Mitä tekisitte: lapsen takin hiha maalissa päiväkodin piharemontin jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no kyllä muakin harmittais - oli hiha sitten maalissa, voikukan mähmässä tai mustikassa tai missä tahansa mikä ei lähtisi irti pesussa.
ja voisin varmaan sanoakin seuraavana päivänä päiväkodissa ,jotenkin tyyliinettä "onko teillä joku maalausjuttu tuolla ulkona menossa ? meidän XXn haalari kun oli ihan maalissa, tosi harmi kun ei lähde pois oikeen mitenkään".
mun lasten päiväkoti on ihana paikka ja ne tädit on ihania eikä kukaan vetäis tosta herneitä tai lähtis toisiaan syyttelee.mulla ei olis myöskään pelkoa kuvitella etteikö hoitsut ulkona vahtisi lapsia tai varoittelisi - luotan heihin kyllä senverran.olen kai onnekas - tai varmaan sitten typerä sinisilmäinen hömppö :saint:

Moi vaan. Ja musta on selvää, jos se johtui noista maalauksista, että sanotaan. Jos lapsi taas itse vetää tussilla uuden paidan tms. pilalle, niin omaan piikkiin menee.

Tämä jälkimmäinen on niin selvä juttu ettei ole tosikaan.

Suorastaan surkuhupaisaa, että täällä moni automaattisesti yhdistää, että jos minua harmittaa maali lapsen vaatteissa niin suojelen vaatteita jälleenmyyntiarvo mielessä niin, ettei niissä saa lapsi leikkiä. Täysin eri asia.

Tämä jälkimmäinen on niin selvä juttu ettei ole tosikaan.

Suorastaan surkuhupaisaa, että täällä moni automaattisesti yhdistää, että jos minua harmittaa maali lapsen vaatteissa niin suojelen vaatteita jälleenmyyntiarvo mielessä niin, ettei niissä saa lapsi leikkiä. Täysin eri asia.

Niin. Mä laitan aika huoletta uusia vaatteita päiväkotiin päälle, kun missä niitä muuten pidettäisiin? Jäävät kaapissa pieneksi. Ja mua kyllä harmittaisi maalit vaatteissa, joita oli kuitenkin tarkoitettu käytettäväksi koko kauden (tai niin kauan kuin mahtuu), kun ei asuta missään maalaistalossa, jossa tarvitaan ns. rönttävaatteetkin...

No ihan ehdottomasti joku, kunta, pk, remonttifirma, tai jonkun niistä vakuutus, korvaa sen rotsin sulle koska vaikka Villepetteri olis kuinka vilkas hyvänsä, ei pk:n pihalla pitäisi missään nimessä olla märkää maalia lasten ulottuvilla.
Jos lapsien vaatteet kuluu puhki, sottaantuu voikukkaan... ei pk:n ongelma ole sitä korvata.
Ihan selvä homma

no kyllä muakin harmittais - oli hiha sitten maalissa, voikukan mähmässä tai mustikassa tai missä tahansa mikä ei lähtisi irti pesussa.
ja voisin varmaan sanoakin seuraavana päivänä päiväkodissa ,jotenkin tyyliinettä "onko teillä joku maalausjuttu tuolla ulkona menossa ? meidän XXn haalari kun oli ihan maalissa, tosi harmi kun ei lähde pois oikeen mitenkään".
mun lasten päiväkoti on ihana paikka ja ne tädit on ihania eikä kukaan vetäis tosta herneitä tai lähtis toisiaan syyttelee.mulla ei olis myöskään pelkoa kuvitella etteikö hoitsut ulkona vahtisi lapsia tai varoittelisi - luotan heihin kyllä senverran.olen kai onnekas - tai varmaan sitten typerä sinisilmäinen hömppö :saint:

Meillä retkeilevät usein metsässä ja niityillä ja en valittaisi voikukista tai muusta luonnon sotkusta. Katson että ne vaatteet, mitkä on siellä päällä saa kestää luonnosta tulevat sotkut. Mutta jonkun remppafirman maalit on eri asia.

Voi elämä mikä ketju..

Mutta kyllä minä todellakin vastaavassa tilanteessa mainitsisin tarhassa asiasta ja vaatisin itseasiassa korvaustakin.
Eri asia olisi, jos siellä olisi ollut varoitukset paikallaan.

Uusimmat

Yhteistyössä