mitä tietoja sinusta/puolisostasi löytyy googlettamalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gggoooogle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gggoooogle

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen..
Minusta löytyy kuva ja tieto, että olen voittanut eräästä arpajaisista muutaman tonnin.

Miehestäni löytyy tieto ylennyksestä ja hänen vastuulla olevista projekteista.. miehellä on vähän kuuluisampi täyskaima, josta on vaikka kuinka paljon juttuja netissä.

Niin ja meidän kotiosoitteella löytyy kolme yritysnimeä, joista yksi on erotiikkaliike :O :D Näitä yrityksiä ei ole enää olemassakaan, mutta kummasti ne vaan tuolla netissä kummittelevat edelleen.

Niin ja siis nuo yritykset ovat edellisten asukkaiden yritelmiä... :D

Jos joku ei tiedä miten oma nimi googletetaan niin oma nimi kirjoitetaan lainausmerkkien sisään eli: "etunimi sukuni"

Taisi olla se minun aloittama ketju. Löytyy minun verotietojani ja tulojani ja miten olen ryhmässä X suurituloisimpien joukossa jne..

Sinun ketju juurikin.. :) Siitä hyvästä googletin sen perusteella nimeni ja mieheni nimen (ja meidän osoitteen).. Ja arvelin jakaa ilon tänne muillekin :D

Onneksi ei itseltä löytynyt mitään erikoista. Tuo sinun tilanne on jo vähän inhottavampi. Nuo tiedot eivät tosiaan ole sellaisia mitä haluaisi jonkun uuden tuttavuuden saavan selville heti alussa.. :/

Minusta ei löydy mitään googlella. Oikeille sivuille eksyttäessä näkyy mm. pro gradu:n aihe, kandityö sekä yhteystiedot. Miehestä löytyy yritysjuttuja, opiskelujuttuja, yhdistystoiminta asioita ja linkki 90-luvulla tehtyyn dokumenttiin jossa on mukana sekä kuvia.

Kertokaas nyt KAIKKIA mahdollisia paikkoja mihin voisin nimeni tunkea, jotta se tulisi googlen tuloksiin ja vieläpä ekalle sivulla. Musta on siellä TOSI ikävä juttu joka tulee aina ensimmäiseksi kun googlettaa. Jos saisin googlen täyteen kaikkea muuta niin se jäisi niiden alle :D ehkä...

Keksikää???!!!!

[QUOTE="nyt harmaana";28269242]Kertokaas nyt KAIKKIA mahdollisia paikkoja mihin voisin nimeni tunkea, jotta se tulisi googlen tuloksiin ja vieläpä ekalle sivulla. Musta on siellä TOSI ikävä juttu joka tulee aina ensimmäiseksi kun googlettaa. Jos saisin googlen täyteen kaikkea muuta niin se jäisi niiden alle :D ehkä...

Keksikää???!!!![/QUOTE]

Facebook, blogger, google+, vuodatus, peliprofiilit, instagram, twitter, oppilaitostensivut esim. opiskelijakortti, valmisteilla olevat tutkimukset, valmistuneet tutkimukset.. täytyy vain pistää asetukset kohdilleen ja käyttää etunimi+sukunimi yhdistelmää.

[QUOTE="nyt harmaana";28269242]Kertokaas nyt KAIKKIA mahdollisia paikkoja mihin voisin nimeni tunkea, jotta se tulisi googlen tuloksiin ja vieläpä ekalle sivulla. Musta on siellä TOSI ikävä juttu joka tulee aina ensimmäiseksi kun googlettaa. Jos saisin googlen täyteen kaikkea muuta niin se jäisi niiden alle :D ehkä...

Keksikää???!!!![/QUOTE]

Ei kait siinä voi tehdä muuta kuin vielä sitä nykyistä juttua tyhmempää/ikävämpää :D :D

Merkintä työpaikasta ja edunvalvontaan- ja ammattiyhdistys toimintaan liittyviä tietoja ja samassa yhteydessä pari kuvaa ko. tehtäviin liittyen Ei mitään vakavaa siis.

Facebook sivu, kuvahausta Facebookin profiilikuva, tieto, että olen tilannut eräästä vaatekaupasta vaatteita ja lisäksi löytyi näköjään ihan osoitekkin kokonaisuudessaan (mistä hieman järkytyin)