Mitä tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Perheessä yhteensä 7 lasta joista 3 äidin ja 4 isän, nämä kolme asuvat vakituisesti kotona, aikuinen poika, ylä-aste ikäinen tyttö ja ala-aste ikäinen poika. Perheen aikuiset juovat vähintään joka viikonloppu, joskus myös viikolla. perheen äiti saattaa käyttäytyä agressiivisesti lapsiaan kohtaan, on meinannut käydä vanhimman poikansa päälle, ja mm töninyt keskimmäistä. Heillä soitetaan musiikkia todella kovalla ja lapset saattavat olla hereillä vielä aamuyöllä, tai arkisin ulkona vielä kymmenen jälkeen.. jotenkin häiritsee tällainen kun en ole itse tottunut tai omien lasten kanssa tällain toiminut.. Teenkö jotain vai teenkö mitään?

Perheessä yhteensä 7 lasta joista 3 äidin ja 4 isän, nämä kolme asuvat vakituisesti kotona, aikuinen poika, ylä-aste ikäinen tyttö ja ala-aste ikäinen poika. Perheen aikuiset juovat vähintään joka viikonloppu, joskus myös viikolla. perheen äiti saattaa käyttäytyä agressiivisesti lapsiaan kohtaan, on meinannut käydä vanhimman poikansa päälle, ja mm töninyt keskimmäistä. Heillä soitetaan musiikkia todella kovalla ja lapset saattavat olla hereillä vielä aamuyöllä, tai arkisin ulkona vielä kymmenen jälkeen.. jotenkin häiritsee tällainen kun en ole itse tottunut tai omien lasten kanssa tällain toiminut.. Teenkö jotain vai teenkö mitään?

lastensuojeluilmoitus. äidin käytöksestä päätellen en itse ainakaan menisi asiasta henkilökohtaisesti keskustelemaan. Kyllä tuossa on aiheet lastensuojeluilmoituksen tekoon jo siksi että lapset eivät saa tarvittavaa lepoa kotona ja toiseksi tuo ryypiskely.

Onko tuo LSilmo ainoa vaihtoehto, ja kun he saavat tietää kuka sen on tehnyt niin tiedän että koston kierre on valmis?!! :(

no kertomasi perusteella en aikailisi edes asian kanssa ja käsittääkseni ei sinun nimesi siinä julki tule, voit toki tiedustella tätäkin asiaa. mutta en minä ainakaan keksi muuta kuin lastensuojeluilmoitus. toine tietysti että pystytkö mennä puhumaa tälle äidille? niin...

ajattele niitä lapsia äläkä itseäsi...tee se ilmoitus. perhe saa apuja elämäänsä, ei niitä lapsia ensimmäiseksi olla huostaanottamassa jos vanhemmat ovat yhteistyöhalukkaita ja jos eivät ole niin silloin laste on todellakin parempi olla muualla jossa on rauhallinen ja turvalline kasvuympäristö, jossa saa lepoa tarpeeksi eikä alkoholi ja väkivalta varjosta laste elämää.

Yhteistyössä