Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Junnu läks tyttöystävänsä kanssa leffaan ja ravintolaan syömään. Likka ei ole kotona eikä systerin sakkikaan. Laittaisinko itselleni jotain pöperöä, tyytyisinkö vain kahviin ja voileipään vai lähtisinkö yksin (kun ei ole nyt just ketään mukaan lähtijääkään saatavilla) jonnekin ulos syömään?

tule tänne meille laittamaan meidän perheelle ja itsellesi iltaruokaa niin minä tulen syömään voileipää sinne tai menen ulos syömään.

Ja itse menisin syömään jos tietäisin jonkun hyvän ruokapaikan. Täällä ei ole hyviä.

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minä laittaisin jotakin pientä hyvää syötävää, avaisin pullon hyvää punaviiniä ja uppoutuisin kaikessa rauhassa johonkin hyvään kirjaan. :)
Tuokin kuullostaa ihan hyvältä. Tosin siinä varmaan kävisi niin, että nukahtaisin kirja naamallani ja koko lauantai-ilta menisi ihan harakoille :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minä laittaisin jotakin pientä hyvää syötävää, avaisin pullon hyvää punaviiniä ja uppoutuisin kaikessa rauhassa johonkin hyvään kirjaan. :)
Tuokin kuullostaa ihan hyvältä. Tosin siinä varmaan kävisi niin, että nukahtaisin kirja naamallani ja koko lauantai-ilta menisi ihan harakoille :D

No toisaalta - so what? :D Kenenkäpä napaa se kutittaa, jos viettää toooosi rennon lauantai-illan...? :)

Tässä itsekin avasin pullon argentiinalaista Shirazia ja ryhdyn kolmen muksun, kahden oman ja yhden lainalapsen kanssa syömään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Sinuna lähtisin Provon kanssa Pitakebabille tuonne Pasilan aseman lähelle, siis virastotaloon...(ukko ei suostu hakemaan/viemään minua sinne :whistle: )...
Onko se lauantaisin auki? Kävelen siitä ohi lähes joka arkipäivä.

Sinuna lähtisin Provon kanssa Pitakebabille tuonne Pasilan aseman lähelle, siis virastotaloon...(ukko ei suostu hakemaan/viemään minua sinne :whistle: )...
Onko se lauantaisin auki? Kävelen siitä ohi lähes joka arkipäivä.

Sinne mennään vähän eri kautta, takaa siis ja on se varmaan auki, kun me käytiin joku viikonloppu sitten siellä =)

Sinne mennään vähän eri kautta, takaa siis ja on se varmaan auki, kun me käytiin joku viikonloppu sitten siellä =)
No hitsin hitsi...sieltä saa falafeliakin. Mun pitäisi käydä likan kissa lääkitsemässä, mutta sehän on tässä meidän ja Myyrmäen välissä. Olisin varman Myyrmäessä vähän ennen kuutta. Jos mä soitan sulle, kun olen lähdössä likalta ja hypätään samaan junaan?

No hitsin hitsi...sieltä saa falafeliakin. Mun pitäisi käydä likan kissa lääkitsemässä, mutta sehän on tässä meidän ja Myyrmäen välissä. Olisin varman Myyrmäessä vähän ennen kuutta. Jos mä soitan sulle, kun olen lähdössä likalta ja hypätään samaan junaan?

Ihanko olet vakavissasi?? Mie saan sieltä 15 pistettä lisää ... entäs jos se ei olekaan auki???
Tiedät siis tuon paikan?? Ettet pidä sitä ihan "rupuruokalana", on muistaakseni Egyptiläisten pitämä paikka??

Ihanko olet vakavissasi?? Mie saan sieltä 15 pistettä lisää ... entäs jos se ei olekaan auki???
Tiedät siis tuon paikan?? Ettet pidä sitä ihan "rupuruokalana", on muistaakseni Egyptiläisten pitämä paikka??
Vakavissani olen. Ne pisteet on sun ongelmasi, ei mun :D Jos se ei ole auki, niin mennään jonnekin muualle. Myyrmäen asemaltakin saa kyllä kebabbia eli ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan. Myyrmäessä on myös muita ravintoloita, mm Rio Grande, Chicos jne. Mutta nyt lähden sinne likalle käymään, sainkin autokyydin ja tulen vielä takaisin kotiin noin puol kuuteen mennessä. Mieti sillä välin, mitä tehdään. Pomppaan palstalle takaisin puoli kuuden aikaan ja sovitaan tarkemmin sitten.

Yhteistyössä