mitä tekisitte mun tilassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono fiilis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono fiilis

Vieras
eli viime viikonloppuna olin ravintolassa ja näin siellä kaverin aviomiehen.
no siinä rupateltiin omista asioistamme ja onnittelin heidän lähestyvästä hääpäivästä..

yhtäkkiä se sitten alko ehdottelemaan :/ alko lääppiä ja likurrella.
siinä vaiheessa hävisin vaan sanattomana pois ja itku tuli :(
en olisi ikinä,en IKINÄ uskonu tästä miehestä mitään tollasta!!
ollaan pitkään jo tunnettu ja mitään tollasta ei ole aikasemmin käynyt.
en kyllä pysty enään katsomaan kaveriani silmiin :( enkä tiedä miten kertoisin,jos nyt kerron ollenkaan.pelottaa että tää mies kääntää sen mun päälle jotenkin :/
no myöhemmin siellä ravintolassa näin,kuinka tää mies suuteli jonkun naikkosen kanssa.
mietin vaan,onko aina ollut tuollainen,ku kaverini luulee että on löytänyt täydellisen miehen :/
niin ne "ei mun mies IKINÄ pettäis"-miehetkin pettää.
siis tosi paska fiilis nyt ja pelkään,että sanansaattaja ammutaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja huono fiilis:
no siinä rupateltiin omista asioistamme ja onnittelin heidän lähestyvästä hääpäivästä..

en kyllä pysty enään katsomaan kaveriani silmiin :( enkä tiedä miten kertoisin,jos nyt kerron ollenkaan.pelottaa että tää mies kääntää sen mun päälle jotenkin :/
no myöhemmin siellä ravintolassa näin,kuinka tää mies suuteli jonkun naikkosen kanssa.
mietin vaan,onko aina ollut tuollainen,ku kaverini luulee että on löytänyt täydellisen miehen :/

Kerrot kaverillesi miten asia on, luulenpa,että hän haluaisi tietää asian. Älä anna kaverisi mennä naimisiin tollasen petturin kanssa,se liitto menis poikki kuiteskin jossain vaiheessa,miksi siis mennä edes naimisiin....

Alkuperäinen kirjoittaja lämminsydän:
Alkuperäinen kirjoittaja huono fiilis:

Kerrot kaverillesi miten asia on, luulenpa,että hän haluaisi tietää asian. Älä anna kaverisi mennä naimisiin tollasen petturin kanssa,se liitto menis poikki kuiteskin jossain vaiheessa,miksi siis mennä edes naimisiin....

he ovat jo naimisissa ja 3-vuotis hääpäivä on kohta :/

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
No, joo.. Vaikee tilanne mut jos mä oisin se sun kaveri niin haluaisin kyllä tietää mitä mies selän takana touhuaa. Ehdottomasti.

no niin haluasin minäkin tietää,jos oisin ollut se petetty!
mutta on niin hirveen hankala kertoa ja miten sen kertoisin :(
kaverilla ei varmasti ole mitään hajua miehen touhuista :/ on niin onnellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:
Mä en ehkä kumminkaan kertois...jos se olikin vaan känniläisen juttuja... toivottavasti ainakin...

No ei oo oikeutus kännissä olo. Kyllä kertoisin. Onko heillä lapsiaa jo? Jos ei vielä ni sitä suuremmalla syyllä kertoisin ennen kun tollasen kanssa perhettä kasvattaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:
Mä en ehkä kumminkaan kertois...jos se olikin vaan känniläisen juttuja... toivottavasti ainakin...

No ei oo oikeutus kännissä olo. Kyllä kertoisin. Onko heillä lapsiaa jo? Jos ei vielä ni sitä suuremmalla syyllä kertoisin ennen kun tollasen kanssa perhettä kasvattaa.

2 lasta.

toi on niiiin vaikea tilanne! ei oo rapiat oltavat siulla.... mie kysysin ensin ystävältä että onko heillä kaikki ok parisuhteessa. sitte kertosin ystävälleni ensin että näin siun miehes viikonloppuna baarissa ja se käpälöi ja suuteli jonku naisen kanssa. ja jossain vaiheessa iltaa törmättiin toisiimme, toivotin hyvät hääpäivät ja se sitte rupes kourimaan ja pussailemaan... että onko se ystävän mielestä ihan normaalia (eli onko mies aina kännissä semmonen ja ystävä sitten hyväksyy sen)?

vaaranahan tässä on se, että sie saat paskat niskoilles. mutta ole kuiten ystävättäresi tukena vaikka niin käviski. loppukirissä kaikki kuiten selviää (se, onko ystävättäresi mies pettäny vai ei) ja sillon ystävättäresi tarvitsee kyllä tosiystävää. sinua.

Kyllä hemmetissä kertoisin, en vois edes ajatella että jättäisin sanomatta. jos mun kaveri alkais epäillä minua että puhun paskaa niin sanoisin että juttu on näin usko tai ei, ja miks epäilis ettet puhu totta?

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Kyllä hemmetissä kertoisin, en vois edes ajatella että jättäisin sanomatta. jos mun kaveri alkais epäillä minua että puhun paskaa niin sanoisin että juttu on näin usko tai ei, ja miks epäilis ettet puhu totta?

no en epäile,ettei välttämätä usko,mutta pelottaa kauheesti että antaa miehelle anteeks ja mut "unohdetaan"eli ei voi enään olla kanssani luontevasti tän tapauksen takia..eli hivuttaa mut pikku hiljaa pois "kaveri listoilta",koska muistutan aina siitä "pettämisestä".

Yhteistyössä