
Vieras
meillä tyttö 3v leikki í päiväkodissa yhden hieman isomman pojan kanssa. Ei siinämitään, ihan ikiva et leikkii poikienki kanssa. Mut tää poika jää aina viimesenä hoitoon ja kun mä käyn tytön hakemassa, on lapset aina ulkona. Tää poika sit aina yllyttämeidän tyttöö juoksemaan karkuun kun meen hakemaan. Aina alkaa se sama juttu: "Juose xx äitiä karkuun!" Ja tyttöhän juoksee. Se on niistä tosi kiva leikki. Eilenki kuulin jo kaukaa kun yllytti ja sit kannetaan tyttö itkun kans pois. Tyttöö on muutenkin tosi vaikee saada lähtemään kotiin, ni sit on vielä tällänen hippaleikki aina siellä ulkona tiedossa joka vaikeuttaa entisetään. Ja raastaa äidin hermoja. Eilen oli kuulemma ollu asiasta jo puhetta ennen kun menin hakemaan. Mäki sit hermostuksissani käskin poikaa lopettamaan sen jutun. Ei mitään tehoo mun eikä open sanoilla. Tänään päiväkodissa pyysin et ottasivat asian puheeks sen pojan vanhempien kanssa.
Mitä tekisitte tälläsessä tilanteessa? Sitä en tiiä yllyttääkö se muten lapsia. Aattelin vaan et jos on useemminkin moinen tapana ni koulussa voi olla hankaluuksia. Tai siis yllytetythän siitä sit joutuu kärsimään vaikka alkuperänen syyllinen on joku muu... Mut mua rasittaa jo tuollanen. Nän punasta jo aina hakiessa kun nään et ne kaks leikkii keskenään...
Mitä tekisitte tälläsessä tilanteessa? Sitä en tiiä yllyttääkö se muten lapsia. Aattelin vaan et jos on useemminkin moinen tapana ni koulussa voi olla hankaluuksia. Tai siis yllytetythän siitä sit joutuu kärsimään vaikka alkuperänen syyllinen on joku muu... Mut mua rasittaa jo tuollanen. Nän punasta jo aina hakiessa kun nään et ne kaks leikkii keskenään...