Mitä Timo t.a mikkonen tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöjen äiti

Vieras
Mikkosen mielestä vika ei ole pelkästään missiorganisaatiossa.

"Voisi sanoa kuten huippu-urheilussa: valitettavasti aines on heikentynyt. Kun suomalaista naiskauneutta ajatellaan, totuus on, että elintason kasvu näkyy."

Tarkoittaako tämä siis, että suomalaiset nuoret naiset on nykyään ylipainoisia vai?

Jep. Kyllä on nykyään paljon muodokkaampia missiehdokkaita kuin ennen. Tottakai sekaan mahtuu näitä pajunvitsoja myös. Minusta sopiva muodokkuus on kauniimpaa kuin tikkulaihuus.

jeps me ollaan rumia ja läskejä ja ei osata kasvattaa lapsia. ja miehet kaikki akkamaisia ja kaikki on akkain lehtien syytä :D

mua ei voi kun naurattaa että joku ihan oikeesti on noin täynnä itseään, mutta mikäs siinä senku pullistelee ei vaikuta mun elämään :laugh: :laugh: :saint:

no en antais paljoo arvoo timo ta:n mielipiteille, kun samainen mies on sitä mieltä, että työssäkäyvät naiset ovat samaan aikaan "turkistarhaajia ja niitä jotka vapauttaa ne eläimet" :D

Ja suomalaisella miehellähän ei ole mitään tekemistä suomaisen naisen ulkonön kanssa noin niin kuin vaikka geneettisesti? Aletaan lisääntymään vain komeiden espanjalaisten tai raskalaisten miesten kaa niin saadaan aines paremmaksi. Kun ei näköjän suomalaisen miehen geeneillä parannusta tapahdu, päin vastoin!

siis ennehän ne muodokkaita olikin noi misukat 50 luvulla oli ihan eri naisihanne ja sen huomaa mennä vuosien misseistä. sit tuli vissiin 60 luvulla vai 70 luvun alussa twiggy ihanne se anoreetikko jota ruvettiin ihailee. ja misseistä tuli sairaan laihoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minusta on vähän huolestuttavan kuuloista, jos joku käyttää naisista sanontaa 'aines'. :/

no mikkosella ei koskaan ( - ko )ole kaikki ollu aivomassa aineksien kohdalla hyvin vai olenko ymmärtänyt väärin hänen kannanotot mediassa?

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minusta on vähän huolestuttavan kuuloista, jos joku käyttää naisista sanontaa 'aines'. :/

Mikä sinua Timo T. A:n sanomisessa tarkalleen ottaen huolestuttaa :o

Tuo, että puhutaan naisesta 'aineksena', esineenä, jonkun omana. Se minulle tuosta lausahduksesta tuli mieleen ensimmäisenä. Missikisoihin en ota kantaa, aikamoista touhua on sekin kyllä.

Yhteistyössä