Mitä tulee mieleen miehestä-treffi-ilmotusta jne.riidan aikana:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voimaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voimaton

Vieras
Mä en tajua. Pitäskö mun enää yrittää puhua vaan antaa nyt katsella muita kaikessa rauhassa, hakea ja etsiä parempi tilalle. Erossa ollaan, toisaaltapa ei ole ikävä ilkeää käytöstä. Ja kaikkea muuta.

1½ vuoden suhde, yhteenmuutto ollut harkinnassa. Alusta alkaen tein selväksi että vihaan riitaa, asiat pitäis sopia heti ja yhdessä, en hyväksy huonoa kohtelua. Alusta alkaen mies sai mut itkeen riidan aikana, jos sanoin jotain negatiivista jostakin, alkoi riita, vertaili exiin, näytti ovea, itketti mua ja ei katunut.
Mies toi esille koko ajan etsivänsä ja katselevansa muita, aluksi ilmeisesti huumorilla vaikka tiesi että satutti. Kun yhdessä ollaan oltu, ja ei riitaa, on mennyt hyvin, nämä kaikki on vain riidan aikana.
Kesällä oli entisen säädön kanssa pariin kertaan salaa sopinut kahvitteluaan (mulle sanoi ettei tällaisia sit hyväksy), kertoillut tälle naiselle minusta asioita:( Tästä olin yllättynyt koska viime riidoista oli aikaa, oli ne esim. exälleen kertonut ja mun henk.koht.asiat. Samoten kertoo kaikki riidan aiheet äidilleen ja usealle kaverille, koska ei pysty minun kanssa heti puhumaan. Jättää omat tekonsa kertomatta. Erossa oltu monta kertaa. Lopulta oma käytöskin ollut yhtä alentavaa ajoittain, siis ilkeitä olen puhunut kun ei enää jaksa rakentavasti. Kun riidat pitkittyi uhkasin erolla. Kk sitten palattiin yhteen, mies sanoi tajunneensa mitä tehnyt, vaan toisti nämä samat kuitenkin viikon päästä. Ja on nyt sinkku.

Eli riita tuli pikku jutusta, mä aloitin. Epäasiallisestikin. Mutta mies sanoi että hälle riittää, erotaan. Sitten kuitenkin parin pv päästä että ei erotakaan. Kertoi äidilleen ja kavereilleen riidan syyn, jätti kertomatta kuinka hokee jatkuvasti menevänsä baaiin katseleen muita (joka riidan aikana baareilee 1-2x, nytkin vaikka lupasi että riitaa ei baareilulla pitkitetä). Jätti kertomatta kuinka on laittanut treffi-ilmoitusta reilu 10, joka riidan aikana. Kostaakseen kun riitelen. Että olisin mustasukkainen. Kun homma ei mun kanssa onnistu. Vaihdellut kuvia ja kirjoitellut, ilmeisesti ei treffannut, tosin en tiedä. Ja ei muka ole tosissaan ollut ja seuraa hakenut. Ivaillut ja vähätellyt tätä, pitää normaalina välillä, välillä ei. Miksi sitten on kuvia vaihdellut:( :D

Kertokaa suoraan mikä pitäs hyväksyä ja mikä ei? Voiko tällaiseen mieheen teidän mielestä luottaa? Suhde on poikki, Ihmetyttyyä helvetin paljon vaan että miksi mies vieläkin yrittää takaisin? On muka ihan romuna. Kuka hväksyis että mies aina riidan aikana menee baariin. Ja kertoo vielä muita mennensä katseleen. Mies ei voi ymmärtää etten enää luota häneen. On tahallaan ivallinen, sanoo kertovansa asioita minusta eteenpäin, valehtelee ettei kerro ja sit sanoo että on puhunut kuin aikuiset, ei ole pettänyt luottamusta.

Mies ei osaa puhua kanssani asioista, mä taas en uskalla puhua mitään pian kun kaikki juoruillaan ja mun piikkiinhän ne menee kun ei kaverinsa tiedä treffi-ilmoituksistakaan:( Lisäksi mies välillä muka ymmärtää miten on satuttanut, kun puhelimessa puhutaan, vähättelee ja keksii syitä ja että kavereidenki mielestä ok juttuja. (esim. baareilu kun riitaa). Mutta kun hän ei ole kavereiden kanssa suhteessa. Lisäksi äitinsä oli minusta sanonut asioita, esim. että olen epäsopiva kumppani:( Ei mitään ihan nuoriakaan olla, tuntuu vaan että mies on niin lapsellinen. Tunnen itseni myös tyhmäksi kun kirjoitan tätä:D

Raivostuin kun kuulin valehtelusta. Treffi-ilm. (kuvan kera ja ilman) olen vihainen, tottunut niihin. Mies on kokenut ettei saada riitaa sovittua ja laittanut treffi-ilmotuksia, sitten mulle viestiä että on ilmoitus ja etsii paremman, erilaisen, kenen kans siellä juttelee, tahallaan ivaillut. Lapsellista ja alentavaa.

Kun sanoin että mietin jatketaanko enää ja tod.näk. ei, mies perui tänne tulon ja lähti ryyppäämään, ensin kävi baareileen ja laittoi treffi-ilmoituksen, parin päivän päästä ilmoitti ettei löydä sieltä mitä hakee, haluaa sopia mun kanssa.

En jaksaisi enää tätä sirkusta. Olen kärsinyt jo kauan siitä, että puhunut minusta eteenpäin asioita jotka eivät pidä paikkansa. Ja sanoo että mulla huono itsetunto. Aivan ihme toimintaa, omies ihmettelee kun olen raivona ollut ja huutanut. Eihän se auta mutta ei ole auttanut muukaan.

Mies vannoo rakkauttaan, ei osaa päästää irti.. Riidat oli yhtä he.vettiä. Mykkäkoulua, ilkeilyä.. Sain kuulla etten ole ainut joka häntä miellyttää. Jännintä on se että erossa nyt ehkä pari viikkoa oltu ja ainakaan vaisto ei sano että olis käynyt treffi-ilmotusta pykäämässä. Minkä nyt soisin ilomielin.

Hyvä ihminen, oletko nainen vai kynnysmatto? Pidä puoliasi ja nyt äijä viimeistään mäkeen. Tuollaiset ei koskaan parane, pahenee vaan. Etkö näe, ettei kunnioita sinua pätkääkään.

Jokaisen oma valinta miten elämänsä tuhlaa mutta jos minä olisin sinä poistaisin puhelinnumeron ja sanoisin ettei tarvi soitella.

TSEMPPIÄ. Tee itsellesi palvelus ja rakasta itseäsi.

Ja ei katunut juuri exän kans treffailua, kun koitin sovinnolla puhua, ilkeili, kun meinasin jättää, oli menossa toisenkin naisen kanssa treffeille:/ Jäi paskan maku suuhun, kusetti asioita tuosta naisesta ja kahveilun tarkoituksista, myöhemmin puhunut niistä. Ex laitteli mulle viestiä, että oletko vähän mustis jne.
Mies väitti, että kavereidenki mielestä ex kanssa kahvilla käynti on ok. Myöhemmin kertoi että valehteli tästä.

Katsellut usein muita naisia, esim. exien kuvia katsoo kun ex:t hyvän näköisiä. Onko teidän mielestä ok? Mua nyt tuo exien kuvien katselu edes loukkaa niin paljoa. Mutta muuten riittämättömyyden tunne. Ihan kuin haluaisi että kokisin itseni epävarmaksi. Ja eroa ihan kuin olis halunnut. Ei kuulemma ole "metsästysviettiä". Aivan ihme käytöstä:(

Älä ota takas. Eihän tossa oo sulle mitään. Se, miksi se roikkuu sussa, johtuu siitä, että se tietää, ettei sitä kukaan nainen siedä, mut se on huomannut, että sä oot sietänyt aika kauan. Se kelaa, että kun olet jo noin paljon sietänyt, on hyvä mahdollisuus, että otat sen aina takas ja siedät siltä lopulta ihan mitä tahansa. Näin sillä ois vakionainen eli sinä ja lisäksi voisi puuhailla muutakin.

Älä jooko ota tollasta takas. Älä anna sille enää mahdollisuutta äläkä edes puhu sille enää.

• Tykkää
Reactions: Suzytte ja Millenia
Ja ei katunut juuri exän kans treffailua, kun koitin sovinnolla puhua, ilkeili, kun meinasin jättää, oli menossa toisenkin naisen kanssa treffeille:/ Jäi paskan maku suuhun, kusetti asioita tuosta naisesta ja kahveilun tarkoituksista, myöhemmin puhunut niistä. Ex laitteli mulle viestiä, että oletko vähän mustis jne.
Mies väitti, että kavereidenki mielestä ex kanssa kahvilla käynti on ok. Myöhemmin kertoi että valehteli tästä.

Katsellut usein muita naisia, esim. exien kuvia katsoo kun ex:t hyvän näköisiä. Onko teidän mielestä ok? Mua nyt tuo exien kuvien katselu edes loukkaa niin paljoa. Mutta muuten riittämättömyyden tunne. Ihan kuin haluaisi että kokisin itseni epävarmaksi. Ja eroa ihan kuin olis halunnut. Ei kuulemma ole "metsästysviettiä". Aivan ihme käytöstä:(

Jumalauta mikä kusipää. EI OLE OK!!!! Mikään tästä. Aivan hermoja raastaa kun joku ruokkii tuollaista ottamalla takaisin ja antamalla anteeksi.

Älä tee sitä. Tee elämäsi paras päätös ja ota ittees niskasta kiinni

N-Y-T

Mä oon aiemmin toisella keskustelupalstalla kirjoittanut ja sain silmäni auki. Tuli 30 vastausta ja kaikki sano, että älä ota takas. Jopa iehen tuttavat osa, kelle totuuden kerroin. Miehessä on paljon hyviäkin puolia (niinku jokaisessa). Olen koittanut ymmärtää, mistä käytös johtuisi, onko hän epävarma vai vain itsekäs? Sanonut suoraanmin, mistä mies todella loukkaantunut.

En halua takas, en ole onnellinen tuossa suhteessa. Korjasin asiat eräälle kelle hän on kertout, tai tavallaan kerroin oman versioni. En usko että hän uskoo minua, no se on yhdentekevää. Inhottaa kun asiat jää niin että musta tulee suhteen paska osapuoli, sielläpäin. Mutta asian pitää antaa olla ja olen sanonutkin että säilyttäköön puhtaan maineensa muttei tee sitä mun kanssa vaan ilman mua. Hän ei halunnut itsestään kertoa, että ei nolaa itseään:/

Mikä miehen käytöksessä on pahinta tai väärää? Tunnistan itsekin ja olen tiennyt kauan. ja en ikävöi juuri ollenkaan, onneksi:)

Sanoin enne viimeistä treffi-ilmoitusta että jos laitat, älä ruinaa takas. Ja ennen paria baarireissua. Mutta ruinaa ja jos sanon asiat suoraan, loukkaantuu.. Hyvin ylpeä ja itserakas mies.

Hän väittää, että on oikeasti KILTTI, hyväsydäminen, rauhaa rakastava, uskollinen, luotettava. Olenki usein kysynyt miksi on sitten niin ilkeä. Ja sanonut ettei ole kiltti:) Ja mies uskoo itse omiin sanoihinsa. Vähättelee. Mä vaan en usko häntä enää pätkääkään.

Mies on valinnut varmasti jo vuosia sitten olla kusipää, eikä sellaista käytösmallia niin vaan muuteta. Kun hän itsekin tietää olevansa aivan surkea kumppani, hänen ainoa toivo saada itselleen joku vakionainen, on kukistaa naisen itseluottamus noilla tempuilla ja jatkaa niitä kunnes ne on naiselle niin arkea, ettei nainen enää lähde. Miehen tarvitsee vain ensin löytää nainen, joka suostuu ja se tuskin on helppoa. Sut hän kuitenkin löysi, kovin moni muu ei tollaseen suostuisi.

Jos otat sen takaisin, se nylkee sut ja tekee sun nahasta kynnysmaton.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Luin vain ensimmäisen kappaleen. Elä tuhlaa aikaasi tuollaiseen. Parisuhde ei toimi, jos erimielisyyksiä ei osata ratkoa pariskunnalle sopivalla tavalla ja tuo miehen tapa ei ole mikään rakentava.
Mulla oli tuon kaltainen ex, itketti, vieritti asioita syykseni, uhkaili erolla, kävi panemassa muita ym. Opin muutamassa vuodessa tutun kuvion: syksyisin meni ok, keväisin osasin jo odottaa ongelmia, kesällä taas kaikki kukoistaa ja talvella vähintään piti olla mieluiten koeviikkojen aikana taas jotain härdelliä.

Kun viimein kypsyin ja olin valmis eroamaan siitä paskasta, saatiin sotkea poliisikin mukaan että jätti mut rauhaan, notta semmonen kaheli se tapaus... (lopullisesti se katosi omiin oloihinsa kun vaihdoin paikkakuntaa)

En varmasti voi sanoa millainen on hyvä suhde kaikille, kullakin on omat mieltymyksensä, mutta joinain peruspilareina pidän sitä että toista ei halua satuttaa (esim. uhkailemalla erolla kun tulee kinaa tai sepittämällä että tuossa naapurikadulla on aika vetävä mimmi), erimielisyydet ratkotaan ja käydään niin läpi ettei niitä vanhoja juttuja kaivella esille kun joskus tulee jotain uutta kuprua matkaan, samoista asioista ei tarvitse vääntää kättä joka viikko, kuukausi tai vuosikaan.

Omaan mieheeni voin luottaa, hänen kanssaan on mukava olla, meillä on hauskaa yhdessä ja tietynlainen ihana kipinä palaa kokoajan suhteessamme. Meillä kävi kaikki yksiin jo heti alusta lähtien, ei juuri tarvinnut pelisääntöjä sopia kun olimme samoilla linjoilla asioissa jo muutenkin.

Miksi roikut tuollaisen kanssa? Maailmasta löytyy paljon parempia miehiä. Mitä luulet tulevaisuutenne olevan jos jo tuossa vaiheessa on noin vaikeaa.. luuletko todella vaivasi muuttaa miestä?

Jos mun mieheni menis riidan aikana avautumaan asiasta ÄIDILLEEN tai jollekkin muulle kuin mulle, niin se jo yksinään riittäis siihen, et sais alkaa pakkaamaan kamojaan.
Vähättelyt, toisten pyörittäminen ja muu paska on jo ihan älytöntä!
Lähde.

• Tykkää
Mitä enää kyselet, asia on selvää pässinlihaa; ET OTA TAKAISIN.
Miksi ottaisit?
Ja mitä ihmettelet? Mies on selvä kusipää, ehkä jopa narsisti. Narsistit kääntää kaiken toisen viaksi, ja puhuu puolelleen kaikki muut. Sun pitää vaan unohtaa mitä se on muille puhunut, et välitä enää.
Ja sut se haluaa takaisin siksi, että pystyy pompottamaan (lue alistamaan) sinua.

Mies on valinnut varmasti jo vuosia sitten olla kusipää, eikä sellaista käytösmallia niin vaan muuteta. Kun hän itsekin tietää olevansa aivan surkea kumppani, hänen ainoa toivo saada itselleen joku vakionainen, on kukistaa naisen itseluottamus noilla tempuilla ja jatkaa niitä kunnes ne on naiselle niin arkea, ettei nainen enää lähde. Miehen tarvitsee vain ensin löytää nainen, joka suostuu ja se tuskin on helppoa. Sut hän kuitenkin löysi, kovin moni muu ei tollaseen suostuisi.

Jos otat sen takaisin, se nylkee sut ja tekee sun nahasta kynnysmaton.

Oletko itse mies vai nainen? Hyvin näytät ymmärtävän itsekkäitä miehiä.
Annappa vähän neuvoja; miten sitten toimitaan kun samanlainen mies on lastesi isä?
Miten tällainen kusipää toimii kun hänet lennätetään ovesta ulos, ja saa tavata lapsia vain harvoin? Miten saadaan sovittua tapaamiset, pitääkö olla mahdollisimman vähän tekemisissä,että tilanne pysyy hallinnassa?

Kuulostaa ihan mun exältä, sit kun tuohon lisäis väkivallan niin taitas olla ainakin huono kopio hänestä.

Jäi melko montaa kertaa kiinni deitti-ilmoituksista, ja riitojen yhteydessä lähti kostoksi baariin (sormus pois kädestä) ja kostoksi taisi väännellä lisää näitä ilmoituksia nettiin. Minua ja minun sukua, kavereita, ystäviä... kaikkea haukuttiin omille "kavereille" järjestelmällisesti koko meidän suhteen ajan.Meillä ei käytännössä ollut lainkaan yksityiselämää, kaikki juoruttiin miehen toimesta kylille ja aina minä olin se syntipukki kaikkeen >:( Oksettava jätkä, mutta onneksi pääsin eroon. Alahan sinäkin unohtaa tuo kaveri, ei tollasta tarvi kuule yhtään katella eikä kestää!

Mies kuulostaa luontaiselta kusipäältä, älä hyvä ihminen enää satuta itseäsi sen kanssa! Vähemmän aikaa se välien poikki laittaminen sattuu.

Pisti silmään lauseesi "etsinkö paremman". Älä etsi. Älä ihan heti. Ole vähän aikaa itseksesi ja käsittele tuo ero loppuun asti, sure surusi. Muuten käy pian niin, että nappaat vaan jonkun laastariksi ja uusi kierre on valmis.

• Tykkää
Miksi ihmeessä tuossa pitää edes kysyä "otanko takaisin"? Uskomatonta paskaa, jo 1/10 tuosta menosta riittäisi siihen ettei yksikään tervepäinen ihminen ottaisi moista tyyppiä takaisin! En huomannut tekstissä yhtä ainoaa syytä miksi tuollaisen äijän kanssa olisi suhteessa.

• Tykkää
Oletko päästä vajaa vaiko vain pahasti läheisriippuvainen kun tuollaista junttia katselet ja vielä tänne siitä tulet avautumaan? Nyt herätys, mies huitsin nevadaan ja nokka kohti uusia kujeita ja tasapainoisempia miehiä.

Yhteistyössä