mitä toivot äitienpäivä lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttöni mun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tyttöni mun

Jäsen
28.04.2007
201
0
16
Mies tuossa kyseli pari päivää sitten et mitä toivoisin äitienpäivä lahjaksi. En osannut sanoa mitään, kun en ihan [/i]oikeasti tarvi mitään. Niin kuin ei varmaan suurin osa äideistä. Kortin aikoi askarrella tytön kans ja kakun koristella sekä tietty kahvit keittää. Haluaisivat kuitenkin jotain pientä kuulema hankkia äidille. Eli jotain vinkkiä kuulema pitäis miehelle antaa lahjatoiveesta!

Auttakee siis ja kertokaa, mitä olet toivonut/toivot äitienpäivänä lahjaksi? Tai mitä et ainakaan toivo? Itellä jälkimmäiseen varma vastaus: yöpaitaa!

Hmm... mä toivoin Iittalan metallist tarjotinta, pientä, tai sit lila mariskooli+tuikku, mari tasaraitapaitaa, aanul tietty kaffet ja rinsesskakkuva sänkyyn... sit mennään syömään ja siinä se sitte on... yleensä mies+lapset ostaa mitä haluan, ehkä kerran osti omin nokkineen korun...

en oikeastaan toivo mitään, mies saa yllättää :D tosin ostin tänään itselleni uuden termospullon sellaisen pumppupullon :whistle: tilavuus 1.9 l että ei tarvi koko ajan olla keittelemässä kahvia. Poika oli mukana ostamassa sitä ja valkkasi sen värin, siinä on kukkanen ja se on hailakan vaalean punainen

Mies "tarjosi" kännykkää, mutta sanoin, että ostetaan ennemmin kengät. Ei ehkä mikään "romanttisin" äitienpäivälahja, mutta oon tosi huono ostaa itelle mitään vaatteita tai kenkiä :ashamed:

mä tilasin itselleni parturin äitienpäivälahjaks :D

lapsen isä ei mua muista,poika on vasta 2v ja mieheni ei ole mielestäni velvollinen muistamaan mua äitienpäivänä kun ei ole lapseni isä... :whistle:
muistan siis itse itseäni :D

En mitään, niin en pety. Kaikista mukavinta on tytön päiväkodissa väsäämä kortti. Viime vuonnakaan mies ei mua mitenkään muistanut, vaikka oli juuri tullut isäksi (siis ei esikoisen isä, yhteinen lapsemme syntynyt) reilua kuukautta aiemmin. En kuulemma ole hänen äitinsä niin ei tarvii muistaa... :whistle: No ei kyllä muistanut omaansakaan.

minä toivon radiopuhelimia (vauvalle itkuhälyttimeksi, asutaan keskellä korpea). Mutta tuskin saan. Yleensä mies ostanut jonkin kukan. Ja isoin toive kyllä on että tää vauva ei enää silloin ole mahassa!!!

mä en varmaan saa taaskaan mitään... en saanut viime vuonnakaan, en edes syntymäpäivälahjaa... ihmetyttää vaan että miksi itse sitten viitsii muistaa toista ja nähdä vaivaa sen eteen...

Kaksinkertainen, melkein kolminkertainen äiti tässä. Äitienpäivänä ei mielestäni kuulu niinkään ostaa mitään, kuin muistaa äitiä, huomioida jotenkin. Itse toivon, että saan nukkua aamulla leikkiunta ja kuunnella, kun isi ja lapset tuhertaa mulle aamupalaa:) Jos oikein kovasti ovat satsanneet, saan ehkä kukkasia aamupalan kanssa. Tänä vuonna ensimmäistä kertaa on luvassa myös itsetehty kortti 3-vuotiaalta. Niin pienestä sitä on onnellinen, lakatkaahan jo vaatimasta näitä ihmeellisiä hankintoja ÄITIENPÄIVÄNÄ. Tärkeintä yhdessäolo ja sopuisa perhe!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 15:53 Huoh kirjoitti:
Kaksinkertainen, melkein kolminkertainen äiti tässä. Äitienpäivänä ei mielestäni kuulu niinkään ostaa mitään, kuin muistaa äitiä, huomioida jotenkin. Itse toivon, että saan nukkua aamulla leikkiunta ja kuunnella, kun isi ja lapset tuhertaa mulle aamupalaa:) Jos oikein kovasti ovat satsanneet, saan ehkä kukkasia aamupalan kanssa. Tänä vuonna ensimmäistä kertaa on luvassa myös itsetehty kortti 3-vuotiaalta. Niin pienestä sitä on onnellinen, lakatkaahan jo vaatimasta näitä ihmeellisiä hankintoja ÄITIENPÄIVÄNÄ. Tärkeintä yhdessäolo ja sopuisa perhe!

mutta meillä ei ole muistettu mitenkään... ei edes korttia ole mies viitsinyt hankkia... tai muutenkaan toivoteta hyvää äitienpäivää... mielestäni olisin edes sen ansainnut...

Välttämättä ei miehesi perheessä ole samalla tavalla huomioitu äitiä aikoinaan, eli ei ole "periytynyt" tämä ymmärrys äidin muistamisen tarpeesta. Näin meilläkin, vasta kanssani tuo mies on oppinut, että naista pitää muistaa:) Voithan kertoa suoraan, että olisit TOUDELLA onnellinen sinulle osoitetusta huomiosta... Tai vaihtoehtoisesti leväytttää, kuinka paljon se loukkaa, ettei huomioi.

että mieheni muistaisi päivän jonka tietää olevan mulle tärkeä. :'(

olen huomannut stressaantuvani vuosi vuodelta enemmän äitienpäivän lähestyessä. lapset on vielä niin pieniä etteivät tuollaisista vielä tajua.
mutta mies tajuaa, ei vaan välitä huolehtia aikanaan.

selvennettäköön että en odota saavani minkäänlaista lahjaa (toki suurella ilolla ottaisin halvankin lahjan vastaan). mutta aamukahvit sänkyyn ja vaikka pari voileipää. ja kortti. niitä odotan. ja ehkä jonkinlaisia apuja päivän kotiaskareisiin ihan noin huomion osoituksena että "lepäile sinä rakas edes tänään... tässä sulle suklaalevy, meneppäs tuonne sohvalle syömään sitä ja kattele vaikka telkkaria..."

saas nähdä miten tänä vuonna menee.

(isänpäivät huomioidaan meillä myös)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 16:07 Vieraalle kirjoitti:
Välttämättä ei miehesi perheessä ole samalla tavalla huomioitu äitiä aikoinaan, eli ei ole "periytynyt" tämä ymmärrys äidin muistamisen tarpeesta. Näin meilläkin, vasta kanssani tuo mies on oppinut, että naista pitää muistaa:) Voithan kertoa suoraan, että olisit TOUDELLA onnellinen sinulle osoitetusta huomiosta... Tai vaihtoehtoisesti leväytttää, kuinka paljon se loukkaa, ettei huomioi.

on mieheni perheessä äitiä muistettu ja olen kertonut että olisi mukavaa jos minuaki muisettaisi mutta en tiedä että miksi ei sitten muista. meillä mies muutenkin kyllä sellainen että pari kertaa vuodessa sanoo rakastavansa ja sekin vain kun kysyn että rakastatko. eikä muutenkaan mitään mukavaa koskaan sano mutta muistaa kyllä huomauttaa jos esim jäänyt siivoomatta. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 15:53 Huoh kirjoitti:

mutta meillä ei ole muistettu mitenkään... ei edes korttia ole mies viitsinyt hankkia... tai muutenkaan toivoteta hyvää äitienpäivää... mielestäni olisin edes sen ansainnut...
lasten kuuluu toivottaa hyvää äitienpäivää..vai onko se mies sun lapsesi ?

Yhteistyössä