M
Mama
Vieras
jos lapsi olisi hoidossa, te vapaalla? Elokuviin mies ei halua mennä, mut mä haluan, jääkiekko matsiin se haluais, mä en, jooh mitähän täs tekis, lenkille ehdottais, no joo sitä voi tehä koska vaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Miten olis kompromissi... Eka sinne matsiin ja sit elokuviin rentoutumaan? Ja anna mä arvaan... Ne olis yhtä aikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Miten olis kompromissi... Eka sinne matsiin ja sit elokuviin rentoutumaan? Ja anna mä arvaan... Ne olis yhtä aikaa...
No varmaan joo, kun en mä haluu mennä 21 näytökseen sit enään matsin jälkeen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Vaikee sanoa kun mies suostuis lähteen mun kans leffaa, edellyttäen tietty että sieltä tulis jotain mikä yhtään tippaa sitä kiinnostais, ja mä voisin lähtee sen kans lätkä matsiin.
Mut syömään varmaan mentäis... onko laps pois vielä aamulla pois? Saatettais sit vielä syömisen jälkeen jatkaa jokonkii kivaan piletys paikkaan ottaan parit.
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Me ollaan usein oltu vaan kotona ja nautittu rauhasta!
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Tässä taitaa nyt olla piilokysymys:kuinka saan miehen tekemään niinkuin minä haluan, en aio mennä matsiin ja piste.
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no meillä poika onki la-su hoidossa,ja lähtään tornioon luennolle ja haaparantaan ikeaan..