Mitä tekisitte...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
...jos ostaisitte huutiksesta UUDET esim. housut ja kokeilisitte niitä jalkaan ja huomaisitte siinä vaiheessa ku housut on otettu jalasta pois et herttinen sentään haaroisa reikä. (siis ommel purkautunut montasenttiä)

Nimittäin mulle kävi näin. /: Eikä ollu pienet housut et ois voinu ratketa siinä ku vedin jalkaan. Mitä mä teen??? Kummiski lähemmäs 40? makso postareineen!! Huh huh.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
...jos ostaisitte huutiksesta UUDET esim. housut ja kokeilisitte niitä jalkaan ja huomaisitte siinä vaiheessa ku housut on otettu jalasta pois et herttinen sentään haaroisa reikä. (siis ommel purkautunut montasenttiä)

Nimittäin mulle kävi näin. /: Eikä ollu pienet housut et ois voinu ratketa siinä ku vedin jalkaan. Mitä mä teen??? Kummiski lähemmäs 40? makso postareineen!! Huh huh.

hymiön ei ollu tarkotus tulla tuohon.

Siellähän voi antaa palautetta myyjästä. Äkkiäkös tuon nyt korjaakin, jos muutoin ovat hyvät housut. Tosin epäilen, että taitaa olla sitten huonot ompeleet muuallakin, mutta sehän ei kai ole myyjän syy.

Varmaankin antaisin positiivisen/neutraalin, riippuen koko muusta myyjän toiminnasta ja kertoisin siihen että olen pettynyt kun uudet housut onkin rikki :/ tyytyisin korjaamaan ne... Jos korjaus mahdotonta/näkyy päälle päin, yrittäisin purkaa kaupan, kun kuitenkaan ei mitkään tosi halvat housut mun mielestä...

Yhteistyössä