Mitä tekisitte miehenne kanssa lauvantaina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mama

Vieras
jos lapsi olisi hoidossa, te vapaalla? Elokuviin mies ei halua mennä, mut mä haluan, jääkiekko matsiin se haluais, mä en, jooh mitähän täs tekis, lenkille ehdottais, no joo sitä voi tehä koska vaan

Vaikee sanoa kun mies suostuis lähteen mun kans leffaa, edellyttäen tietty että sieltä tulis jotain mikä yhtään tippaa sitä kiinnostais, ja mä voisin lähtee sen kans lätkä matsiin.

Mut syömään varmaan mentäis... onko laps pois vielä aamulla pois? Saatettais sit vielä syömisen jälkeen jatkaa jokonkii kivaan piletys paikkaan ottaan parit.

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Vaikee sanoa kun mies suostuis lähteen mun kans leffaa, edellyttäen tietty että sieltä tulis jotain mikä yhtään tippaa sitä kiinnostais, ja mä voisin lähtee sen kans lätkä matsiin.

Mut syömään varmaan mentäis... onko laps pois vielä aamulla pois? Saatettais sit vielä syömisen jälkeen jatkaa jokonkii kivaan piletys paikkaan ottaan parit.

On se su iltaan saakka pois, mutta mua ei alkoholi nappaa joten baarit no thanks:)

me varmaan käytäis keilaamaassa,syömässä(ulkona tai sit tehtäis jotain extra hyvää ite+jälkkärit) ja saunassa..usein myös laitetaan rentouttavaa musaa päälle ja hierotaan...sitä toki voi tehä sillonkin kun muksu on kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
no meillä poika onki la-su hoidossa,ja lähtään tornioon luennolle ja haaparantaan ikeaan..

ni muoks.siis tohon kysymykseen,ni varmaan muuten oltas vaan ja käytäs syömässä tms. jääkiekko ei onneks kiinnosta kumpaakaan ni siitä ei ainakaan riitaa tulis..

Mä menisin miehen kanssa sinne matsiin ja katsottais joku kiva leffa sitten illalla/yöllä. Saunottais, syötäis ja muuta kivaa :D Niinkuin yleensä meillä. Aikalailla menee loikoiluun ja oleiluun, kahdenkeskiseen kiehnäämiseen miehen kanssa vapaa-ajat.

Yhteistyössä