Mitä tilaisit kotipizzasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Kana-bbq -kotzonen valkosipulimajoneesilla tai sitten salami-katkarapu-ananas-aurajuustoperhepitsa.

Ei hitto, nyt tuli nälkä. :p

Mulle just samaa, eli pepperoni-katkarapu-ananas-aurajuusto. Mahdottoman hyvää. Mun mielestä pizzat parempia kuin karvakäsipizzerioissa. Ei ole mitään outoa sivumakua koskaan, tai niitä karvoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Nam:
Kanakotzonen puolella juustolla ja chilimajoneesilla, nykyisin tulee kuitupohjalla! Parempi valinta, kuituja ja majoneesin hyvät rasvat ja "roskaruokaa" silti! ;-)

Me onneksi syödään sen verran harvoin pitsaa että voi ottaa ihan normaalin. Mä ottaisin varmaan Mexicanan tai tuon Kanakotzonen.

Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Alkuperäinen kirjoittaja Nam:
Kanakotzonen puolella juustolla ja chilimajoneesilla, nykyisin tulee kuitupohjalla! Parempi valinta, kuituja ja majoneesin hyvät rasvat ja "roskaruokaa" silti! ;-)

Me onneksi syödään sen verran harvoin pitsaa että voi ottaa ihan normaalin. Mä ottaisin varmaan Mexicanan tai tuon Kanakotzonen.

Kuka sanoi, että siitä olisi kyse? Kyse on siitä, että se on parempaa ja silti hyvä valinta! ;D Harvoin mekin käydään, mutta silti tykkään valita paremmin. :-)

Yhteistyössä