MITÄ TEKISITTE MUN TILANTEESSA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplis2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tosiaan uskaltaisi jättää lapsia autoonN yksin, vaikka oisivat kuinka rauhallisia niin kuitenkin ovat senverran nuoria että voivat keksiä mitä vain.. huomaavat kauempana jotain kiinnostavaa, ja menevät katsomaan.. ja vielä vilkasliikenteinen paikka rekkoineen päivineen.. lisäksi viimepäivinä on saanut lukea ihan tarpeeksi kaikenmaailman häröilijöistä :/

Tiedät voiko heidät jättää kotiin vai keksivätkö heti jotain??? :headwall:
Kyllä minä olen jättänyt 5 ja 9 v:t kotiin 1-2 tunniksi.Kännykkä on matkassa ja numero helposti lapsen kännykässä ja soitan tarkistussoittoja pari kolme ja niihin pitää vastata tai seuraavaa kertaa ei saakaan jäädä kun ja jos tekee jotain luvatonta.Hyvin ovat pärjänneet :D

iltatähtien äippälle: Mä en luota noihin tupliin, et uskaltaisin jättää kotia edes tuoksi 2,5h. Jos niillä oliski isompi sisarus ni sit tai jos niitä olis 1, mutta en kahta ja vielä samanikäset.
Pojan voisin jättää, mutta en tyttöä, siinä on niin kekseliäs neiti, et oksat pois.

Otan töihin mukaan

No höh..aika kökkö tilanne. Mä ottasin töihin,kaipa pomolles sopii vaikka ei ole mitään ilmottanu. Ei toi autokaan kauheen kivalta kuullosta..pitkä aika ton ikäsille :/
Mä voisin auttaa kunhan tunnettas enkä olis tälläsessä flunssassa.. ;) :whistle:

Yhteistyössä