Mitä tulee mieleen miehestä-treffi-ilmotusta jne.riidan aikana:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voimaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo älä ole tollasen urpon kanssa missään tekemisissä. Kannattaa sitten sunkin kasvaa enne kuin alat uuteen suhteeseen, tunnut olevan niin epävarma siitä miten sua kohtaan saa käyttäytyä, mitä sulle saa tehdä, mitä sun pitää sietää jne. että omat rajat olisi hyvä opetella ettet törmää samanlaiseen tai pahempaan paskiaiseen kuin tuo ex.

Pelasta ittes tuollaiselta manipuloivalta kusipäältä. Vaikka ois mitä hyviä puolia niin kenkää vain ja muutenkin kannattaa välttää tommosta tyyppiä. Tee se tänään ja vapaudu.

Oletko itse mies vai nainen? Hyvin näytät ymmärtävän itsekkäitä miehiä.
Annappa vähän neuvoja; miten sitten toimitaan kun samanlainen mies on lastesi isä?
Miten tällainen kusipää toimii kun hänet lennätetään ovesta ulos, ja saa tavata lapsia vain harvoin? Miten saadaan sovittua tapaamiset, pitääkö olla mahdollisimman vähän tekemisissä,että tilanne pysyy hallinnassa?

Olen nainen. Ei se kovin vaikeeta oo kuvitella tommosta ajatuskuviota. En osaa auttaa, en oo koskaan eronnut. Mut ei kenenkään kannattas suostua tollaseen.

Mies kuulostaa luontaiselta kusipäältä, älä hyvä ihminen enää satuta itseäsi sen kanssa! Vähemmän aikaa se välien poikki laittaminen sattuu.

Pisti silmään lauseesi "etsinkö paremman". Älä etsi. Älä ihan heti. Ole vähän aikaa itseksesi ja käsittele tuo ero loppuun asti, sure surusi. Muuten käy pian niin, että nappaat vaan jonkun laastariksi ja uusi kierre on valmis.

Tarkoitin annanko miehen "etsiä paremman":). Ja haluan tarkentaa, että olen välillä kaivanut vanhoja asioita, niitä kun ei mielestäni kunnolla puhuttu. Esim. ex kas kahville meno: mies sätti ja ilkeili, kun sovittiin riita, asiaa ei olisi saanut missään yhteydessä ottaa esille. Alkuun itkin ja kuuntelin hämmentyneenä, välillä olin yhtä ilkeä lopuksi takaisin. Raja se on mullakin mitä kuuntelen.

Treffi-ilmoitus tuli joskus niin, että sanoin että en jaksa erotaan, tai mies sanoi ettei jaksa riitaa puhua, laittaa treffi-ilmoituksen. Samantien laittoi siltä istumalta. Välillä niin että en ajatellut et olis erottu. Tuntui että halusi "kiristää" niillä, että asiat sovittais eikä mistään puhuttais, yhteiselo jatkuin. En pystynyt siihen.

Joo älä ole tollasen urpon kanssa missään tekemisissä. Kannattaa sitten sunkin kasvaa enne kuin alat uuteen suhteeseen, tunnut olevan niin epävarma siitä miten sua kohtaan saa käyttäytyä, mitä sulle saa tehdä, mitä sun pitää sietää jne. että omat rajat olisi hyvä opetella ettet törmää samanlaiseen tai pahempaan paskiaiseen kuin tuo ex.

Tiedän minä, siksi pistin suhteen poikkikin, kyseenalaistin. Mies vakuutteli normaaliksi käytökseksi. Siksi kerroin yhteiselle tuttavalle, jolle minusta kertonut, että hänkin saa toisenlaisen näkövinkkelin asiaan. Kysyin teidän mielipdettä, mikä teistä tuntuu pahimmalle miehen käytöksessä? Luottaisitteko te tähän mieheen, yrittäisittekö ymmärtää?

Ja tiesin kai jo kauan sitten ettei käytös ole oikein.

Kysyin teidän mielipdettä, mikä teistä tuntuu pahimmalle miehen käytöksessä? Luottaisitteko te tähän mieheen, yrittäisittekö ymmärtää?
Miksi noita paskuuksia pitäisi jotenkin laittaa järjestykseen? Ei kukaan täysjärkinen luottaisi tuollaiseen tyyppiin, tai yrittäisi ymmärtää. En oikein käsitä miksi kyselet näitä - etkö ihan oikeasti jo usko että tuollaista ei tarvitse kenenkään sietää? Tottakai mies itse selittää käytöstään normaaliksi, aika harva "hullu" myöntää käyttäytyvänsä kuin hullu. Ja ihan sama sekin mitä me täällä sanotaan: jos olet onneton niin olet onneton ja silloin sinulla on täysi oikeus erota, sanoivat muut mitä tahansa.

Miksi noita paskuuksia pitäisi jotenkin laittaa järjestykseen? Ei kukaan täysjärkinen luottaisi tuollaiseen tyyppiin, tai yrittäisi ymmärtää. En oikein käsitä miksi kyselet näitä - etkö ihan oikeasti jo usko että tuollaista ei tarvitse kenenkään sietää? Tottakai mies itse selittää käytöstään normaaliksi, aika harva "hullu" myöntää käyttäytyvänsä kuin hullu. Ja ihan sama sekin mitä me täällä sanotaan: jos olet onneton niin olet onneton ja silloin sinulla on täysi oikeus erota, sanoivat muut mitä tahansa.

Tottakai on oikeus erota. Ja olen eronnut. Mutta kiinnostaa tietää, mitä muut ovat mieltä tästä. Mistä käytös johtuu jne.

Kuules, niin kauan kun mietit mitä muut ovat mieltä ja miksi mies käyttäytyy niinkuin käyttäytyy, et itse käyttäydy kuin aikuinen. En sano tätä pahalla, vaan sinun pitää oppia ITSE arvioimaan toisen käytöstä, olemaan välittämättä siitä mitä muut ajattelevat ja ennenkaikkea lopettaa toisen aikuisen ihmisen huonon käytöksen selittely (edes itsellesi)!

Ei sillä ihan oikeasti ole väliä mitä muut ovat mieltä. Ei sillä saisikaan olla väliä, koska SINÄ saat ja sinun PITÄÄ itse päättää millaisessa suhteessa haluat elää. Eikä silläkään ole väliä miksi mies käyttäytyy huonosti. Se on hänen ongelmansa, eikä syiden selvittäminen kuulu sinulle tai edes millään lailla auta sinua.

Mitä sinun kannattaa tehdä on se, että opettelet nuo edellä mainitut asiat ja lisäksi pohdit MIKSI ajauduit moiseen suhteeseen, MITEN olisit voinut miehen luonteenlaadun tunnistaa jos huomattavasti aiemmin ja KUINKA tulevaisuudessa vältät samankaltaiset miehet. Nämä ovat pohdintoja joista on sinulle hyötyä, toisin kuin muiden aatosten miettimisestä tai sen pohtimisesta miksimiksimiksi joku on kusipää.

Kuules, niin kauan kun mietit mitä muut ovat mieltä ja miksi mies käyttäytyy niinkuin käyttäytyy, et itse käyttäydy kuin aikuinen. En sano tätä pahalla, vaan sinun pitää oppia ITSE arvioimaan toisen käytöstä, olemaan välittämättä siitä mitä muut ajattelevat ja ennenkaikkea lopettaa toisen aikuisen ihmisen huonon käytöksen selittely (edes itsellesi)!

Ei sillä ihan oikeasti ole väliä mitä muut ovat mieltä. Ei sillä saisikaan olla väliä, koska SINÄ saat ja sinun PITÄÄ itse päättää millaisessa suhteessa haluat elää. Eikä silläkään ole väliä miksi mies käyttäytyy huonosti. Se on hänen ongelmansa, eikä syiden selvittäminen kuulu sinulle tai edes millään lailla auta sinua.

Mitä sinun kannattaa tehdä on se, että opettelet nuo edellä mainitut asiat ja lisäksi pohdit MIKSI ajauduit moiseen suhteeseen, MITEN olisit voinut miehen luonteenlaadun tunnistaa jos huomattavasti aiemmin ja KUINKA tulevaisuudessa vältät samankaltaiset miehet. Nämä ovat pohdintoja joista on sinulle hyötyä, toisin kuin muiden aatosten miettimisestä tai sen pohtimisesta miksimiksimiksi joku on kusipää.

Olet oikeassa, mutta tiedän mistä johtuu, itse. Mietin vain muidenkin näkemyksiä. Tiedän mitä itse en hyväksy, mutta jokainen on erilainen, toinen voi hyväksyä riidan aikana baareilun vaikka se olisi jatkuvaa.
Kyllä mun silmät on avautuneet täysin, silloin kun on rakastunut niin sitä tyhmällä tavalla yrittää selitellä itselleen syitä ja ymmärtää ko. käytöstä. Merkkejä haitallisesta parisuhteesta oli alusta asti, toivottavasti jatkossa en ajaudu enää tällaisiin suhteisiin.

Älä anna miehelle enää minkäänlaista mahdollisuutta, vaikka kuinka välillä susta tuntuis pahalta pitää päätös, niin pysy siinä. Esität erittäin kylmää ja tunteetonta, vaikka kuinka tuntuisi hirveeltä. Älä itke miehen nähden, vaan vuodata kyyneleesi silloin kun hän ei näe. Hän nauttii sun satuttamisesta ja leikkii tunteillasi. Voit näyttää hänelle, että nyt sulle riitti. Äläkä murehdi, ei tuollaista miestä kukaan nainen katsele muutamaa tuntia kauempaa :) joten niin saa yksin olla, kun hänet taaksesi jätät.
Olen itse riutunut melkein kuoliaaksi yhden suhteen takia ja miehessä oli samantapaisia piirteitä. Hän teki ihan mitä huvitti ja tuli mun luo sitten parantelemaan vointiaan ja hakemaan läheisyyttä, kun muualta ei saanut. Kävin psykologilla pitkään ja luulin kuolevani ikävään ja kaikkeen (rakastin miestä todella), mutta pääsin kuin pääsinkin hänestä yli, vaikka aikaa se vei. Nyt hän haluaisi mut takaisin ja vannoo rakkauttaan. Arvaapa otanko :D Sellaista päivää ei tule!

Voimia sulle kovasti ja riuhtaise itsesi irti - olet ansainnut paaaljon parempaa!

Miehen mielestä olen ollut liian tiukkapipoinen, myös vittuillut ja mies oli päättänyt laittaa ranttaliksi koska ei ollut varma toimiiko suhde vai ei.
Tais ainakin selvitä että ei toimi noilla eväillä.

EI TOIMI. PAKENE!

Ainoa motiivisi jatkaa suhdetta saattaa olla tietynlainen usko siihen, että tulet saamaan jonkinlaisen hyvityksen. Niinkin voi käydä, mutta se EI tule tapahtumaan suhteen sisällä. Eroa lopullisesti. Anna ajan kulua. Katso vierestä kun mies pokaa uusia naisia, ajattele että nyt se saatana sai kaiken, ole katkera, PÄÄSE YLI siitä. Älä sekaannu, älä kosta, älä kuuntele lepertelyjä, puhalla peli poikki täysin.. ...Ja jonain päivänä huomaat, että asiat ovat loksahtaneet kohdilleen. Miehen kulissit ovat sortuneet, sinä olet löytänyt oman onnesi, mies kärsii käytöksensä seurauksista. Mutta älä odota anteeksipyyntöä, älä selittele ulkopuolisille tai pohdi heidän käytöstään. JA ANNA PROSESSILLE AIKAA. ...Siis prosessille. Ei miehelle. Enää yhtään.

EI TOIMI. PAKENE!

Ainoa motiivisi jatkaa suhdetta saattaa olla tietynlainen usko siihen, että tulet saamaan jonkinlaisen hyvityksen. Niinkin voi käydä, mutta se EI tule tapahtumaan suhteen sisällä. Eroa lopullisesti. Anna ajan kulua. Katso vierestä kun mies pokaa uusia naisia, ajattele että nyt se saatana sai kaiken, ole katkera, PÄÄSE YLI siitä. Älä sekaannu, älä kosta, älä kuuntele lepertelyjä, puhalla peli poikki täysin.. ...Ja jonain päivänä huomaat, että asiat ovat loksahtaneet kohdilleen. Miehen kulissit ovat sortuneet, sinä olet löytänyt oman onnesi, mies kärsii käytöksensä seurauksista. Mutta älä odota anteeksipyyntöä, älä selittele ulkopuolisille tai pohdi heidän käytöstään. JA ANNA PROSESSILLE AIKAA. ...Siis prosessille. Ei miehelle. Enää yhtään.

Kiitos. Ei mies tajua mitä meinaan, miten on loukannut, turhaan odotan, se on totta. On kuulemma mun vika jos en tule äitinsä kanssa toimeen:) Juuh, siitähän ei ollut edes kyse.. Ihan turha yrittää puhua mitään, se on nähty.

Hetkinen... Eihän sun tarvii miettiä kenenkään muun näkökulmaa tai mielipidettä asiaan!!! Olet ilmeisesti aikuinen ihminen ja sinä tiedät, milloin olet onnellinen ja milloin et. Mikä on sinun mielestäsi hyväksyttävää toimintaa ja mikä ei. Sinä teet itse päätöksesi ottaen nyt ensisijaisesti huomioon itsesi.

(ja ihan itsesi vuoksi toivon, että jatkat eteenpäin ilman tuollaista riippakiveä kuin tuo mies josta kerrot...)

Meillä meni hyvin jos ei ollut riitaa. Tai jos en puhunut noista tapahtuneista.
Mies laittoi viestiä, miksi haastan riitaa (?!) ensin kun laittoi että mun syy jos en tule äitinsä kanssa toimeen. Sitten että sovitaan riidat, hän tulee käymään, niin katsotaan onko mulla tunteita vielä. Lähinnä tuntuu että onko tuokin pelleilyä vai pitääkö mua ihan tyhmänä?

..ja että hän vois unohtaa ja sopia, mä haluan vain riidellä ja mutkistaa asioita. (kun koitin puhua suoraan, mikä oli turha veto). Siis eikö tajua, että ei tällaisia unohdeta:(

Aikamoinen draamaqueen mieheksi :)
Älä kiusaa itseäsi hänen kanssaan.
Valehtele vaikka, että olet tavannut ihanan tasapainoisen miehen, jollet hänestä muuten eroon pääse.
Teillä ei nyt oikein luottamus toimi. Ja muutenkaan pelisäännöt ei oikein tunnu olevan ihan selvät ja samat teille molemmille, joten anna olla koko tyypin.
Varmasti tykkäät miehestä, mutta älä siedä tuollaista. Jos teillä nyt on tuollaista, millaista esimerkiksi yhteiselonne olisikaan?
Järkeviä ja mukavia miehiä riittää kyllä.

Yhteistyössä