Mitä toivot tai odotat tältä päivältä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ansarikukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ansarikukka

Aktiivinen jäsen
09.06.2011
7 098
2
36
Oulu
Itse toivon, että saisin keittiön vihdoin nättiin kuntoon muuton jäljiltä, toivottavasti myös olkkarin. Ja illalta odotan kavereiden tapaamista pitkästä aikaa vaikkapa mojiton äärellä!

Entäs muut?

mä toivon että mulle soitettais työpaikalta mihin oon hakenut ja toivon että miehen ka on taas normivälit, tämä viikko on ollut todella kireä ja mä oon yrittänyt vaikka mitään...:(

Työpäivä kuluis nopeesti, pienet päiväunet tytön kanssa, sitten että ehtisin tehdä kaiken mitä pitää: käydä nopee kirpparikierros etsien yhtä tiettyä juttua, poiketa Anttilassa hakemassa kuivashampoo, pakata huomisen tavarat ja miettiä juhla-asu valmiiksi. Huoh, luulen että olen illalla yhden viinilasillisen tarpeessa. Ai niin, toivon että illalla ois lämmin ilma istua tytön nukahdettua hetken terassilla.

Että eppulainen pääsisi taas koulusta kotiin hyvillä mielin yksin kävellen ja että saisin perhekahvilasta vaikka yhden "hengenheimolaisen" ja että illalla ehtisin salaa pakata aamupäivän retkieväät yms.(joten huomenna yllärimetsäretki lapsille ;))

Odotan että saisin puhelinsoiton että poika on päässyt ammattistarttiin.Lisäksi odotan että miehen likan kanssa ei tulis mitään isompia konflikteja tänään.
Niin ja täytän tänään 49v.

Oottelen, jotta lähdetään pihalle. Sovittiin, että ensin toinen pikkunen poimii mun kanssa marjoja ja toinen pyöräilee isän kanssa ja sitten vaihdetaan.

Likat on molemmista puuhista niin innoissaan, että näyttää olevan haastavaa valita kummasta kumpikin alottaa :)

Lisäksi odotan sitä, että illemmalla pääsen taas tekemään jotakin kivaa käsillä. Tuunaamaan jotain, tai ehkä tekemään jotain ihan uutta...aika näyttää mitä sitä keksii :)

[QUOTE="akka";26922976]Odotan että saisin puhelinsoiton että poika on päässyt ammattistarttiin.Lisäksi odotan että miehen likan kanssa ei tulis mitään isompia konflikteja tänään.
Niin ja täytän tänään 49v.[/QUOTE]

Onnittelut :)

Mua ärsyttää niin että tärisen. Nettikaupasta tekemäni tilaus on mennyt aivan mönkään ja lähetin korjauspyynnön, ja nyt odottelen että korjaavat mokansa. Sillä välin jatkan kiehumistani.

Illalla pitää tehdä kakkupohja ja siivota. Toivottavasti ehdin lukeakin jossain välissä.

Onnea akalle!

Mulla on jo eka tavoite saavutettu eli olkkari, keittiö ja kylppäri ovat nyt elämiskunnossa. Ja sovitaan että makkari kans, kun ei siellä ole ku pari laatikkoa, eteinen nyt sitten onkin melkonen rytöläjä.

Veikkaan, että sen toisen tavoitteen eli mojiton juomisen kanssa ei tule ongelmia ;)

Minulla on vapaapäivä, mies on reissussa ja ehkä kotiutuu tänään. Kävin aamulla kaupassa, kohta leivon sämpylöitä, pitsaa ja jotain makeaa. Kolmen maissa haen inttilapseni kotiin viikonlopun viettoon. Mukava päivä tiedossa :)

Yhteistyössä