Mitä toivoisit lahjaksi 1 v. pojalle???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi sitä sanoa, että ei tarvitse mitään. Me ollan myös sanottu, että saa osallistua johonkin isompaan hankintaan (esim turvaistuin), mikäli haluaa. Ei se 1-v ymmärrä lahjoja, joten ei se niitä myöskään tarvitse.
 

Yhteistyössä