mitä tukia yh saa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höperö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Etkö tiedä että yh:lle maksetaan ihan kaikki sossun toimesta :D mikä vaan tulee mieleen. Etelänmatkatki lankeaa kuin Manulle illallinen, eikä tarvi edes hakea vaan sulle tulee kaikki kotiin.
Tää on kooste palstan yh-keskusteluista.

mietin tulenko ikinä pärjäämään kolmistaan näin rahallisesti,kun vuokrakin on maksettava ja muut laskut. autosta voin luopua samoin ,kuin kaiksesta muustakin turhuudesta. ja pienempi asuntokin on varmaan haettava...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mietin tulenko ikinä pärjäämään kolmistaan näin rahallisesti,kun vuokrakin on maksettava ja muut laskut. autosta voin luopua samoin ,kuin kaiksesta muustakin turhuudesta. ja pienempi asuntokin on varmaan haettava...

Noo äläs nyt saahan sitä asumistukeaki jos on pienet tulot. Itse olen yh ja mulla on neljä lasta ja ihan ok pärjätään. Ei oo rikas, mut ei oo nälkäkään ollu tai autosta tarvinnu luopua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Noo äläs nyt saahan sitä asumistukeaki jos on pienet tulot. Itse olen yh ja mulla on neljä lasta ja ihan ok pärjätään. Ei oo rikas, mut ei oo nälkäkään ollu tai autosta tarvinnu luopua.

kiva kuulla!! otan heti huomenna tieoa ja laitan asian eteenpäin. siis eropaprit vireille jne.

mä olen myös kahden lapsen yh, nyt äitiyslomalla. Aikaisemmin en uskaltanut erota, koska mies painotti jatkuvasti etten tule pärjäämään rahallisesti. Alkuun olikin tiukkaa, kunnes tuet sai pyörimään. tällä hetkellä tuloina äitiyspvraha 1630e/kk, lapsilisät korotuksineen n.300e/kk, elarit yhteensä n. 350e/kk sekä asumistuki 385e/kk. Asutaan saunallisessa kolmiossa eikä autosta ole tarvinnut luopua. koen että pärjäämme hyvin. jopa paremmin kun mies ei ole kuluttamassa.